نویسنده: مهدی اصغریان
// جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Gardenscapes

بازی Gardenscapes یک بازی بسیار سرگرم کننده معمایی است. خود را برای احیاء باغ قدیمی آماده کنید و با معرفی این بازی زیبا همراه ما باشید.

طرفدار بازی‌های معمایی هستید؟ بازی‌های مدیریتی چطور؟ بازی اندروید و آیفون Gardenscapes یک بازی معمایی با درون مایه‌های سبک مدیریت است. این بازی بدون شک یک گزینه مناسب برای افرادی است که به‌دنبال یک بازی لذت بخش و آرام هستند. استودیو Playrix که تجربه زیادی در تولید بازی‌های معمایی مثل Homescapes دارد؛ در این بازی آیفون به‌سراغ ساخت و ساز و احیای یک باغ رفته است. داستان بازی از این قرار است که شما در یک واحد آپارتمانی در شهر بزرگ زندگی می‌کنید. یک روز به‌شکل ناگهانی یک نامه از طرف خدمت کار دایی‌تان دریافت می‌کنید که شما را به عمارت بزرگش دعوت کرده است.

Gardenscapes

شما به آن‌جا می‌روید و متوجه می‌شوید که عمارت مال شما است و از حالا شما باید باغ بزرگ را مدیریت کنید. ولی مدیریت باغ بزرگی که مدت‌ها خالی بوده به همین راحتی‌ها نیست. این وظیفه شما است که با حل کردن معماهای مختلف امتیاز کسب کنید و از این امتیاز‌ها برای ارتقاء و به‌روزآوری باغ استفاده کنید. گیم‌پلی بازی ساده و درگیر کننده است در ابتدای بازی وارد یک محوطه کوچک از باغ می‌شوید این محوطه به‌دلیل اینکه مدت طولانی خالی بوده تخریب شده و ظاهر مناسبی ندارد. خدمت کار پیش شما می‌آید و فهرست کارهایی که برای مرتب کردن باغ نیاز است به شما می‌دهد. هزینه هرکدام از این کارها یک ستاره است. حالا شما باید دست به‌کار شوید و معما حل کنید.

Gardenscapes

پس از حل کردن هرمعما پول و یک ستاره به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنید و با استفاده از این ستاره می‌توانید مأموریت‌های خود را تکمیل کنید. وقتی که کار تعمیر و نوسازی یک قسمت از باغ تمام شود قسمت‌های جدید باغ با مأموریت‌های جدید در دسترس قرار می‌گیرد. پیش از انجام هر معما بازی به شما تعدای جان می‌دهد در صورتی که نتواید معما را تمام کنید یکی از جان‌های شما کم می‌شود. معماهای بازی با وجود پیروی کردن از یک الگوی ساده؛ در هر مرحله چالش‌های جدیدی دارند و شما را به‌خوبی با خود همراه می‌کند. مکانیزم معماها ساده است، میوه‌های مشابه را کنار یکدیگر قرار دهید و امتیاز کسب کنید. درکنار این‌ها قسمتی هم وجود دارد که با استفاده از پول درون بازی می‌توانید برای خود آیتم‌های اضافه مانند دینامیت یا بیلچه بخرید. این آیتم‌ها در طول معما به کمک شما می‌آیند و هرگاه در جایی گیر کردید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. 

گرافیک زیبا و پر جزئیات به همراه مراحل متنوع و چالش برانگیز مهم‌ترین نقاط قوت این بازی هستند

در هر مرحله تعداد حرکاتی که می‌توانید انجام دهید محدود است بنابراین باید دقت کنید و هر حرکت را بسیار دقیق و حساب شده انجام دهید در صورتی‌ که در مرحله شکست بخورید و نتوانید آن‌را تمام کنید بازی دو گزینه به شما پیشنهاد می‌کند. یکی اینکه با پرداخت پول تعدادی حرکت اضافه بخرید یا معما را دوباره از اول انجام دهید و در صورت انتخاب گزینه دوم، یکی از جان‌های شما کم می‌شود. نگران نباشید جان‌های شما پس از مدت زمان 30 دقیقه‌ دوباره بازیابی می‌شود. گرافیک بازی بسیار زیبا و پرجزئیات است و طراحان بازی فکر همه چیز را کرده‌اند؛ از پرواز یک پرنده کوچک تا حرکت برگ‌های درختان همه این‌ها به‌خوبی شبیه‌سازی شده‌اند. این بازی به‌صورت رایگان روی اندروید و آیفون منتشر شده است و برای تجربه این بازی نیازی به اینترنت ندارید. یادتان نرود زومجی را دنبال کنید، تا از جدیدترین و بهترین بازی‌های اندروید مطلع شوید.

دانلود بازی Gardenscapes


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده