نویسنده: سیدرضا نصری
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۹

بهترین بازی های اکشن اندروید - ۳۵ بازی که حتما باید تجربه کنید

در این ویدیو و مقاله قصد داریم تا بهترین بازی های اکشن را معرفی کنیم که موفق شدند به واسطه‌ی عملکرد بسیار خوب خود، طیف گسترده‌ای از بازیکنان را جذب کنند؛ در ادامه با زومجی همراه باشید.

به سختی می‌توان جایگاه و محبوبیت بالای سری بازی های اکشن را با دیگر سبک‌ها مقایسه کرد. این محبوبیت، به پلتفرم خاصی اختصاص ندارد و همان‌طور که می‌دانید سری بازی هایی که در سبک اکشن ساخته شده و ساخته می‌شوند، از وسعت بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر بخواهیم چند مورد از بازی های اکشن را معرفی کنیم که به‌صورت چند نفره قابل انجام است، می‌توانیم به دو بازی پابجی موبایل و فورتنایت اشاره کنیم که هم‌اکنون محبوبیت زیادی در بین بازی‌کنان موبایل دارند. اما کم نیستند کسانی که علاقه‌ای به رقابت‌های آنلاین ندارند و به‌دنبال بازی های اکشن بدون نیاز به اینترنت می‌گردند.

در ادامه با زومجی همراه باشید تا مروری داشته باشیم بهترین بازی های اکشن اندروید که هرکدام به‌نوعی می‌توانند تبدیل به یکی از بهترین تجربه‌های شما در سبک اکشن چند نفره یا تک نفره شوند.

به‌روزرسانی: این مطلب در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ با بازی‌های جدید به‌روزرسانی شد.

بهترین بازی های اکشن اندروید

بازی موبایل Devil May Cry: Peak of Combat

۳۵- بازی Devil May Cry: Peak of Combat

  • سبک: اکشن، نقش آفرینی
  • استودیو: nebulajoy
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

استودیو nebulajoy با ساخت و عرضه‌ی بازی Devil May Cry: Peak of Combat موفق شده است تا تجربه‌ی یک نسخه‌ی جدید از بهترین مجموعه بازی‌های هک اند اسلش را روی پلتفرم موبایل خلق کند. در این نسخه  از سری بازی دویل می کرای هم مانند نسخه‌های اصلی، کاراکتر‌های شناخته شده‌ای از جمله Dante ،Lady ،Vergil ،Nero و چند شخصیت دوست داشتنی دیگر نیز حضور دارند و گیمر می‌تواند هدایت آن‌ها را به‌دست بگیرد.

بازی اندروید Devil May Cry: Peak of Combat در زمینه‌ی گیم‌پلی به خوبی توانسته است تا وضعیت ایده‌آلی را از لحاظ همگام سازی سیستم کنترل با شرایط موبایل به وجود آورد. به‌گونه‌ای که اگر تجربه‌ی یکی از نسخه‌های کنسولی دویل می کرای را داشته باشید، احتمالا از گیم‌پلی بازی Devil May Cry: Peak of Combat نیز حسابی لذت خواهید برد. اگر به بازی‌های اکشن و هک اند اسلش در موبایل علاقه دارید، بازی Devil May Cry: Peak of Combat یکی از بهترین انتخاب‌های شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Devil May Cry: Peak of Combat برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی موبایل Arena Breakout

۳۴- بازی Arena Breakout: Realistic FPS

  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: Level Infinite
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

احتمالا با این موضوع موافق باشید که بیشتر بازی‌های آنلاین موبایل درحال سوق پیدا کردن به سوی فانتزی شدن هستند. با این حال، استودیو Level Infinite اثری با نام Arena Breakout را ساخته است که کاملا سعی دارد تا حال و هوای واقع‌گرایانه‌ای را به عنوان یک بازی آنلاین ارائه کند. از نوع لوت گرفته تا سلاح‌ها و حتی تعویض خشاب، همگی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حس واقعی بودن را منتقل کنند.

بازی اندروید Arena Breakout در زمینه‌ی گرافیک نیز همچنان روحیه واقع‌گرایانه خود را حفظ کرده است و با استفاده از موتور گرافیکی Unreal Engine جلوه‌های بصری نزدیک به واقعیت و در عین حال چشم‌نوازی را به وجود می‌آورد. به‌طور کلی اگر طرفدار بازی‌های اکشن واقع‌گرایانه یا شوتر تاکتیکال هستید،‌ به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Arena Breakout، محصول جدید شرکت Tencent Games را در پلتفرم موبایل از دست ندهید.

دانلود Arena Breakout: Realistic FPS برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Garena Free Fire

۳۳- بازی Garena Free Fire MAX

  • سبک: اکشن، بتل رویال
  • استودیو: GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

همان‌طور که می‌دانید، مدتی است که سبک بتل رویال به واسطه‌ی بازی‌هایی همچون Call of Duty: Mobile، پابجی موبایل و فورتنایت، در دستگاه‌های اندرویدی حسابی محبوب شده است. دراین‌میان علاوه‌بر نام‌های ذکر شده که احتمالا شناخت کاملی از آن‌ها دارید، آثاری وجود دارند که با وجود محبوبیت بالا و  کیفیت خوب آن‌ها، کمتر نامی از آن‌ها شنیده می‌شود. Garena Free Fire می‌تواند مثال کاملا روشنی از این دست بازی‌ها باشد. با اینکه بازی چندان تفاوت بنیادی با دیگر بازی‌های مشهور ندارد، اما در بسیاری از جزئیات، هویت مختص به خود را دارا است و حال و هوای متفاوتی را به بازیکن منتقل می‌کند.

به‌طور کلی  Garena Free Fire دارای دو نسخه‌ی محدود و کامل (MAX) است. در نسخه‌ی محدود، بازی گرافیک پایین‌تری نسبت به نسخه‌ی MAX دارد و تعداد بازیکنان کمتری را در هر دور شامل می‌شود. همین مسئله باعث شده است تا بازی عمکلرد بهینه‌ای در موبایل‌های ضعیف‌تر داشته باشد. در همین راستا بازیکنانی که قادر به اجرای آثار سنگین بتل رویال نیستند، می‌توانند با خیال راحت به سراغ تجربه‌ی Garena Free Fire بروند. اما نسخه‌ی Garena Free Fire MAX یک بازی کامل و پُرجزئیات از مسابقات بتل رویال را ارائه می‌کند و چندان محدودیتی در مقایسه با آثار استاندارد و ربته اول این سبک ندارد. در هرحال باید گفت که هر دو نسخه‌ی Garena Free Fire از محوبیت بالایی در میان بازی‌های بتل رویال برخوردار هستند و تاکنون بسیار مورد پسند بازیکنان واقع شده‌اند؛ Garena Free Fire در حال حاضر یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه‌ی یک بازی بتل رویال در اندروید است. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به گوگل پلی نسخه Garena Free Fire- World Series  را ازطریق پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی Garena Free Fire MAX برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


شخصیت‌های بازی اندروید Assassin

۳۲- بازی Assassin's Creed Rebellion

  • سبک: اکشن، نقش آفرینی
  • استودیو: Ubisoft Entertainment‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

مجموعه بازی Assassin's Creed در طی سال‌ها و در اکثر موارد با ارائه‌ی داستان‌ها وشخصیت پردازی‌های خوب خود، باعث خلق کاراکترهای شده است که به سختی می‌توان آن‌ها را فراموش کرد. حال اگر از طرفداران این مجموعه هستید یا حداقل نسخه‌هایی از آن‌را تجربه کرده‌اید، Assassin's Creed Rebellion می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. زیرا تمامی کاراکتر‌های اصلی، از الطائر و اتزیو گرفته تا هر دو کاراکتر مرد و زن Eivor در بازی حضور دارند و می‌توان از قابلیت‌های منحصر‌به‌فرد هر یک از آن‌ها استفاده کرد. البته علاوه‌بر شخصیت‌های اصلی، بازی تمامی کاراکتر‌های فرعی و تأثیرگذار این مجموعه مانند Yusuf ،Darius و Mario را نیز در خود جای داده است.

 همچنین باید اشاره کرد که Assassin's Creed Rebellion با وجود تمامی شباهت و ارجاعات، از نظر گرافیک و گیم‌پلی کیلو‌متر‌ها با نسخه‌های اصلی فاصله دارد. گرافیک بازی و فضای کلی محیط‌‌ها، همگی به‌صورت انیمیشنی و مشابه با مدل‌های عروسکی طراحی شده‌اند. گیم‌پلی بازی نیز بیشتر روی انتخاب‌ها و مدیریت نیرو‌ها تمرکز دارد. به‌گونه‌ای که بازیکن باید در هر مرحله سه کاراکتر را انتخاب کند و با استفاده از قابلیت‌های آن‌ها، مأموریت‌های خود را به‌اتمام برساند. مراحل بازی نیز تشکیل شده از مکان‌هایی که توسط تله‌ها و سربازان تمپلار‌ها محافطت می‌شوند. اما طرز انجام مبارزات یا حتی نحوه‌ی عبور از مکان‌ها و اتاق‌ها، همگی به انتخاب‌های بازیکن بستگی دارد. باتوجه‌به مهارت‌های هر کاراکتر‌، باید دقت کنید که چه شخصیتی‌هایی را برای چه مرحله‌ای انتخاب می‌کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. درنهایت باید گفت که اگر به سری بازی‌های Assassin's Creed علاقه دارید، نباید در تجربه Assassin's Creed Rebellion تردید کنید.

دانلود بازی Assassin's Creed Rebellion برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Brawlhalla

۳۱- بازی بازی Brawlhalla

  • سبک: اکشن
  • استودیو: یوبی‌سافت
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازهم در فهرست بهترین بازی‌های اکشن اندروید، شاهد یک اثر متفاوت و جذاب دیگر از شرکت یوبیسافت هستیم. در این روز‌های فعلی که بازی‌های آنلاین بیشتر با رقابت‌های بتل رویال و عناوینی که به مکرر از آن‌ها آثار تکراری دیده‌ایم، شناخته می‌شوند، Brawlhalla می‌تواند بسیار کمک کننده و مفید واقع شود. البته باید گفت که Brawlhalla نیز تا حدی از بازی Super Smash Bros الهام گرفته است. اما بازی قابلیت‌ها و ویژگی‌های مختص به خود را دارا است و می‌تواند رقابت‌های جذاب و البته متفاوتی را برای بازیکنان رقم بزند.

Brawlhalla دارای رویداد‌های متنوعی است که هرکدام بازیکنان را وارد شرایط تازه‌ای می‌کنند. بازیکن در هر دور از بازی، باید یک شخصیت و در برخی از حالت‌های دیگر سه کاراکتر را انتخاب کند و به مبارزه‌ با دیگر بازیکنان بپردازد. در ادامه هر یک از بازیکنان باید سعی کنند تا با بهره‌گیری از سلاح‌های مختلف، رقبای خود را از سکو‌ها به بیرون پرتاب کنند. Brawlhalla در دو حالت آنلاین و آفلاین قابل اجرا است. البته برای درک بهتر تمامی پتانسیل‌های بازی، بهتر است که آن را به‌صورت انلاین و چندنفره تجربه کنید. همچنین Brawlhalla می‌تواند یک گزینه‌ی ایده‌آل برای انواع دورهمی‌ها باشد و شور و شوق فراوانی را به جمع‌های دوستانه یا خانوادگی شما تزریق کند.

دانلود بازی Brawlhalla برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Call of Duty: Mobile در رقابت‌های آنلاین

۳۰- بازی Call of Duty: Mobile

  • سبک: اکشن، اول شخص، بتل رویال
  • استودیو: اکتیویژن
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

شاید استودیوی اکتیویژن هم، انتظار چنین استقبال پر شوری از بازی Call of duty: Mobile نداشت؛ به طوری‌که این اثر موفق شد رکورد‌‌ پر دانلود‌ترین بازی موبایل را در روز‌های اول بشکند و به بازی ترند این روز‌های موبایل تبدیل شود. از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بازی Call of Duty: Mobile را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اکشن آنلاین می‌کند، وجود حالت‌های متنوعی مانند Team Deathmatch ،Domination ،Search & Destroy ،Frontline و بتل رویال است. بازی تنوع بسیار خوبی در سیستم شخصی‌سازی دارد و می‌توان از پوسته‌های مختلفی که کاراکتر‌های آشنای سری بازی های Call of Duty نیز در میان آن‌ها دیده می‌شوند، استفاده کرد و همینطور مواردی را خریداری یا به‌عنوان پاداش دریافت کرد.

همچنین بازی اندروید Call of Dury: Mobile از گرافیک بهینه و واقع گریانه‌ای بهره می‌برد و به واسطه‌ی وجود تنظیمات گرافیکی، بازی می‌تواند روی موبایل‌های میان‌رده و پایین رده نیز اجرای مناسبی داشته باشد. علاوه‌بر این اگر اندروید ۹ به  بالا دارید می‌توانید از کنترلر‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز برای انجام بازی استفاده کنید. بازی هم‌اکنون Call of Dury: Mobile در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است. بازی کال اف دیوتی موبایل یکی از بهترین بازی های آنلاین اندروید نیز است. این بازی را همچنین می‌توانیم یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید نیز معرفی کنیم.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


Fortnite بهترین بازی اکشن اندروید

۲۹- بازی Fortnite

  • سبک: اکشن، بتل رویال
  • استودیو: اپیک گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بعد از موفقیت‌هایی که بازی Fortnite در پلتفرم‌های مختلفی مانند پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی سی توانست به‌دست آورد، وارد عرصه بازی های موبایل نیز شد. بازی موبایل Fortnite توانست بازهم عملکرد بسیاری خوبی ارائه کند و توجه خیلی از بازیکنان را به خود جلب کند. Fortnite یک بازی جذاب در سبک بتل رویال است که شما را به دنیای فانتزی خود می‌برد. مانند دیگر آثار سبک بتل رویال، بازیکن باید بعد از فرود آمدن در نقشه‌ای عظیم سعی کند که بازیکنان دیگر را از پای درآورد تا خود تنها فرد بازمانده در نقشه باشد. ویژگی که بازی Fortnite را تبدیل به یکی از بهترین بازی های اکشن چند نفره می‌کند؛ وجود قابلیت‌های برای ساخت و ساز در بازی است. بازی ابزاری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که می‌تواند به‌صورت آزادانه، شروع به تخریب اجسام مختلف یا ساخت و ساز کند.

بازی گرافیک و گیم‌پلی مشابه با نسخه‌ی کنسولی خود دارد و می‌تواند تجربه‌ای نفس گیری از یک بازی اکشن آنلاین در سبک بتل رویال برای شما فراهم کند. هم‌اکنون می‌توانید برای دانلود بازی فورتنایت به صفحه‌ی سایت اپیک گیمز مراجعه کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


Modern Combat بهترین بازی اکشن موبایل

۲۸- بازی Modern Combat (series)

  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: گیم لافت
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

سری بازی های موبایل Modern Combat توسط استودیو محبوب گیم لافت ساخته شده و از آن دست بازی های خوش ساخت و جذابی است که ممکن است نام آن‌را زیاد شنیده باشید. مجموعه بازی های Modern Combat علاوه‌بر حالت چند نفره، یک بخش کمپین را نیز شامل می‌شوند. در بخش چند نفره، می٬توانید مأموریت‌های مختلفی را همراه‌با دوستان و دیگر بازیکنان به اتمام برسانید یا به‌صورت PVP با بازیکنان دیگر وارد نبرد شوید. همچنین Modern Combat دارای کاراکتر‌ها و سلاح‌های بسیاری است که هرکدام تجربه‌ای متفاوتی به شما منتقل می‌کنند.

سری بازی Modern Combat بدون شک، یکی از بهترین بازی های اکشن موبایل محسوب می‌شوند که هم در بخش کمپین و هم در بخش آنلاین می‌توانند به خوبی شما را سرگرم کنند. هم‌اکنون نسخه‌ی پنجم از بازی موبایل Modern Combat در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Modern Combat 5: mobile FPS

دانلود گوگل پلی Google Play


Guns of Boom بهترین بازی اکشن اندروید

۲۷- بازی Guns of Boom

  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: Game Insight
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

اگر به‌دنبال یک بازی اکشن چند نفره می‌گردید تا با شرکت در رقابت‌های آنلاین، مهارت خود را به اثبات برسانید ،  بازی Guns of Boom ساخته‌ی استودیو Game Insight همان اثری است که می‌تواند شما را هدفتان برساند. یکی از ویژگی‌هایی که باعث می‌شود بازی موبایل Guns of Boom در فهرست بهترین بازی های اکشن قرار بگیرید، گیم‌پلی به‌شدت جذاب و ساده‌ی بازی است. علاوه‌بر این بازی موبایل Guns of Boom از گرافیک سه‌بعدی چشم نوازی بهره می‌برد که نسبت به حجم بازی، بسیار عالی طراحی شده است.

روند بازی به‌صورت PVP است و بازیکنان باید در قالب دو تیم، مقابل یکدیگر قرار  بگیرند. بازی Guns of Boom یکی از محبوب‌ترین بازی های اکشن اندروید شمرده می‌شود و هم‌اکنون به‌صورت رایگان در پلی‌استور در دسترس است.

دانلود بازی Guns of Boom

دانلود گوگل پلی Google Play


Hide Online بهترین بازی اکشن اندروید

۲۶- بازی Hide Online

  • سبک: اکشن
  • استودیو: HitRock Games
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Hide Online یک اثر به‌شدت هیجان‌انگیز و اعتیادآور است که گاهی این هیجان آنقدر زیاد می‌شود که جای خود را به ترس می‌دهد. اگر بتوانید با گرافیک پایین بازی کنار بیایید،  دیگر نمی‌توانید دست از بازی کردن بردارید. بازی به‌صورت PVP است و بازیکنان به دو گروه مساوی تقسیم می‌شوند؛ یک گروه باید با تبدیل شدن به اشیاء، طوری در محیط پنهان شوند که گروه مقابل نتواند آن‌ها را پیدا کنند.

همچنین سر زمان مشخصی، یک موسیقی پخش می‌شود که جای بازیکنانی که مخفی شده‌اند را مشخص می‌کند و بازیکنان گروه مقابل باید باتوجه‌به صدای آن‌ها؛ گروه دیگر را پیدا کنند. بازی موبایل Hide Online یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید شمرده می‌شود و می‌تواند لحظات به‌شدت هیجان‌انگیزی برای شما رقم بزند. بازی هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

دانلود بازی Hide Online

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی World of Tanks Blitz

۲۵- بازی World of Tanks Blitz

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Wargaming Group
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان


World of Tanks Blitz از آثاری است که به‌راحتی می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی‌های آنلاین PvP یاد کرد. حتی اگر بگوییم این بازی می‌تواند با خیلی از آثار آنلاین و محبوب کنسولی نیز رقابت کند، چندان بی راه نگفته‌ایم. بازی World of Tanks Blitz در دوران جنگ جهانی دوم جریان دارد و  طی آن بازیکنان باید با کنترل تانک‌های مختلف در قالب دو گروه برابر، به رقابت با یکدیگر بپردازند. با اینکه سال‌ها از زمان انتشار بازی می‌گذرد، اما همچنان World of Tanks Blitz از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و جزو بازی‌های پرطرفدار موبایل شمرده می‌شود. گرافیک کنسولی و بهینه‌ی بازی، درکنار انواع و اقسام تانک‌ها از کشور‌های مختلف مانند آلمان و آمریکا، تنها تعداد کمی از ویژگی‌های بازی World of Tanks Blitz را تشکیل می‌دهند. بازی World of Tanks Blitz به‌صورت رایگان عرضه شده است و به‌راحتی می‌توانید آن را از پلی استور دریافت کنید.

دانلود بازی World of Tanks Blitz

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد کشتی ها در اقیانوس در بازی World of Warships Blitz

۲۴- بازی World of Warships Blitz

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Wargaming Group
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی World of Warships Blitz از دیگر آثار موفق استودیو Wargaming Group است که همان راه موفق نسخه‌ی World of Tanks Blitz را دنبال می‌کند. اما این بار بازیکنان به‌جای هدایت تانک‌ها، باید کنترل انواع اقسام کشتی‌ها را در دست بگیرند و در دو گروه مساوی با یکدیگر مبارزه کنند. کشتی‌ها کلاس مختلفی را شامل می‌شوند و هر کشور، کشتی‌های مختص به خود را دارد که تا جای ممکن مشابه با مدل‌های واقعی طراحی شده‌ است. علاوه‌بر اینکه گرافیک بازی در سطح بالایی قرار دارد، بسیار بهینه است و می‌تواند روی موبایل‌های نسبتا ضعیف نیز عملکرد مناسبی داشته باشد. World of Warships Blitz نه‌تنها جزو بهترین بازی‌های اکشن اندروید شناخته می‌شود، بلکه می‌توان از آن به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند نفره نیز یاد کرد. بازی World of Warships Blitz هم‌اکنون در پلی‌استور به‌صورت رایگان در دسترس است.

 
دانلود بازی World of Warships Blitz
  

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Tacticool - 5v5 shooter

۲۳- بازی Tacticool - 5v5 shooter

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Panzerdog
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان

مقاله‌های مرتبط:

Tacticool یک بازی آنلاین با زوایه دید از بالا به پایین است که شما را وارد رقابت‌های هیجان انگیزی از رویداد‌های 5v5 می‌کند. ویژگی که Tacticool را کمی با دیگر بازی‌های اکشن چند نفره متمایز می‌کند، اهمیت همکاری تیمی در آن است؛ طوری که می‌توانید با انجام بازی با دوستان خود، لذت آن را دوچندان کنید.

Tacticool - 5v5 shooter سلاح‌های متنوعی از جمله انواع اسنایپر، مسلسل و بسیاری از مدل‌های مختلف سلاح‌های سنگین و سبک دیگر را در اختیارتان قرار می‌دهد. هر سلاح شرایط بازی را برای شما متفاوت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا دست شما برای به کار گیری انواع استراتژی‌ها باز باشد. Tacticool توسط استودیو Panzerdog ساخته شده موفق به دریافت باز خورد خوبی از سوی بازیکنان شده است و می‌توان از آن به‌عنوان یکی از بازی‌های محبوب سبک اکشن نیز یاد کرد. بازی Tacticool - 5v5 shooter یک بازی آنلاین و چند نفره است که به‌صورت رایگان در پلی‌استور منتشر شده است.

دانلود بازی Tacticool - 5v5 shooter برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید MARVEL Future Fight

۲۲- بازی MARVEL Future Fight

  • سبک: اکشن، نقش آفرینی
  • استودیو: Netmarble
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی MARVEL Future Fight همان‌طور که از نامش پیدا است، در دنیای سینمایی و سری کمیک مارول جریان دارد. MARVEL Future Fight درواقع یک بازی آنلاین است که به‌صورت رقابت‌های اپیزودی با هوش مصنوعی، و چند نفره با دیگر کاربران دنبال می‌شود. روند بازی به‌گونه‌ای است که باید با انتخاب چند قهرمان و استفاده از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد هر یک، به نبرد با سایر بازیکنان بپردازید یا خط داستانی بازی را دنبال کنید. MARVEL Future Fight درصد قابل توجهی از کاراکتر‌های دنیای مارول را در خود جای داده است؛ یا به بیانی بهتر می‌توان گفت که تمامی قهرمانان مهم مارول در آن حضور دارند.

همچنین تقریبا با اکران هر فیلم سینمایی از دنیای مارول، کاراکتر‌ها لباس و پوسته‌ای تازه‌ای برای خرید دریافت می‌کنند و به‌نوعی دست شما را برای استفاده از نسخه‌های مختلفی هر کاراکتر باز می‌گذارند؛ البته برای خرید هر قهرمانان یا پوسته‌های مختلف، باید از پول‌هایی که در بازی کسب می‌کنید استفاده یا به خرید‌های درون برنامه مراجعه کنید. MARVEL Future Fight یک بازی سرگرم کننده است و می‌تواند برای علاقه‌مندان به کمیک‌ها یا فیلم‌های مارول بسیار جذاب باشد. بازی MARVEL Future Fight به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی MARVEL Future Fight برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

PUBG Mobile بهترین بازی اکشن اندروید

۲۱- بازی PUBG Mobile

  • سبک: اکشن، بتل رویال
  • استودیو: تنسنت گیمز
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

به‌راحتی می‌توان گفت که اولین چراغ‌های مسیر سری بازی های بتل رویال را بازی PUBG روشن کرد و اگر موفقیت‌های بازی پابجی نبود، شاید خیلی از بازی های محبوب این روزها نیز ساخته نمی‌شدند و شاید سبک بتل رویال، انقدر مورد محبوبیت قرار نمی‌گرفت. با وجود رقیب‌هایی که بازی PUBG Mobile در زمان عرضه روی موبایل داشت، اما باز هم توانست جزو بهترین بازی های اکشن آنلاین در موبایل قرار بگیرد و میلیون‌ها بازیکن را به خود جذب کند. بازی PUBG Mobile بازیکنان را در نقشه‌ای عظیم، مقابل یک دیگر قرار  می‌دهد تا از میان ۱۰۰ بازیکن وارد شده به نقشه تنها یک نفر باقی بماند. همچنین می‌توانید به‌صورت گروهی و با دوستان خودنیز در این رقابت‌ها شرکت کنید و برای به‌دست آوردن جایگاه اول، با گروه‌های دیگر به مبارزه بپردازید.

نسخه‌ی موبایل بازی PUBG نیز مانند دیگر نسخه‌ها در پلتفرم‌های مختلف، از گرافیک بسیار خوب و گیم‌پلی جذابی بهره می‌برد و می‌تواند مانند نسخه‌های کنسولی خود یک تجربه تمام عیار از یک بازی بتل رویال به مخاطب خود ارائه کند. هم‌اکنون بازی PUBG Mobile را می‌توانید به‌صورت رایگان از پلی‌استور دریافت کنید.

دانلود بازی PUBG Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


بهترین بازی های اکشن اندروید که بدون نیاز به اینترنت می‌توانید تجربه کنید

بازی موبایل TMNT: Shredder's Revenge

۲۰- بازی TMNT: Shredder's Revenge

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Tribute Games
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی TMNT: Shredder's Revenge یکی از بهترین آثاری محسوب می‌شود که تاکنون از دنیای لاک پشت‌های نینجا برای موبایل منتشر شده است. بازی TMNT: Shredder's Revenge در هر مرحله کنترل شخصیت‌های لئوناردو، رافائل، مایکل‌آنجلو، داناتلو، اسپلینتر، آپریل اونیل و کیسی جونز را به گیمرها محول می‌کند. همچنین آنتاگونیست‌های مشهور این سری، مانند شردر نیز در بازی حضور دارند و چالش‌های متنوعی را مقابلتان قرار می‌دهند.

بازی اندروید TMNT: Shredder's Revenge از گرافیک کارتونی خوبی بهره می‌برد و محیط‌های زیبا و متنوعی را به تصویر می‌کشد. همچنین تمام شخصیت‌های بازی دارای چند انیمیشن مختلف هستند که این موضوع تأثیر زیادی روی جذاب‌تر شدن روند مبارزات گذاشته است؛ زیرا برای روش‌های مختلف صدمه‌دیدن از سوی دشمنان یا حمله به آن‌ها، طراحی‌های جذاب و متنوعی برای کاراکتر‌ها در نظر گرفته شده است و حالت‌های جالبی را از تمام شخصیت‌های حاضر در بازی نمایش می‌دهد. نسخه‌ موبایل بازی TMNT: Shredder's Revenge یکی از بهترین و جدید‌ترین بازی‌های منتشرشده توسط نتفلیکس به‌حساب می‌آید که می‌توانید روی پلتفرم اندروید تجربه کنید.

دانلود بازی TMNT: Shredder's Revenge برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی موبایل Twenty Minutes Till Dawn

۱۹- بازی Twenty Minutes Till Dawn

  • سبک: اکشن، روگ لایک
  • استودیو: Erabit Studios
  • مناسب برای جوانان
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

احتمالا با بازی Vampire Survivors یکی از محبوب‌ترین بازی‌های روگ لایک اخیر آشنایی دارید؛ درواقع بازی Twenty Minutes Till Dawn نیز با الهام از Vampire Survivors قصد دارد تا تجربه‌ی جذاب و البته اعتیادآوری را به وجود آورد. هرچند که Twenty Minutes Till Dawn با ایجاد تغییراتی در زمینه‌ی مبارزات و افزودن ویژگی‌های متفاوت، تا حد زیادی سعی کرده است که از بازی‌های مشابه به سبک خود فاصله بگیرد.

در‌ روند بازی Twenty Minutes Till Dawn گیمر می‌تواند علاوه‌بر حرکت در محیط، به‌صورت آزادانه جهت‌گیری و شلیک کند یا از قدرت‌های منحصر‌به‌فرد کاراکتر خود بهره ببرد. بازیکن هربار باید تلاش کند تا به مدت ۲۰ دقیقه در بازی زنده بماند و دشمنان خود را نیز نابود کند؛ درحالی که هرچقد زمان بیشتری صرف شود، شرایط هم به مرور سخت‌تر پیش می‌رود. بازی Twenty Minutes Till Dawn تاکنون بسیار مورد توجه‌ی بازیکنان پلتفرم اندروید قرار گرفته است و جزو آثار محبوب سبک روگ لایک در موبایل محسوب می‌شود. از همین‌رو اگر اهل انجام بازی‌های چالش برانگیز بقا محور هستید، پیشنهاد می‌شود که حتما بازی Twenty Minutes Till Dawn را نیز تجربه کنید.

دانلود بازی Twenty Minutes Till Dawn برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


فرار از کابوس‌ها در بازی Little Nightmares

۱۸- بازی Little Nightmares

  • سبک: اکشن، ترسناک
  • استودیو: Playdigious
  • مناسب برای بزرگسالان
  • قیمت: ۸.۹۹ دلار

بازی Little Nightmares یک از بازی‌های تحسین شده و بسیار محبوب در کنسول‌ها و پی‌سی محسوب می‌شود که مدتی پیش برای دستگاه‌های اندروید نیز منتشر شده است. بازی Little Nightmares به خوبی با شرایط موبایل سازگاری دارد و تغریبا همان تجربه‌ی جذاب و عمیق نسخه‌ی کنسولی را ارائه می‌کند؛ تجربه‌ای که به ندرت می‌توان مشابه آن‌ها در عناوین عرضه شده در موبایل یافت.

بازی Little Nightmares شما را وارد محیط‌های دلهره آور و ناشناخته می‌کند تا راهی برای فرار از آن پیدا کنید. در طول مسیر با کاراکتر‌های مختلف و عجیبی روبه‌رو می‌شوید که اکثر آن‌ها قصد نابودی شما را دارند و از همین‌رو، چالش‌های متنوعی را مقابلتان ایجاد می‌کنند. بازی Little Nightmares علاوه‌بر ایجاد یک اتمسفر سنگین و دلهره‌آور، در زمینه‌ی طراحی مراحل هم عملکرد بسیار خوبی نشان می‌دهد؛ درواقع این دو ویژگی در کنار یک‌دیکر باعث شده است تا حس ترس و هیجان به بهترین شکل به گیمر منتقل شود. بازی Little Nightmares بدون شک می‌تواند با گیم‌پلی و داستان عالی خود، یک تجربه‌ی جذاب و فراموش نشدی را برای شما در پلتفرم موبایل خلق کند. بازی Little Nightmares با قیمت ۸.۹۹ دلار در پلی‌استور منتشر شده است.

دانلود بازی Little Nightmares برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Shadow of Death 2

۱۷- بازی Shadow of Death 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Bravestars Games‏
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: ر ایگان

Shadow of Death 2 درست مانند نسخه‌ی اول، بازیکن را با داستان ماکسیموس همراه می‌کند تا این بارهم با نبرد عیله شیاطین، به کابوسی ترسناک برای تمام دشمنانش تبدیل شود. ماکسیموس که در جریان حادثه‌ای حافظه‌ خود را از دست داده است، قصد دارد تا سرزمین Aurora که زمانی روزگار خود را در آن سپری می‌کرده را از دست شیاطین نجات دهد. حال بازیکن دوباره باید کنترل شخصیت ماکسیموس را به عهده بگیرد و به‌تنهایی، نبرد سهمگینی را علیه شیاطین آغاز کند. درواقع Shadow of Death 2 یک اثر اکشن و هک اند اسلش است که در طی آن باید با استفاده از مهارت‌های خود، تعداد بی‌شماری از موجودات اهرمینی مختلف را نابود کرد.

بازی از نظر گرافیکی و طراحی محیط، در سطح بسیار خوبی قرار دارد. زیرا Shadow of Death 2 از تاریکی و رنگ سیاه به زیبایی استفاده کرده و با قرار دادن پس زمینه‌های رنگی، تاثیرگذاری اتمسفر بازی را نیز دوچندان کرده است. همچنین Shadow of Death 2 در زمینه‌ی گیم‌پلی نیز پیچیدگی خاصی ندارد و تنها در مواردی مانند ضربه زدن، استفاده از قدرت‌های ماکسیموس، جاخالی دادن و پرش خلاصه می‌شود. البته بازی در مراحل اولیه، روند ساده‌ای دارد و از شما مهارت خاصی را طلب نمی‌کند. اما در مراحل بالاتر باید به درستی از مهارت‌های ماکسیموس استفاده کنید تا مغلوب دشمنان نشوید. به‌طور کلی Shadow of Death 2 به‌عنوان یک بازی اکشن آفلاین، کیفیت بسیار مطلوبی دارد و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه‌دارد.

دانلود بازی Shadow of Death 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Mini Militia - Doodle Army 2

۱۶- بازی Mini Militia - Doodle Army 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Miniclip.com
  • مناسب برای نوجوانان
  • قیمت: رایگان

Mini Militia - Doodle Army 2 نام یک بازی جذاب از استودیو شناخته شده‌ی Miniclip است. بازی داستان خاصی ندارد و بیشتر به‌عنوان یک اثر رقابتی و چندنفره شناخته می‌شود. اگر اهل بازی‌های دورهمی‌ها باشید، بخش چنده نفره‌ی Mini Militia - Doodle Army 2  می‌تواند شما را تا مدت‌ها مجذوب خود کند. البته برای تجربه‌ی چند نفره‌ی Mini Militia - Doodle Army 2 نیاز اجباری به اینترنت نیست و تنها با اتصال به شبکه‌ی محلی می‌توانید بازی را به همراه دوستان خود تجربه کنید. هرچند که بخش آنلاین بازی نیز به واسطه تعداد بالای بازیکنان در نقشه، می‌تواند لحظات هیحان‌انگیز و جذابی را برای شما خلق کند و همچنین مهارت‌های شما را در سطح بالایی، به چالش بکشد.

در روند بازی Mini Militia - Doodle Army 2 بعد از انتخاب کاراکتر خود، می‌توانید وارد یکی از حالت‌های بازی شوید. سپس همه‌ی بازیکنان  بعد از ورود به نقشه باید سعی کنند تا با جست‌وجوی محیط اطراف، سلاح‌های مورد نیز خود را برای مبارزه با یکدیگر پیدا کنند. در ادامه تنها بازیکنی پیروز میدان است که امتیاز بیشتری نسبت به سایرین کسب کرده باشد. Mini Militia - Doodle Army 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی ساده و بخش چندنفره‌ی جذاب خود، می‌تواند تجربه‌ی فراموش نشدنی را به بازیکنان منتقل کند. درنهایت اگر شما هم به بازی‌های اکشن و پارتی محور علاقه دارید، به هیچ‌وجه نباید تجربه‌ی Mini Militia - Doodle Army 2  را در اندروید از دست بدهید.

دانلود بازی Mini Militia - Doodle Army 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

Metal Soldiers 2 بهترین بازی اندروید

۱۵- بازی Metal Soldiers 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Play365
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: رایگان

اگر در گذشته با سری بازی های Metal Slug خاطره دارید یا طرفدار بازی های اکشن دوبعدی هستید ، بازی موبایل Metal Soldiers 2 همان تجربه‌ای است که می‌تواند شما را پای موبایل، میخکوب کند. بازی موبایل Metal Soldiers 2 شما در دل جنگ‌های شلوغ و پر زد و خورد قرار می‌دهد تا لحظه‌ای فرصت پلک زدن هم نداشته باشید. علاوه‌بر نبرد‌های پیاده، می‌توانید با استفاده تجهیزاتی مانند تانک یا بالگرد، دشمنانتان خود را از پای درآورید.

بازی موبایل Metal Soldiers 2 دارای دو بخش Mission و Endless است. در بخش Mission به مأموریت‌های اصلی می‌پردازید و در بخش Endless نیز می‌توانید مهارت خود را بسجنید و تلاش کنید تا رکورد بالایی را به ثبت برسانید. Metal Soldiers 2 به واسطه‌ی گیم‌پلی و مراحلی جذابی که دارد، یکی از بهترین بازی های دو بعدی در سبک اکشن شمرده می‌شود که می‌تواند به خوبی طرفداران این سبک را جذب خود کند. بازی به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Metal Soldiers 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Into the Dead 2 بهترین بازی اکشن اندروید

۱۴- بازی Into the Dead 2

  • سبک: اکشن، اول شخص، رانر
  • استودیو: PIKPOK
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: رایگان

استودیوی PIKPOK موفق شد با تلفیق کردن سبک‌های اکشن و رانر و همچنین ایجاد زاویه دید اول شخص، یک بازی به‌شدت اعتیادآور و جذاب به نام Into the dead 1 را خلق کند؛ حال در نسخه‌ی دوم بازی، یعنی Into the dead 2 با اضافه شدن ویژگی‌های مختلف، این تجربه بیش‌ازپیش کامل‌تر و لذت بخش‌تر شده است. بازی روایت دستان درگیر کنند و زیبایی دارد که شما را نیز با خود همراه می‌کند. بازیکن باید در نقش کاراکتر اصلی داستان، در دنیایی آخرالزمانی که زامبی‌ها آن‌را تسخیر کرده‌اند، سعی کند خود را به همسر و فرزند خود برساند.

روند بازی به‌گونه‌ای است که در هر مرحله‌، شخصیت اصلی به‌صورت خودکار درحال دویدن است و شما باید با کنترل صحیح سعی کنید که از میان انبوهی از زامبی‌ها عبور کنید. همچنین می‌توانید از سلاح‌های مختلفی نیز استفاده کنید تا شرایط کمی ساده‌تر و جذاب‌تر پیش برود. داستان خوب و اتمسفر گیرا و همچنین گیم‌پلی روان بازی باعث شده است تا Into the dead 2 تبدیل به یکی از بهترین بازی های اندروید شود که می‌توانید روی موبایل، به تجربه‌ی آن بپردازید. بازی موبایل Into the dead 2 را می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Into the Dead 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Brothers in Arms 3 بهترین بازی اکشن اندروید

۱۳- بازی Brothers in Arms 3

  • سبک: اکشن، سوم شخص
  • استودیو: گیملافت
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: رایگان

Brothers in Arms 3 جزو بهترین بازی های اکشن موبایل شمرده می‌شود و یکی از مهم‌ترین آثار استودیو محبوب گیملافت نیز محسوب می‌شود. بازی موبایل Brothers in Arms 3 توانست نظر خیلی از بازیکنان را به خود جلب کند و بعد از گذشت مدت‌ها، از ارزش تجربه‌ی بسیار بالایی برخوردار است. داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم روایت می‌شود و شما باید کنترل شخصیت اصلی را به عهده بگیرید و به کمک جوخه‌ی خود، به نبرد با نازی‌ها بروید.

بازی موبایل Brothers in Arms 3 یک اثر اکشن تمام عیار است که باید علاوه‌بر کشتن نازی‌ها، حواستان به افراد جوخه نیز باشد؛ در غیر این صورت ممکن است در مراحل بالاتر  با مشکل مواجه شوید. بازی از سلاح‌های مختلفی بهره می‌برد و همچنین داری سیستمی برای ارتقاء تجهیزات است. اگر تاکنون بازی موبایل Brothers in Arms 3 را تجربه نکردید و به‌دنبال یک بازی اکشن می‌گردید تا سرار تیراندازی و آتش باشد، بازی موبایل Brothers in Arms 3 می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. در ادامه می‌توانید بازی موبایل Brothers in Arms 3 را به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Brothers in Arms 3

دانلود گوگل پلی Google Play


Xenowerk بهترین بازی اکشن اندروید

۱۲- بازی Xenowerk

  • سبک: اکشن، شوتر
  • استودیو: PixelBite
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: رایگان

داستان بازی موبایل Xenowerk با رخ دادن یک سری اتفاقات ناخوش‌آیند در یک آزمایشگاه آغاز می‌شود که باعث شکل گیری موجوداتی جهش یافته می‌شود. حال زمان آن می‌رسد که نیروهای ویژه جهت سر و سامان دادن به اوضاع و پاکسازی وارد عمل شوند. شما باید استفاده از انواع سلاح‌های متنوع، آزمایشگاه را پاک سازی کرده و تمامی موجودات جهش یافته را نابود کنید. بازی موبایل Xenowerk زاویه دوربین از بالا به پایین دارد و همینطور دارای یک سیستم حرکتی بسیار ساده است.

 بازی اندروید Xenowerk یکی از بهترین بازی های کشن در موبایل است و همچنین می‌تواند تجربه‌ای متفاوت و سرگرم کننده‌ای برایتان رقم بزند.  در ادامه می‌توانید بازی موبایل Xenowerk را از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Xenowerk

دانلود گوگل پلی Google Play


Retro City Rampage DX بهترین بازی موبایل

۱۱- بازی Retro City Rampage DX

  • سبک: اکشن، جهان باز
  • استودیو: Vblank Entertainment Inc.
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: ۲.۹۹ دلار

اگر مشکلی با گرافیک پیکسلی ندارید؛ لحظه‌ای در انتخاب بازی موبایل Retro City Rampage DX تامل نکنید. Retro City Rampage DX از آثار محبوبی مانند GTA الهام گرفته و محیطی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید خارج از مأموریت‌های اصلی، به گشت‌و‌گذار در آن بپردازید. بازی اکشنی دیوانه‌وار و جذابی دارد که باعث می‌شود هرچه بیشتر به بازی کردن ادامه دهید. یکی از مهم‌ترین نقاط قوت بازی، وجود یک داستان طنز و جذاب است که به خوبی در طول بازی روایت می‌شود.

هر لحظه از بازی موبایل Retro City Rampage DX پر از غافلگیری‌های داستانی و اتفاقات عحیب و در عین حال با مزه است که شما را به وجد می‌آورند. Retro City Rampage DX قطعا یکی از بهترین بازی های اکشنی است که تاکنون برای اندروید عرضه شده است و می‌تواند تجربه‌ای به‌شدت هیجان‌انگیز و لذت بخشی برای مخاطب خود رقم بزند. بازی هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در پلی استور در دسترس است.

دانلود بازی Retro City Rampage DX

دانلود گوگل پلی Google Play


Alpha Guns 2 بهترین بازی اکشن اندروید

۱۰- بازی Alpha Guns 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Rendered Ideas
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Alpha Guns 2 در سبک اکشن، ساخته‌ی استودیو Rendered Ideas یک اثر خوش ساخت با زاویه دید دو بعدی است که مانند نسخه‌ی پیشین خود، از محبوبیت بسیاری برخوردار است. کره‌ی زمین در آستانه‌ی نابودی توسط بیگانگان است؛ حال شما باید در نقش مکس، یک تنه به جنگ این موجودات ناشناخته بروید. در بازی موبایل Alpha Guns 2 موجودات و رئیس‌های قدرتمندی برای مقابله با شما طراحی شدند که هرکدام رفتار منحصر‌به‌فرد خود را دارند.

بازی سلاح‌های متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین تجهیزاتی که بسیار در روند مراحل کمک کننده هستند. یکی از ویژگی‌های بازی، فضای کلاسیک و سیستم نبرد‌ها است که یادآور بازی هایی است که  ممکن است در گذشته‌های دور با آن‌ها خاطراتی داشته باشید. بازی موبایل Alpha Guns 2 یکی دیگر از بهترین بازی های اکشنی است که می‌تواند طرفداران این سبک را ساعت‌ها سرگرم خود کند و تجربه‌ای فراموش نشدنی از یک بازی دو بعدی برای بازیکن فراهم کند.

دانلود بازی Alpha Guns 2

دانلود گوگل پلی Google Play


Immortal Rogue بهترین بازی اکشن اندروید

۹- بازی Immortal Rogue

  • سبک: اکشن، روگ‌لایک
  • استودیو: Kyle Barrett
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: ۴.۹۹ دلار

بازی موبایل Immortal Rogue انقدر طراحی عالی و گیم‌پلی جذابی دارد که بدون تردید می‌توان آن را یکی از بهترین آثار ساخته شده در سبک اکشن دانست. Immortal Rogue در سبک اکشن و روگ‌لایک است و سیستم مبارزات آن نیز به‌صورت هک اند اسلش طراحی شده است. در شروع بازی موبایل Immortal Rogue متوجه می‌شوید که باید در نقش یک خوناشام به‌دنبال شکار بگردید و کسانی سر راه شما قرار می‌گیرند را نابود کنید.

در طول بازی، گاهی باید راه‌هایی را انتخاب کنید که بسیار در روند بازی تأثیرگذار هستند. همچنین گیم‌پلی نیز یکی از نقاط قوت بازی محسوب می‌شود و به خوبی شما را جذب خود می‌کند. بازی موبایل Immortal Rogue با قیمت ۴.۹۹ دلاری  خود، موفق به کسب بازخورد‌های بسیار خوبی از سوی بازیکنان شده است و می‌توان تجربه‌ی آن را به طرفداران این سبک اکشن پیشنهاد کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Immortal Rogue

دانلود گوگل پلی Google Play


Juicy Realm بهترین بازی اکشن اندروید

۸- بازی Juicy Realm

  • سبک: اکشن، روگ‌لایک
  • استودیو: X.D. Network
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: ۲.۹۹ دلار

در دنیای بازی موبایل Juicy Realm با هیچ نیروی اهریمنی و موجود بیگانه‌ای سر و کار ندارید، بلکه این گیاهان هستند که قصد تسلط بر کره‌ی زمین را دارند و می‌خواهند انسان‌ها را نابود کنند. شما باید با انبوهی از گیاهان جهش یافته مقابله کنید و مناطق مختلفی را از وجود آن‌ها پاک کنید. بازی موبایل Juicy Realm اثری با کیفیت در سبک روگ‌لایک و اکشن است و شما را با یک ماجراجویی جذاب همراه می‌کند. علاوه‌بر این بازی شما را در نبرد‌های شلوغ و نفس‌گیر خود به چالش می‌کشد و باس‌های قدرتمندی را مقابل شما قرار می‌دهد.

بازی موبایل Juicy Realm گرافیک کارتونی و رنگ آمیزی زیبایی دارد و حس خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. بازی موبایل Juicy Realm را می٬توان به واسطه‌ی طراحی خوب محیط و دنیای بازی، یکی از بهترین بازی های اکشن اندروید دانست. بازی Juicy Realm هم‌اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلار در پلی استور در دسترس است.

دانلود بازی Juicy Realm

دانلود گوگل پلی Google Play


Unkilled بهترین بازی اکشن اندروید

۷- بازی Unkilled

  • سبک: اکشن، اول شخص
  • استودیو: MADFINGER Games
  • مناسب بزگسالان
  • قیمت: رایگان

Unkilled یک اثر مهیج از خالق بازی محبوب Dead Trigger است و یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازی های سبک اکشن و تیراندازی موبایلی محسوب می‌شود. بازی موبایل Unkilled نیز مانند بازی محبوب Dead Trigger طراحی شده است؛ اما استودیوی MADFINGER Games با اضافه کردن ویژگی‌های جذابی به فرمول موفق خود، توانسته است که تجربه‌ای  لذت بخشی پدید آورد. بازی موبایل Unkilled با زاویه دید اول شخص دنبال و هدف کلی شما در طول بازی، نابودی زامبی‌ها است.

شما کنترل کاراکتری به نام Joe را به عهده دارید که برای یک مؤسسه‌ی غیر نظامی به نام Wolf Pack کار می‌کند. حال باید به همراه تیم خود، شهر را از دست زامبی‌ها آزاد کنید و مانع گسترش ویروس شوید. بازی موبایل Dead Trigger یکی از محبوب‌ترین بازی های اکشن اول شخص در اندروید است که می‌توانید هم‌اکنون به‌صورت رایگان از پلی‌استور دانلود کنید.

دانلود بازی Unkilled

دانلود گوگل پلی Google Play


Sky Force Reloaded بهترین بازی اکشن اندروید

۶- بازی Sky Force Reloaded

  • سبک: اکشن، آرکید
  • استودیو: اینفینیت دریمز
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان

بازی موبایل Sky Force Reloaded شما را به نبرد‌های هیجان‌انگیزی درون آسمان می‌برد تا با کنترل یک سفینه‌ی جنگی با انبوهی از دشمنان مقابله کنید. بازی Sky Force Reloaded از محبویت بسیار زیادی برخوردار است و جزو بهترین و خوش‌ساخت ترین بازی های اکشن روی موبایل، شناخته می‌شود. گرافیک جذاب و ۲/۵ بعدی به همراه موسیقی‌های شنیدنی، تنها بخشی از ویژگی‌های بازی موبایل Sky Force Reloaded است.

بازی موبایل Sky Force Reloaded از سیستم ارتقاء خوبی بهره می‌برد و به شما اجازه می‌دهد که تجهیزات و سفینه‌ی خود را با پرداخت هزینه‌ای، بروز‌رسانی کنید. همچنین بازی از خرید‌های درون برنامه‌ای نیز پشتیبانی می‌کند. در ادامه می‌توانید این بازی جذاب را به‌صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

دانلود بازی Sky Force Reloaded

دانلود گوگل پلی Google Play

 

Space Grunts بهترین بازی اکشن اندروید

۵- بازی Space Grunts

  • سبک: اکشن، استراتژی
  • استودیو: OrangePixel
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: ۴.۴۹ دلار

بازی موبایل Space Grunts ساخته‌ی استودیوی OrangePixel اثری با گرافیک بسیار ساده، اما در عین حال جذاب و چالش برانگیز است. بازی آیتم‌ها و سلاح‌های بسیاری دارد و همچنین در مقابل، دشمنانی زیادی برای نبرد با شما طراحی شده است. شاید گرافیک پایین بازی باعث شود که  با خود فکر کنید که صرفا با یک اثر ساده طرف هستید؛ اما اگر با گرافیک پیکسلی مشکلی ندارید، بازی موبایل Space Grunts به خوبی شما را سرگرم و غرق در دنیای خود می‌کند.

بازی سه کاراکتر قابل بازی دارد که هرکدام قدرت‌های مختص به خود را دارند. بازی اندرید Space Grunts با قیمت ۴.۹۹ دلاری خود موفق شده است که  بازخورد بسیار خوبی از سوی بازیکنان کسب کند.

 
دانلود بازی Space Grunts

دانلود گوگل پلی Google Play

 

سلاح‌ها و شخصیت‌های بازی Shadow Fight 3

۴- بازی Shadow Fight 3

  • سبک: اکشن
  • استودیو: NEKKI
  • مناسب بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

بودن نام استودیو NEKKI به‌عنوان سازنده، به‌تنهایی می‌تواند کافی باشد تا بازیکنان با اطمینان به سراغ تجربه‌ی بازی Shadow Fight 3 بروند. استودیو NEKKI با ساخت بازی‌هایی مانند Vector و Shadow Fight 2 در گذشته موفق شده است تا بازیکنان زیادی را جذب آثار خوش ساخت خود کند. حال نسخه سوم بازی Shadow Fight نیز مانند نسخه‌ی قبلی خود، اثری است که به خوبی بازیکن را غرق در مبارزات نفس‌گیر خود می‌کند. اما مواردی که Shadow Fight 3 را تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن و مبارزه‌ای می‌کند، گیم‌پلی و وسعت بالای سلاح‌ها است که باعث می‌شود هر سلاح، تجربه‌ی متفاوتی به بازیکن منتقل کند و مانع تکراری شدن روند بازی شود. اگر در گذشته از نسخه‌ی پیشین بازی لذت برده‌اید یا به‌طور کلی به بازی‌های اکشن و مبارزه‌ای علاقه دارید، Shadow Fight 3 می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌‌های شما در پلتفرم موبایل باشد. بازی Shadow Fight 3 به‌صورت رایگان در پلی استور در دسترس است.

دانلود بازی Shadow Fight 3

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Bomb Squad

۳- بازی Bomb Squad

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Eric Froemling
  • مناسب نوجوانان
  • قیمت: رایگان

مقاله‌های مرتبط:

Bomb Squad ساخته‌ی استودیو Eric Froemling یک بازی هیجان انگیز بر پایه‌ی اتصال به شبکه‌ی محلی است که می‌تواند برای جمع‌های خانوادگی یا دوستانه، بسیار سرگرم کننده باشد. Bomb Squad در حالت‌های مختلفی از جمله Capture the flag، فوتبال آمریکایی و همچنین چندین رویداد دیگر شما را سرگرم می‌کند و رقابت‌های مهیجی را به وجود می‌آورد.

با اینکه سال‌ها از عرضه‌ی Bomb Squad می‌گذرد، اما همچنان در زمینه‌ی گرافیک می‌تواند تجربه‌ی مناسبی را ارائه دهد و به خوبی با بسیاری از بازی‌های هم سبک خود نیز رقابت کند. گیم‌پلی اعتیاد آور و ساده هم  از دیگر نقاط قوت Bomb Squad محسوب می‌شود که احتملا می‌تواند ساعات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. اگر به بازی‌های پارتی محور علاقه دارید و می‌خواهید یکی از بهترین تجربه‌ها را در این زمینه به همراه خانواده یا دوستان داشته باشید، Bomb Squad می‌تواند گزینه‌ی ایده‌آلی برای شما باشد.

دانلود بازی Bomb Squad برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Dead Effect 2

۲- بازی Dead Effect 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: App Holdings
  • مناسب بزرگسالان
  • قیمت: رایگان

با اینکه Dead Effect 2 اثری آفلاین و فاقد قابلیت‌ها و رویداد‌هایی مانند بازی Call of Duty: Mobile است، اما می‌تواند با ارائه‌ی نبرد‌‌های درگیر کنند و اکشنی هیجان انگیز، علاقه‌مندان به سری بازی‌های اکشن و شوتر را به خوبی مجذوب خود کند. احتمالا با اولین ورود به Dead Effect 2 پیش از هر چیزی گرافیک عالی بازی شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد یا حداقل مانع احساس کمبودی در این زمینه می‌شود. همچنین بازی درکنار زامبی‌ها، انواع و اقسام موجودات مختلف را مقابل شما قرار می‌دهد تا با در دست گرفتن مدل‌های مختلفی از سلاح‌ها و تکیه بر مهارت تیراندازی خود، آن‌ها را سر از راه بردارید.

بازی از  حیث گیم‌پلی نیز طراحی مناسب و ساده‌ای دارد و به دور از هر پیچیدگی، یک بازی شوتر با کیفیت را ارائه می‌کند. Dead Effect 2 مناسب آن دست از بازیکنانی است که به‌دنبال تجربه‌ی ایده‌آلی در زمینه بازی‌های تک نفره‌یِ سبک اکشن و شوتر می‌گردند یا می‌خواهند مدتی را بدون اتصال به اینترنت، تنها به واسطه‌ی نبرد‌های شوتر هیجان انگیز و جذاب بازی زمان خود را سپری کنند. Dead Effect 2 به‌صورت رایگان در پلی‌استور عرضه شده است.

دانلود بازی Dead Effect 2 برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی اندروید Slaughter 3: The Rebels

۱- بازی Slaughter 3: The Rebels

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Eric Froemling
  • مناسب بزرگسالان
  • قیمت: ۵.۰۰ دلار

Slaughter 3: The Rebels سومین نسخه از سری بازی محبوب Slaughter است که همچنان طرفداران این مجموعه و سری بازی‌های شوتر را به خوبی سرگرم طراحی منحصر‌به‌فرد خود می‌کند. بازی گرافیک بسیار خوبی دارد و می‌توان جزئیات بالایی را در این زمینه مشاهده کرد. همچنین اتمسفر خاص و گیرای Slaughter 3: The Rebels یکی از نکات مثبت بازی محسوب می‌شود که در تک تک محیط‌هایی که در آن‌ها حضور پیدا می‌کنید، می‌توانید آن را حس کنید.

داستان بازی با فرو ریختن دیوار یک زندان شروع می‌شود که خطرناک‌ترین زندانی‌ها را در خود جای داده است. حال تمام زندانی‌ها شهر را تصرف کرده‌اند و اینجا است که شما باید در نقشی فردی به نام راسل، به این غائله خاتمه دهید. بازی سلاح‌های مختلفی را در دسترس شما قرار می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها، ماوریت‌های خود را پیش ببرید و شهر را از وجود جنایتکاران پاک کنید. Slaughter 3: The Rebels یک بازی جذاب برای علاقه‌مندان به سبک اکشن است که تجربه‌ی نسبتا متفاوتی در مقایسه با دیگر بازی‌های مشابه به شما منتقل می‌کند. Slaughter 3: The Rebels به‌صورت آفلاین اجرا می‌شود و با قیمت ۵.۰۰ دلار در پلی‌استور به فروش می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود بازی Slaughter 3: The Rebels برای اندروید

دانلود گوگل پلی Google Play

بازی فورتنایت

پرسش‌های متداول

  • بهترین بازی های اکشن اندروید 2024 که به اینترنت نیاز ندارند، کدام‌ها هستند؟

    در فهرست زومجی سعی کرده‌ایم مقاله را به دو بخش بازی‌های آفلاین و بازی‌های آنلاین تقسیم کنیم. از جمله بازی های اکشن خوب که بدون نیاز به اینترنت می‌توانید تجربه کنید می‌توانیم به بازی Twenty Minutes Till Dawn و بازی TMNT: Shredder's Revenge اشاره کنیم.

  • بهترین بازی های اکشن برای تجربه چندنفره با دوستان کدام‌ها هستند؟

    اگر به‌دنبال بهترین بازی های جنگی و اکشن هستید،‌ بازی کالاف دیوتی موبایل یکی از بهترین گزینه‌ها برای تجربه کردن است. اگر بازی بتل رویال می‌خواهید دو بازی فورتنایت و پابجی موبایل را پیشنهاد می‌دهیم. در فهرست زومجی می‌توانید بازی های بیشتری را نیز پیدا کنید.

  • بهترین بازی‌ها با پول بی نهایت قانونی هستند؟

    در برخی از سایت‌ها احتمالا لیستی از بهترین بازی های اکشن با پول بی نهایت را برای دانلود ببینید. شرکت‌های بازی‌سازی در هیچ برهه‌ای از زمان به‌صورت بی نهایت پول درون بازی را در اختیار بازیکنان قرار نمی‌دهند. برای دانلود این دست بازی‌های باید نسخه ماد شده بازی‌ها را دانلود کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده