نویسنده: پیمان مرادی
// سه شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Suzy Cube

Suzy Cube، یک پلتفرمر سه بعدی دوست داشتنی است که به بهترین شکل ممکن، خاطرات بازی‌های نوستالژیک این سبک را برای بازیکنان زنده می‌کند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

مجموعه بازی‌های سوپر ماریو را می‌توان بزرگ‌ترین و در عین حال تاثیرگذارترین مجموعه‌ی منتشر شده در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی دانست. همزمان با ظهور گوشی‌های هوشمند و گسترش بازی‌های موبایل، هر ساله شاهد انتشار ده‌ها و حتی شاید صدها بازی پلتفرمر هستیم که همگی از بازی‌های سوپر ماریو و سایر بازی‌های کلاسیک این سبک الهام می‌گیرند. بازی اندروید و آیفون Suzy Cube نیز یکی از همین بازی‌ها است که با الهام از بازی دوست داشتنی Super Mario 64 ساخته شده و به خوبی از عهده‌ی زنده کردن خاطرات قدیمی گیمرها، بر می‌آید.

Suzy Cube

سوپر ماریو ۶۴ اولین نسخه از سری بازی‌های سوپر ماریو بود که محیط گرافیکی سه بعدی را جایگزین محیط دو بعدی این بازی‌ها می‌کرد؛ تغییری که با واکنش مثبت بازیکنان همراه بود و به طور کلی سبک پلتفرمر را به مرحله‌ی جدیدی از تکامل رساند. سازندگان Suzy Cube نیز با الهام از همین بازی، موفق به ساخت یک پلتفرمر سه بعدی جذاب شده‌اند که تمام انتظارات طرفداران این سبک از بازی‌ها را برآورده می‌کند. شما در بازی، کنترل یک مکعب سفید رنگ به نام Suzy را بر عهده خواهید داشت که در تلاش است تا طلاهای دزدیده شده از قلعه‌ی Cubeton را پیدا کند و آن‌ها را به پادشاه بازگرداند. البته که خط داستانی ساده‌ی بازی تنها بهانه‌ای است تا بازیکنان وارد محیط بازی شوند و به گذراندن مراحل جذاب و دشوار آن مشغول شوند. برای حرکت دادن Suzy در محیط بازی کافی است تا سمت چپ صفحه نمایش را لمس کنید و با کشیدن انگشت‌تان روی این قسمت، Suzy را به جهت‌های مختلف هدایت کنید. برای پریدن از روی موانع مختلف نیز کافی است تا سمت راست صفحه نمایش را لمس کنید. مطمئنا کمی طول خواهد کشید تا به نحوه‌ی کنترل کردن Suzy عادت کنید اما به محض این که قلق این کنترلرها دست‌تان بیاید، برای حرکت کردن در محیط پر از مانع بازی، مشکلی نخواهید داشت.

کمی طول خواهد کشید تا به نحوه‌ی کنترل کردن Suzy عادت کنید

در هر کدام از مراحل مختلف بازی، یک سری کلاه‌های ویژه وجود دارند که در صورت به دست آوردن هر یک از آن‌ها، یک توانایی مخصوص به Suzy اضافه خواهد شد؛ به طور مثال Suzy با به سر گذاشتن یکی از این کلاه‌ها یک جان اضافه به‌دست می‌آورد در حالی که کلاه دیگری نیز وجود دارد که در صورت دست‌یابی به آن می‌توانید پرش‌های دوبل را انجام دهید که به شما امکان می‌دهند تا به ارتفاع بسیار بالاتری از پرش‌های معمولی بالا بروید. برای کسب سایر پاورآپ‌ها نیز کافی است تا کلاه مربوط به آن پاورآپ را در هر مرحله پیدا کنید و آن را بر سر بگذارید. برای اتمام هر مرحله کافی است تا خود را به دروازه یا پورتالی برسانید که شما را به مرحله‌ی بعد می‌برد اما برای کسب هر سه ستاره‌ی آن مرحله باید زمان بیشتری را در آن مرحله بگذارنید و ستاره‌هایی که در گوشه و کنار محیط بازی مخفی شده‌اند را پیدا کنید.

Suzy Cube

محیط بصری بازی و شخصیت‌های آن از طراحی کارتونی بامزه‌ای بهره می‌برند. تقریباً تمام شخصیت‌های بازی از ترکیب یک مکعب با سایر اشکال هندسی ساخته شده‌اند. موسیقی و صداگذاری بازی نیز تماماً تحت تاثیر موسیقی‌های متن بازی‌های کلاسیک پلتفرمر است. در مجموع کیفیت فنی ساخت بازی به اندازه‌ای است که طرفداران قدیمی سبک پلتفرمر را برای تجربه‌ی یک بازی جدید راضی کند.

Suzy Cube ممکن است بهترین بازی پلتفرمر منتشر شده برای موبایل نباشد اما اگر قرار باشد تا فقط بازی‌های پلتفرمر سه بعدی را در نظر بگیریم، در حال حاضر گزینه‌ای بهتر از Suzy Cube را در پلی استور و اپ استور برای تجربه کردن، پیدا نخواهیم کرد. این بازی علاوه بر این که با قیمت ۳.۹۹ دلار برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده، از طریق استیم نیز برای کامپیوتر در دسترس قرار گرفته است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Suzy Cube

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت موبایل و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت موبایل سامسونگ، قیمت موبایل شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت گوشی اپل را در این بخش مشاهده کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده