نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Mario Kart Tour؛ زیباترین تور کارتینگ

ماریو به گوشی‌های موبایل برگشته است و در بازی موبایل Mario Kart Tour این‌بار بازیکنان با ماریو و لوییجی به مسابقات جذاب کارتینگ می‌روند. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

همه بازیکنان به خوبی شرکت بزرگ و محبوب نینتندو را می‌شناسند. زمانی‌که نام نینتندو برده می‌شود، بلافاصله بازی‌های ماریو و زلدا در ذهن مخاطبان هنر هشتم نمایان می‌شود. مدتی است که این شرکت نامدار آثار محبوب و معروف خود را به پلتفرم‌های موبایل می‌آورد و توانسته نظر مخاطبان را جلب کند. اکنون ماریوی دوست‌داشتنی نیز وارد این پلتفرم‌ها شده است و سومین اثر از این مجموعه اخیرا برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر شده است. بازی ماریو کارت تور پس از Super Mario Run و Dr. Mario توانسته است سه ضلع مهیج مجموعه بازی‌های Mario باشد که بازیکنان موبایل می‌توانند مدت‌ها با انجام آن سرگرم شوند. در این مطلب قصد داریم این بازی اندروید و آیفون را معرفی کنیم. پس با معرفی بازی موبایل Mario Kart Tour همراه زومجی باشید.

ماریو کارت تور

ماریو کارت تور

ماریو کارت تور

گیم‌پلی بازی به خوبی روی صفحه‌های لمسی پیاده‌سازی شده است

بازی آیفون و اندروید Mario Kart Tour یکی از بازی‌های مجموعه ماریو کارت است که بازیکنان در قالب شخصیت‌های این مجموعه به مسابقه رانندگی کارتینگ می‌پردازند. سازندگان گیم‌پلی بازی را به خوبی برای صفحات لمسی طراحی کرده‌اند و از سیستم کنترلی روان و ساده‌ای بهره می‌برد. بازیکن در ماریو کارت تور وارد مسابقات جهانی مختلف کارتینگ می‌شود و با انتخاب شخصیت مورد علاقه خود، وارد این مسابقات می‌شود. این مسابقات به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود که بازیکنان در یک پیست رانندگی به رقابت می‌پردازند. روند بازی به اینگونه است که پس از شروع مسابقه، بازیکن با کشیدن انگشت خود روی صفحه گوشی خود به سمت چپ یا راست، ماشین کارتینگ خود را کنترل می‌کند. همانند بازی‌های کنسولی این مجموعه، تعدادی جعبه حاوی اسلحه‌ها و آیتم‌های مختلف در پیست مسابقه قرار گرفته است که بازیکن با دریافت جعبه‌ها، می‌تواند از این آیتم‌ها علیه دیگر بازیکنان استفاده کند. پس از مسابقه، بازیکن ستاره و جوایزی را دریافت خواهد کرد و سطح بازیکن و ماشین او ارتقا پیدا می‌کند. در مجموع گیم‌پلی بازی Mario Kart Tour توانسته به خوبی روی گوشی‌های موبایل کار کند و بازیکنان را ساعت‌ها سرگرم خود کند.

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

Mario Kart Tour

مسابقات و ماشین‌های بازی از تنوع بالایی برخوردار است

بازی موبایل Mario Kart Tour در سبک ماشین‌سواری است که گرافیکی کارتونی و سه‌بعدی دارد. فضاهای شاد و رنگارنگ بازی باعث شده است بازیکن از حضور در این محیط زیبا لذت ببرد. این بازی از موسیقی معروف این مجموعه بهره می‌برد و تمامی صداپیشگان محبوب شخصیت‌ها در این بازی حضور دارند. لازم به ذکر است، این بازی دارای سیستم خرید درون برنامه‌ای است که بازیکن می‌تواند با پول واقعی آیتم‌های مختلفی را خریداری کند. همچنین، ماشین‌ها و شخصیت‌های بازی به مرور برای بازیکن باز خواهند شد و این آیتم‌ها را می‌توان شخصی‌سازی کرد.

بازی موبایل Mario Kart Tour اثری مهیج و جذاب است که بدون شک تمامی علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی از تجربه این بازی لذت خواهند برد. مسابقات متنوع، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و محیط رنگارنگ بازی همگی دست به دست هم داده‌اند تا این بازی جزو بهترین بازی های اندروید قرار بگیرد. این بازی هم‌اکنون به‌صورت رایگان در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور در دسترس قرار دارد. حجم ماریو کارت تور حدود ۳۲۰ مگابایت است و شما می‌توانید این بازی را ازطریق لینک‌های پایین دانلود و تجربه کنید:

دانلود بازی Mario Kart Tour


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده