// دوشنبه, ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۹

بهترین بازی های گرافیکی اندروید | 35 بازی گرافیک بالا

در این مقاله‌ نگاهی کوتاه به گرافیکی ترین بازی های اندروید خواهیم داشت، آثاری که با ارائه گرافیک‌های بصری متفاوت مخاطب را مجذوب خود می‌کنند. با معرفی این بازی‌ها همراه زومجی باشید.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای یک بازی که می‌تواند در جذب مخاطب تاثیر زیادی را بگذارد، گرافیک کار شده در آن اثر است. به‌طوریکه در آغاز یک بازی اولین موردی که گیمرها به آن توجه می‌کنند گرافیک طراحی شده در بازی است. استودیوهای بازی‌سازی نیز با توجه با ساختار اثر خود گرافیکی متناسب با جو آن طراحی می‌کند که می‌تواند یک بازی دو بعدی یا سه‌بعدی باشد.

با گذشت زمان و پیشرفت روز افزون سخت افزارهای موبایل‌های هوشمند توجه شرکت‌های کوچک و حتی بزرگی چون الکترونیک آرتز و یوبی‌سافت را به سمت خود جلب کرده است. با قدرتمند شدن سخت افزارهای موبایل توان اجراهای بازی‌هایی با گرافیک بالا نیز در آن‌ها نیز زیاد شده است. حال در این معرفی از ۳۵ بازی گرافیکی اندروید گفته‌ایم که برخی از آن‌ها مانند Gris با خلق یک گرافیک هنری در پس یک بازی دو بعدی تجربه‌ی شگفت‌انگیزی را برای مخاطب خود خلق کرده‌اند. یکی از ویژگی‌ها خوب این فهرست رایگان بودن تعداد زیادی از آن‌ها است باتوجه‌به محتوای خوبی که ارائه می‌دهند.

تماشا در یوتیوب

به‌روزرسانی: این مقاله در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ با بازی های جدید گرافیکی به‌روز شده است.


بهترین بازی های گرافیکی اندروید

بازی موبایل genshin impact

۳۵. بازی Genshin Impact

  • استودیو: miHoYo Limited
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

بدون تردید بازی Genshin Impact ساخته استودیوی miHoYo Limited یکی از موفق‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۰ بود که توانست بازیکنان زیادی را به سمت خود جذب کند. یکی از دلایل موفقیت این بازی انتشار آن برای اندروید و آیفون درکنار نسخه کنسولی بود که همین موضوع باعث شد کاربران زیادی به تجربه این بازی بپردازند. در بازی رایگان Genshin Impact شما باید با گشت‌و‌گذار در محیط بزرگ و چشم‌نواز آن با دشمنان مختلف مبارزه و داستان بازی را پیش ببرید. همچنین می‌توانید مراحل بازی را به‌صورت آنلاین درکنار دوستان خود انجام دهید که جذابیت‌های خاص خود را دارد. در بازی شما می‌توانید با محیط در تعامل باشید و فعالیت‌های مختلفی مانند بالا رفتن از کوه‌ها و ساختمان‌ها، پرواز کردن و شنا کردن در سطح آب را تجربه کنید. بازی Genshin Impact از نظر گرافیکی یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر موبایل که از تجربه آن لذت خواهید برد.

دانلود بازی Genshin Impact

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی موبایل marvel revoloution

۳۴. بازی Marvel Revoloution

  • استودیو: Netmarble
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

بازی MARVEL Future Revolution شما را در نقش شخصیت‌های محبوب دنیای مارول قرار می‌دهد که باید شهر را از یک بحران خطرناک نجات دهید. در ابتدای بازی در نقش اولین ابرقهرمان باید یک سری دشمنان را نابود کنید و پس از آن و تماشای چند کات‌سین با دیگر شخصیت‌ها بازی را ادامه دهید. هر یک از این شخصیت‌ها توانایی و قدرت خاص خود را دارد. در همان اوایل بازی تقریبا تمام نکاتی که در ادامه بازی به آن‌ها نیازمند خواهید بود به شما آموزش می‌دهد. یکی از دیگر نکات جذاب بازی جهان باز بودن آن است که یکی از ویژگی‌های جذاب به‌عنوان یک بازی موبایل است. در MARVEL Future Revolution می‌توانید بازی را با همراهی دوستان خود طی کنید که جذابیت خاصی را در حین مبارزه با دشمنان ایجاد می‌کند. در رابطه با گرافیک و جلوه‌های بصری به کار رفته در MARVEL Future Revolution می‌توان گفت یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های موبایلی است که تا به امروز منتشر شده است که این موضوع را می‌توانید از همان ابتدای بازی متوجه بشوید. همچنین در بخش موسیقی و صدا گذاری همه چیز به بهترین شکل ممکن انجام شده است و در حین مبارزات هیجان خوبی را منتقل می‌کند.

دانلود بازی MARVEL Future Revolution

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید second galaxy

۳۳. بازی Second Galaxy

  • استودیو: Zilong Game Limited
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی موبایل Second Galaxy ساخته استودیوی چینی Zlong Games یک اثر نقش آفرینی جذاب است که داستان آن در یک دنیای علمی و تخیلی جریان دارد. در جهان بازی بیش از ۴۵۰۰ کهکشان مختلف و منحصربه‌فرد وجود دارد که همین موضوع آن را به یک اثر بسیار بزرگ در قالب یک بازی موبایل تبدیل کرده است. شما با سفینه‌هایی که در اختیار دارید می‌توانید به کهکشان‌های مختلف رفته و به مبارزه و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف بپردازید. همچنین می‌توانید بازی را با دوستان خود انجام دهید که هیجان بازی را دوچندان می‌کند. سیستم نقش‌آفرینی بازی به بهترین شکل ممکن طراحی شده است و صرفا به مبارزه برای پیشرفت ختم نمی‌شود و باید با سیاست‌های خاص خود سعی کنید امپراطوری را خود را گسترش دهید. در طول بازی شاید نتوانید به‌تنهایی قلمروی خود محافظت کنید و احتمال حمله دشمنان مختلف به سمت شما وجود دارد و چاره‌ای جزء متحد شدن با دیگر بازیکنان را ندارید. در مجموع بازی Second Galaxy یک اثر بزرگ و پرجزئیات است که اگر علاقه‌مند به این سبک از بازی‌ها باشید، تجربه هیجان‌انگیزی را در پیش خواهید داشت.

دانلود بازی Second Galaxy

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید grid autosport

۳۲. بازی GRID Autosport

  • استودیو: Codemasters
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی GRID Autosport یکی از محبوب‌ترین بازی ریسینگ است که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی و سپس در سال ۲۰۱۹ برای اندروید نیز منتشر شد. اگر از طرفداران بازی‌های ریسینگ سریع و پرهیاهو هستید قطعا GRID Autosport با تنوع خوبی که در اتومبیل‌ها، مسیرها و حالت‌های مختلف دارد، می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. یکی از نکات خوب بازی استفاده از اتومبیل‌های برندهای معروف جهان است که این رقم به بیش از ۱۰۰ اتومبیل می‌رسد. البته همه این اتومبیل‌ها از همان ابتدای بازی در دسترس نخواهند بود و شما باید با رقابت در مسابقات مختلف و جمع‌آوری امتیاز اتومبیل‌های مختلفی را به‌دست بیاورید. بازی شامل حالت‌های مختلفی است که می‌توان به مسابقات درگ، دریفت،خیابانی و غیره اشاره کرد و هرکدام چالش‌های خاص خود را دارد. اگر می‌خواهید یک تجربه ریسینگ پرهیجان را تجربه کنید قطعا بازی GRID Autosport حسابی شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی GRID Autosport

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید exos heroes

۳۱. بازی Exos Heroes

  • استودیو: LINE GAMES
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

بازی نقش آفرینی Exos Heroes داستان سرزمینی را تعریف می‌کند که دشمنان آن، شمشیر پادشاه را به سرقت بردنند و با طلسم‌های مختلف مشکلات بزرگی را برای این سرزمین به وجود آوردند. حال شما باید در نقش قهرمان‌های مختلف دشمنان را شکست دهید و همچنین طلسم به وجود آمده را نابود کنید. البته که همه چیز به همین سادگی نخواهد بود و با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوید. گاهی در بازی با دشمنانی روبه‌رو می‌شوید که نابودی آن‌ها تقریبا غیرممکن می‌شود و چاره‌ای جزء جمع‌آوری امتیاز و درنهایت ارتقاء شخصیت بازی نخواهید داشت. بازی بیش از ۲۰۰ قهرمان مختلف و منحصربه‌فرد دارد که می‌توانید با امتیاز‌های خود آن را به‌دست بیاورید. گرافیک بصری و المان‌های نقش‌آفرینی، Exos Heroes آن را به یک بازی موفق در این سبک تبدیل کرده است. اگر شماهم از علاقه‌مندان بازی‌های نقش آفرینی هستید ساخته استودیوی LINE GAMES می‌تواند حسابی شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Exos Heroes

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید disney mirrorverse

۳۰. بازی Disney Mirrorverse

  • استودیو: Kabam
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Disney Mirrorverse شما را وارد دنیای بزرگ و جذاب دیزنی می‌کند، جایی که باید با شخصیت‌های مختلفی به ماجراجویی بپردازید. بازی در ابتدا با قرار دادن چالش‌های مختلف، شما را با مکانیزم‌های مختلف گیم‌پلی آشنا می‌کند. بازی علاوه‌بر رویدادهای متنوع، یک بخش داستانی‌ نیز دارد که در چند فصل روایت می‌شود. در هر مرحله شما با یکی از شخصیت‌های بازی همراه و باید با دشمنان مختلف به مبارزه بپردازید. تقریبا تمام شخصیت‌های دیزنی در این بازی وجود که به‌عنوان مثال می‌توان به کاپیتان جک اسپارو، وودی، سفیدبرفی و بسیاری دیگر اشاره کرد. البته همه شخصیت‌های بازی در همان ابتدا آزاد نخواهند f,n و باید با کسب امتیاز و بالابر بردن سطح خود آن‌ها را آزاد کنید و سپس از آن‌ها در مراحل بازی استفاده کنید. در آخر اگر به دنیای دیزنی و شخصیت‌های این دنیا علاقه‌ دارید در تجربه بازی Disney Mirrorverse ساخته استودیوی Kabam تردید نکنید.

دانلود بازی Disney Mirrorverse

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید diablo immortal

۲۹. بازی Diablo Imortal

  • استودیو: Blizzard Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

Diablo Immortal یکی از مورد انتظارترین بازی‌های موبایل چند سال اخیر است که با کش و قوس‌های فراوان بالاخره در سال ۲۰۲۲ برای اندروید و آیفون منتشر شد. در ساخته جدید بلیزارد در بازه مابین نسخه دوم سوم از سری بازی Diablo قرار دارید که همین موضوع باعث روبه‌رو شدن با شخصیت‌های مختلف این مجموعه می‌شود. در بازی می‌توانید شخصیت‌ خود را از بین کلاس‌های مختلف انتخاب کنید و از در طول مراحل بازی استفاده کنید. با پیشرفت در طول مراحل بازی و دریافت امتیازهای لازم می‌توانید شخصیت خود را از جنبه‌های مختلف ارتقا دهید. گیم‌پلی بازی بسیار روان و ساده است که این ویژگی در بیشتر آثار بلیزارد دیده می‌شود. همچنین گرافیک و جزئیات محیطی Diablo Immortal بسیار حرفه‌ای و جذاب طراحی شده‌اند. سری Diablo یکی از پرطرفدارترین بازی‌های تاریخ به حساب می‌آید که اگر شما نیز طرفداران این مجموعه هستید در تجربه این بازی شک نکنید.

دانلود بازی Diablo Immortal

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی apex legends

۲۸. بازی Apex Legends Mobile

  • استودیو: Respawn Entertainment
  • مناسب سنین: +۱۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۲

بازی Apex Legends یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویالی است که از زمان انتشار آن تا به امروز بازیکنان بسیاری را از سرتاسر دنیا مشغول خود کرده است. در این بازی اول شخص شما باید به‌صورت تک نفره یا تیمی به رقابت با دیگر بازیکنان بپردازید. نسخه موبایل بازی نیز به‌تازگی منتشر شده که همچنان جذاب و هیجان انگیز است. در بازی شما باید از بین قهرمان مختلفی یکی را برای رقابت انتخاب کنید که هریک از آن‌ها قابلیت منحصربه‌فرد خود را دارد که رقابت‌ها را به‌شدت جذاب می‌کند. اگر می‌خواهید یک تجربه پرهیجان بتل رویالی را داشته باشید قطعا ساخته استودیوی Respawn Entertainment می‌تواند شما را تا مدت‌ها سرگرم کند.

دانلود بازی Apex Legends Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی alien isolation

۲۷. بازی Alien: Isolation

  • استودیو: Creative Assembly
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: ۱۴ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۱۴

بازی Alien Isolation یکی از آن دسته بازی‌هایی است که چندین سال پس از انتشار روی پلتفرم‌های دیگر، برای اندروید نیز منتشر شده است. ساخته استودیوی Creative Assembly شما را در دل یک ماجرای ترسناک قرار می‌دهد. شما در بازی کنترل شخصی به نام Amanda Ripley را برعهده دارید که در طی یک ماجرا به ایستگاه فضایی Nostromo می‌رود. نکته ترسناک بازی وجود موجودات فضایی در این ایستگاه فضایی است که با کوچک‌ترین اشتباه به هیچ وجه به کسی رحم نمی‌کنند. در طی بازی اسلحه‌های مختلفی را برای مقابله با این بیگانگان فضایی به‌دست می‌آورید ولی وجود اسلحه‌های مختلف تضمینی برای در امان بودن شما نخواهد بود و هرلحظه ممکن است توسط یکی از آن‌ها غافل‌گیر شوید. در مجموع اگر در گذشته بازی Alien Isolation را تجربه نکرده‌اید، هم‌اکنون فرصتی مناسبی برای تجربه این بازی ترسناک است.

دانلود بازی Alien Isolation

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی اندروید Life is Strange

۲۶. بازی Life is Strange

  • استودیو: Deck Nine
  • مناسب سنین: +۱۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های داستان محوری هستید که انتخاب‌های شما به‌شدت در روند بازی تأثیرگذار باشد، بازی Life is Strange ساخته استودیوی Deck Nine قطعا یکی از بهترین‌ گزینه‌ها است. بازی داستان دختری به نام مکسین کالفیلد را روایت می‌کند که طی یک اتفاق متوجه نیروی خاصی در درون خود می‌شود که می‌تواند زمان را به عقب بازگرداند و باهمین مکانیزم داستان بازی پیش می‌رود. شاید در اوایل کمی این ویژگی جذاب باشد اما همیشه به خوبی پیش نمی‌روند و در طی داستان پیامدهای مختلفی را به وجود می‌آورد. انتخاب‌های که در طول بازی انجام می‌دهید به‌شدت در روند داستانی بازی تأثیرگذار است و باید در لحظه تصمیم‌های مختلفی را بگیرید. بازی شامل ۵ قسمت است که قسمت اول آن به‌صورت رایگان در دسترس است و برای ادامه بازی سایر قسمت‌های آن خریداری کنید.

دانلود بازی Life is Strange

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی اندروید Simcity

۲۵. بازی Simcity

  • استودیو: ELECTRONIC ARTS
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۴

بدون تردید یکی از بهترین بازی‌های سبک شهرسازی بازی Simcity از ELECTRONIC ARTS است که به‌راحتی بازیکنان را تا مدت‌ها سرگرم خود می‌کند. شما در طول بازی باید با احداث ساختمان‌ها، مراکز تجاری و تفریحی، ساختمان‌ها مسکونی و موارد بسیار زیاد دیگر، مردم را برای سکونت در شهر خود تشویق کنید. البته که کار به همین سادگی نخواهد بود و با چالش‌های بسیار زیادی روبه‌رو خواهید شد که در برخی موارد می‌توانند باعث ترک مردم از شهر و کاهش درآمد شما شود.

به‌عنوان مثال در بعضی مواقع آتش‌سوزی رخ می‌دهد که باید در کمترین زمان ممکن این مشکل را حل کنید. پپس از مدتی که شهر شما پیشرفته شود و مردم زیادی را توانسته باشید جذب کنید می‌توانید با درآمد به‌دست آمده شهر خود را گسترش دهید و همچنین ساختمان‌های از قبل احداث شده را ارتقا دهید. اگر به‌دنبال یک بازی مهیج در سبک شهرسازی هستید بازی Simcity می‌تواند بهترین گزینه در این سبک باشد.

دانلود بازی Simcity

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی Ultimate Tennis

۲۴. بازی Ultimate Tennis

  • استودیو: 9M Interactive
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۵

بازی Ultimate Tennis ساخته استودیوی 9M Interactive یک تجربه دلچسب از ورزش تنیس است که با محتوای جذاب خود هیجان خاصی را به مخاطب می‌دهد. در ابتدای بازی شما باید با یک تنیسور تازه کار به رقابت‌های مختلفی بپردازید که هریک از آن‌ها چالش‌های مختلفی را پیش روی شما قرار می‌دهند. پس از گذراندن چندین مسابقه شما باید تیم خود را تشکیل داده و با هریک از بازیکنان خود به رقابت‌های مختلفی بپردازید.

بازی در زمینه گیم‌پلی دست بازیکن را باز گذاشته است و می‌توانید ازطریق بخش تنظیمات آنطور که علاقه دارید کنترل‌های بازی را تنظیم کنید. با وجود اینکه در حدود ۶ سال که از عرضه این بازی می‌گذرد ولی همچنان از نظر گرافیکی در سطح بسیار خوبی به‌عنوان یک بازی موبایلی قرار دارد. بازی Ultimate Tennis یک تجربه جذاب از ورزش تنیس است که اگر از علاقه‌مندان این ورزش باشید قطعا از این بازی لذت کافی خواهید برد.

دانلود بازی Ultimate Tennis

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی اندروید Cover Fire

۲۳. بازی Cover Fire

  • استودیو: Viva Games
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۷

بازی اکشن Cover Fire ساخته استودیوی Viva Games شما را در نقش گروهی از افراد ویژه قرار می‌دهد که هدف آن‌‌ها نابودی شرکتی به نام Tetracorp است. بازی به‌صورت مرحله است و در هریک از آن‌ها باید اهدافی را نابود کنید که با پیشروی در مراحل بازی با چالش‌های دشوارتری روبه‌رو می‌شوید.

فرضا در یک مرحله در نقش یک تک تیرانداز هستید و باید چندین هدف را نابود کنید و در مرحله‌ای دیگر با پای پیاده باید یک ربات چندین متری را فقط با یک اسلحه و چند نارنجک نابود کنید. گیم‌پلی بازی به این صورت است که باید در ابتدای هر مرحله پشت یک جسم مانند سنگی بزرگ یا یک دیوار پناه بگیرید و در فرصت مناسب دشمنان خود را نابود کنید.

دانلود بازی Cover Fire

دانلود گوگل پلی Google Play

کاور بازی Flight Pilot Simulator 3D

۲۲. بازی Flight Pilot Simulator

  • استودیو: Fun Games
  • مناسب سنین: +۳
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

Flight Pilot Simulator یک بازی در سبک شبیه‌ساز هواپیمایی است که باید در آن مأموریت‌های مختلفی را انجام دهید. این مأموریت‌ها شامل جابه‌جایی مسافرها، فرود اضطراری، مسابقه‌ها و چندین مأموریت جذاب دیگر که هرکدام از آن‌ها چالش‌های خاص خود را دارند. بازی صرفا به کنترل هواپیماهای مسافربری ختم نمی‌شود و می‌توانید کنترل هواپیماهای دیگری مانند جت را تجربه کنید که چالش‌های مخصوص به خود را دارد.

با کسب امتیاز می‌توانید هواپیماهای جدیدتر و قدرتمندی‌تری خریداری کنید و از آن‌ها در طول مراحل بازی استفاده کنید. ساخته استودیوی Fun Games For Free یک تجربه جذاب در سبک شبیه‌ساز هواپیمایی است که اگر از علاقه‌مندان این سبک از بازی‌ها باشید قطعا از تجربه آن لذت کافی را خواهید برد.

دانلود بازی Flight Pilot Simulator

دانلود گوگل پلی Google Play


کاور بازی اندروید Hitman Sniper

۲۱. بازی Hitman Sniper: The Shadows

  • استودیو: SQUARE ENIX
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۲۱

سری Hitman یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که تا به امروز نسخه‌های متعددی از این مجموعه برای پلتفرم‌های مختلف منتشر شده است. Hitman Sniper نام مجموعه‌ای از این سری است که به‌طور اختصاصی برای اندروید و آیفون ساخته و منتشر شده است. اولین نسخه از این مجموعه در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و جدید نسخه‌ از این مجموعه با نام Hitman Sniper: The Shadows چند ماهی است که به‌صورت دسترسی زود هنگام برای اندروید و iOS منتشر شده است.

در Hitman Sniper: The Shadows برخلاف نسخه قبل شما می‌توانید اینبار با کاراکترهای بیشتر بازی پیش ببرید. شما در هر مرحله باید اهداف را که بازی تعیین کرده را پیدا کنید و در یک موقیعت مناسب نابود کنید. البته کار به این سادگی نخواهد بود و با کوچک‌ترین اشتباه ممکن است هدف شما متواری شود و مجبور شوید مرحله را از ابتدا آغاز کنید. با کسب امتیازهایی که در طول مراحل بازی به‌دست می‌آورید می‌توانید اسلحه‌های قدرتمندتری را خریداری کنید و در صورت نیاز آن‌ها ارتقا دهید. بازی Hitman Sniper: The Shadows از لحاظ گرافیک هم نسبت به نسخه قبلی پیشرفت‌های قابل‌توجه را داشته است که یکی از نکات خوب بازی به شمار می‌آید. به‌طور کلی Hitman Sniper: The Shadows یک بازی اکشن و مهیج است که می‌تواند برای مدتی شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Hitman Sniper: The Shadows

دانلود گوگل پلی Google Play


پرش با ماشین بی ام و در آسفالت ۹

مقاله‌های مرتبط:

۲۰. بازی Asphalt 9: Legends

  • استودیو: Gameloft
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۸

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ریسینگ موبایل بدون هیچ شکی سری بازی Asphalt از شرکت قدرتمند گیم‌لافت است. به‌طوریکی تمام گیمرهای موبایل حداقل یک بار لذت رانندگی هیجان‌انگیز آن را تجربه کرده‌اند. با گذشت هشت نسخه که هرکدام پیشرفت‌های چشم گیری به همراه داشته‌اند به جدیدترین نسخه از این سری یعنی عنوان Asphalt 9: Legends ختم شد. این نسخه با حفظ حس و حال همیشگی نسخه‌های پیشین یعنی انجام مسابقات و کسب امتیاز‌های مختلف برای خرید اتومبیل جدید همراه است. همچنین با ورود به مسابقات آنلاین نیز می‌توانید با دوستان خود به رقابت بپردازید که یک تجربه‌ی بسیار هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از حیث گرافیک بصری همیشه شرکت گیم‌لافت که برای پلتفرم موبایل بازی‌های مختلف توسعه‌می‌دهد، تحسین می‌شود. سری Asphalt نیز از قاعده جدا نبود و در هر نسخه پیشرفت‌های زیادی به همراه داشت. در آخرین نسخه یعنی Asphalt 9: Legends نیز به اوج خود رسید و با ارائه یک سطح گرافیکی بسیار جذاب مخاطبان بازی‌های موبایل را شگفت زده کرد. نورپردازی محیط‌های بازی، طراحی بسیار دقیق مدل‌های اتومبیل و دیگر موارد همگی در انتخاب یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید نقش دارند.

گیم‌پلی نیز با رفع مشکلات نسخه‌های قبل همینطور بهبود دیگر قسمت‌ها به یک ایده‌آل بسیار خوب رسیده و می‌توانید به‌راحتی در طول بازی از آن لذت ببرید. با به‌روزرسانی و افزایش قدرت اتومبیل‌هایی که در اختیار دارید می‌توانید در مسابقات شانس بهتری را داشته باشید که این امر با به‌دست آوردن امتیاز‌ میسر خواهد بود. مانند اکثر بازی‌های اتوموبیل‌رانی شما می‌توانید به دو صورت لمسی یا حسگرهای موبایل اتومبیل خود را در بازی کنترل کنید.

دانلود بازی Asphalt 9: Legends

دانلود گوگل پلی Google Play

مقاله‌های مرتبط:

۱۹. بازی Call of Duty: Mobile

  • استودیو: TiMi Studios
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

دیگر کمتر گیمری را می‌توان پیدا کرد نام یکی از بهترین بازی‌های اکشن اول شخص تاریخ یعنی سری Call of duty را نشنیده باشد. بازی‌ای که همیشه به خاطر گرافیک و اکشن بسیار خوب خود طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده است. سال ۲۰۱۹ با معرفی و انتشار یک نسخه ویژه و مخصوص برای پلتفرم موبایل تحت عنوان Call of Duty: Mobile طرفداران قدیم و جدید را باردیگر سرگرم خود کردند. در این بازی خبری از یک روایت داستانی نیست و باید به‌صورت تمام آنلاین با دوستان خود تیم تشکیل داده و به رقابت با دیگران بپردازید. Call of Duty: Mobile حالت‌های مختلف مانند دامینیشن، تیم‌دث‌مچ و بتل رویال پشتیبانی می‌کند که هرکدام از آن‌ها می‌تواند به‌راحتی برای مدت زمان طولانی شما سرگرم خود کند.

همان‌طور که اشاره شد یکی از ویژگی‌های بسیار خوب این سری داشتن گرافیک فنی و بصری حرفه‌‍‌ای آن است. Call of Duty: Mobile از این قاعده مستثنا نیست و با ارائه یک گرافیک بسیار چشم‌نواز هرنوع مخاطبی را مجذوب خودش می‌کند. این موضوع را می‌توان به مدل‌سازی اسلحه‌ها و وسایل نقلیه بازی تا طراحی بسیار بزرگ و البته خوب محیط آن اشاره کرد.

تیم سازنده گیم‌پلی بازی را با حفظ ویژگی‌های همیشگی این مجموعه، یک اکشن پر زرق و برق را برای گیمرهای موبایل آماده کرده است. در مادهایی چون تیم‌دث‌مچ و بتل رویال این موضوع کاملا به چشم می‌آید. اگر از طرفدران این مجموعه هستید باید این بازی را به‌عنوان یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید و همینطور به خاطر ویژگی اکشن منحصربه‌فرد آن تجربه کنید.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


Sky: Children of the Light

۱۸. بازی Sky: Children of the Light

  • استودیو: Thatgamecompany
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۹

برخی از استودیوهای بازی‌سازی یک اصالت خاصی را همیشه در آثار خود حفظ می‌کند و از آن در بازی‌های خود استفاده می‌کنند. در سومین قسمت به سراغ بازی Sky: Children of the Light از استودیوی Thatgamecompany که یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید به حساب می‌آید، می‌رویم. بازی روایتگر سرزمینی به نام Sky است که طی اتفاقاتی در یاس و ناامیدی فرو می‌رود. حال شما باید در قالب کاراکتری به یک ماجراجویی جذاب و دیدنی بروید و این فضای ناامیدی را از بین ببرید.

در رابطه با گرافیک اگر بازی قبلی این استودیوی یعنی Journey را تجربه کرده باشید قطعا با فضای سازی این بازی نیز به‌راحتی ارتباط برقرار می‌کنید. گرافیک چشم نواز و قدرتمند کارشده در بازی به قدری جذاب است که در تمام طول بازی از آن لذت خواهید برد. نورپردازی و هیمنطور طراحی بصری خوب Sky: Children of the Light یکی از دلایل انتخاب آن در این فهرست است.

گیم‌پلی به‌صورت سوم شخص و در عین حال بسیار جذاب و آرامش‌بخش است و از تک،تک لحظه‌ی بازی لذت خواهید برد. بخش چند نفره‌ی بازی یک از بهترین تجربه‌ها را برای شما فراهم می‌کند بطوریکه بدون هیچ بخشی برای چت یا گفت‌و‌گوی صوتی باید با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

دانلود بازی Sky: Children of the Light

دانلود گوگل پلی Google Play


مسابقه لامبورگینی با فورد و پورشه در نید فور اسپید

۱۷. بازی Need for Speed: No Limits

  • استودیو: Firemonkeys Studios
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۵

سری بازی Need for speed یکی دیگر از بازی‌های نام آشنای صنعت بازی است که تقریبا همه‌ی گیمرها حداقل یک بار مزه‌ی رانندگی هیجان انگیز آن را تجربه کرده‌اند. سال ۲۰۱۵ شرکت EA با انتشار یک نسخه مخصوص موبایل تحت عنوان Need for Speed No Limits این هیجان را برای گیمرها موبایل نیز فراهم کرد. در این بازی نیز مانند سری اصلی می‌توانید با شخصی‌سازی بسیار وسیع اتوموبیل خود وارد مسابقات مختلف آن بشوید. این بازی از زمان عرضه تا به امروز با پشتیبانی خوبی نیز همراه است که با آپدیت‌ها منظم همچنان گیمرهای سرتاسر دنیا را به خوبی سرگرم می‌کند.

درکنار این موارد بازی به واسطه تیم قدرتمند سازنده‌ی آن و همینطور پشتیبانی‌های منظمی که دارد تبدیل به یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید شده است. این موضوع را می‌توان در طراحی جزئیات اتومبیل‌ها، محیط‌های بازی، آب و هوای پویا و تمام مواردی که آن را به یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید تبدیل می‌کند، اشاره کرد.

گیم‌پلی در یک بازی اتومبیل‌رانی مهم‌ترین فاکتور آن است به‌طوریکی اگر نتوانید بعد از مدتی با آن ارتباط برقرار کنید خیلی زود از ادامه دست می‌کشید. استودیوی Firemonkeys Studios با شناخت این موضوع، بازی را از منظر گیم‌پلی به خوبی پیاده‌سازی کرده و پس از مدتی لذت زیادی را می‌برید. شما می‌توانید به دو صورت لمسی یا با حسگرهای موبایل اتومبیل خود را در بازی کنترل کنید.

دانلود بازی Need for Speed: No Limits

دانلود گوگل پلی Google Play


الدر اسکرون بلید روی اندروید

۱۶. بازی The Elder Scrolls: Bladess

  • استودیو: Bethesda Game Studios
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۹

یکی از بهترین بازی‌های نقش آفرینی تاریخ بدون شک سری بازی The Elder Scrolls از شرکت بتسدا است. در این سری بازی شما باید در نقش یک کاراکتر به جنگ علیه هیولای‌های عظیم و کسانی که می‌خواهند شما و سرزمینتان را نابود کنند، بپردازید. در The Elder Scrolls: Bladess شما به‌عنوان یک قهرمان باید سرزمین خود را که رو به نابودی است را بازسازی کنید که البته با وجود هیولای‌های مختلف کار آسانی را نخواهید داشت. محیط‌های بازی بسیار یادآور سری اصلی بازی هستند و شما می‌توانید از گشت‌وگذار در محیط‌های آن لذت زیادی را ببرید.

گرافیک بازی به‌عنوان یک اثر موبایلی در سطح بسیار خوبی قرار دارد که این موضوع در طراحی محیط، کاراکترها و نورپردازی بازی کاملا به چشم مخاطب می‌آید. با وجود این موارد خوب، بازی از نظر فنی کاملا بهینه نیست و گاهی مشکلات کوچکی برای شما پیش می‌آید. ولی همچنان می‌توان آن را به‌عنوان یکی از بهترین بازی های اندروید خطاب کرد.

گیم‌پلی The Elder Scrolls: Blades به‌صورت اول شخص و کنترل کردن آن نیز بسیار ساده است و اگر از مخاطبان بازی‌های موبایل باشید به‌سرعت آن را یاد می‌گیرد. شخصی‌سازی کاراکتر اصلی در ابتدای بازی بسیار خوب و می‌توانید جزئیات زیادی را ایجاد کنید. موردی که به تجربه کلی ضربه می‌زند، خرید‌های درون برنامه‌ای بازی است. درواقع اگر بخواهید بدون پرداخت کوچک‌ترین هزینه آن را به اتمام برسانید شاید چندین ماه درگیر آن باشید.

دانلود بازی The Elder Scrolls: Blades

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Bright Memory اول شخص

۱۵. بازی Bright Memory

  • استودیو: (Xiancheng Zeng (FYQD Studio
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۱ دلار
  • سال انتشار:۲۰۱۹

بعد از انتشار گیم‌پلی بازی‌ای با نام Bright Memory که صحنه‌های جذابی از آن را نشان می‌داد بیشتر مخاطبان تصور طراحی بازی توسط یک تیم حرفه‌ای را می‌کردند. ولی بعد از مدت زمان کوتاه متوجه ساخت شدن بازی توسط فقط یک نفر با نام Xiancheng Zeng شدند. این موضوع از جایی حیرت آور بود که طراحی بازی به‌شدت جذاب و چشم‌نواز به نظر می‌رسید. در Bright Memory کنترل زنی با نام شیلا را بر عهده دارید و از طرف مرکزی به مأموریت بررسی و نابودی گروهی ناشناس خلافکار فرستاده می‌شوید.

شاید کمی اغراق آمیز باشد ولی Bright Memory باتوجه‌به اینکه بازی توسط یک نفر توسعه پیدا کرده ولی از نظر گرافیکی با بسیاری از بازی‌های قدرتمند اندرویدی قابل مقایسه یا حتی بهتر نیز است. طراحی پویا و جذاب محیط بازی بسیار چشم نواز کارشده و به‌راحتی جذب آن می‌شوید. با تمام این تفاسیر و با وجود اینکه به‌صورت تک نفره این سطح گرافیک طراحی شده به‌راحتی در فهرست گرافیکی ترین بازی های اندروید قرار می‌گیرد.

گیم‌پلی بازی به‌صورت اول شخص است و اگر تجربه‌ی بازی‌هایی این سبک را در موبایل داشته باشید کنترل این بازی نیز به‌راحتی یاد می‌گیرید. مورد مهم در رابطه بازی اینکه این نسخه دموی پورت شده از پی‌سی است ولی شامل برخی باگ‌های مختلف نیز می‌شود. تجربه‌کلی آن نیز چیزی حدود یک ساعت است ولی با این وجود همچنان جذاب و پرهیجان است.

دانلود بازی Bright Memory Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد در بازی گرافیکی مورتال کمبت

۱۴. بازی MORTAL KOMBAT

  • استودیو: Warner Bros
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۵

اگر از گیمر‌های قدیمی باشید قطعا برای یک بار یکی از قسمت مجموعه MORTAL KOMBAT را تجربه کرده‌اید. مجموعه‌ای که از سال ۱۹۹۲ تا به امروز نسخه‌های مختلفی از آن منتشر شده که در هر نسخه میزان خشونت آن نیز بیشتر شده است. سال ۲۰۱۵ اولین نسخه رسمی از این مجموعه برای اندروید منتشر شد و طرفداران این سری را به سمت خود جذب کرد. درنسخه موبایل مانند سری اصلی خود همچنان پرتنش و جذاب و همچنین فیتالیتی‌های معروف آن همقدار خشن و گاهی چندش آور است.

نسخه‌ی موبایل MORTAL KOMBAT با حفظ ویژگی‌های گرافیکی نسخه‌های قبلی خود تبدیل به یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید شده است.‌ محیط‌های بازی، کاراکترها، نورپردازی و از همه مهم‌تر افکت‌های خشن که امضای این مجموعه است به بهترین شکل ممکن طراحی‌ شده‌اند. صحنه‌های فیتالیتی معروف بازی نیز از حیث گرافیکی دقیقا همان حسی را می‌دهند که در نسخه‌های کنسولی بازی تجربه کرده‌اید.

گیم‌پلی بازی MORTAL KOMBAT همان‌طور که قطعا می‌دانید به‌صورت مبارزه‌ای رو در رو است و باید از فن‌های مختلفی برای پیروزی در مسابقه‌ها استفاده کنید. شاید کمی در بستر موبایل سخت به‌نظر بیاید ولی این موضوع به شکل درستی در بازی جای گرفته و می‌توانید پس کمی تجربه در آن از فن‌های مختلف استفاده کنید. همچنین، می‌توانید به‌صورت آنلاین با دوستان خود به رقابت بپردازید و باتوجه‌به به‌روزرسانی‌های خوب آن می‌توانید تا مدت‌ها سرگرم آن بشوید.

دانلود بازی MORTAL KOMBAT

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد با زامبی ها در دد تریگر ۲

۱۳. بازی DEAD TRIGGER 2

  • استودیو: Madfinger Games
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۳

در این مقاله بازی زامبی محور LifeAfter را معرفی کرده‌ایم که جذابیت‌های خاص خود را دارد. در این قسمت بازی زامبی محور اندروید دیگری که بسیار یادآور آثاری چون سری Left4Dead و DeadIsland است. بازی DEAD TRIGGER 2 شما را در یک دنیای پر از زامبی قرار می‌دهد و باید از هر روشی برای نابودی این موجودات و رسیدن به منطقه‌ی امن استفاده کنید. مراحل بازی در مجموع به چهار قسمت تقسیم می‌شوند که در دسته اول باید تعداد مشخص از زامبی‌ها را نابود کنید در دسته‌ی دوم در زمانی مشخص باید دوام بیاورید، دسته‌ی سوم باید وسایلی را جابه‌جا و در آخر باید به‌گونه‌ای از مقر خود دفاع کنید. همچنین، تعداد زیادی اسلحه به همراه خواهید داشت که بازی را بسیار جذاب می‌کند.

گرافیک در DEAD TRIGGER 2 با پیشرفت‌های خوبی نسبت به نسخه‌ی اول آن همراه است. با رفع مشکلات گرافیکی و ارتقا برخی دیگر از موارد بازی نسبت به نسخه اول جذابیت‌های بیشتری پیدا کرده است. نورپردازی، طراحی خوب مدل‌های اسلحه و زامبی‌ها و همینطور محیط‌های چشم نواز می‌توان آن را در فهرست گرافیکی ترین بازی های اندروید قرار داد.

گیم‌پلی به‌صورت شوتر اول شخص است و باید با به‌دست گرفتن اسلحه‌ی مدنظر خود به دل دشمنان زده و آن‌ها سلاخی کنید. البته کار آسانی را نخواهید داشت و زامبی‌های متفاوت‌ و قوی‌تر نیز به سمت شما حمله می‌کنند و باید آن‌ها را نابود کنید. بطورکلی DEAD TRIGGER 2 از نظر گیم‌پلی بسیار خوب و هیجانی کار شده است.

دانلود بازی DEAD TRIGGER 2

دانلود گوگل پلی Google Play


اسکین فصل هفتم بازی فورتنایت چپتر 2

۱۲. بازی فورتنایت | Fortnite

  • استودیو: Epic Games, People Can Fly
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۷

سال ۲۰۱۱ اولین تریلر از بازی Fortnite در مراسم بهترین بازی‌های سال رونمایی شد و تا چند سال به یک سوکت خبری عجیب فرو رفت. درنهایت پس از کش و قوس‌های زیاد بازی در سال ۲۰۱۷ منتشر و تبدیل به یکی از بهترین بازی‌های آنلاینی شد که روزانه میلیون‌ها بازیکن مشغول به رقابت در آن هستند. در بازی Fortnite یک درواقع یک بتل رویال بسیار با کیفیت است باید به‌صورت تک نفره یا با دوستان خود در یک نقشه که هرچند دقیقه یکبار فضای آن بسته‌تر می‌شود به‌عنوان تنها کسی که زنده می‌ماند رقابت کنید. با وجود آیتم‌های بسیار متنوع و به‌روزرسانی‌های زیاد و فصلی، آن را به یکی از محبوب‌ترین عناوین چند سالی اخیر تبدیل کرده است. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب نسخه اندروید حالت کراس‌پلی بین پلتفرم‌های دیگر است.

تم کارتونی و بسیار شاد و جذاب Fortnite یکی از مهم‌ترین المان‌های آن است. طراحی محیط‌های پویا، نورپردازی صحیح و همینطور مدل‌های بازی که همگی در نسخه‌ی موبایل نیز به بهترین شکل ایجاد شده‌اند، آن را تبدیل به یکی از گرافیکی ترین بازی های اندروید کرده است.

گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم شخص است و باید پس از فرود از بالن‌ها به جمع آوری اسلحه و آیتم‌های مختلف بپردازید. چیزی که Fortnite را با سایر آثار بتل رویال دیگر متمایز کرده سیستم ساخت ساز آن که درواقع امضای بازی است. در این سیستم باید با جمع آوری آیتم‌هایی برای خود سازه‌هایی را طراحی کنید و بگونه‌ای از آن برای دفاع و جلوگیری از دیده شدن خود بهره ببرید و این سازه‌ها می‌تواند یک ساختمان بسیار بلند یا یک دیواره‌ی ساده باشد.

دانلود بازی Fortnite

دانلود گوگل پلی Google Play


نگه داشتن مشعل در بازی LifeAfter Night Falls

۱۱. بازی LifeAfter

  • استودیو: NetEase Games
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۸

پخش شدن یک ویروس خطرناک در سرتاسر دنیا و تغییر کردن انسان به یک موجود بی اراده و وحشی، تبدیل به یک نماد در بین آثار زامبی محور شده است. Life After یک بازی در سبک بقا است و شما جزو محدود انسان‌هایی قرار می‌گیرید که در دنیای آخرزمانی باید برای زنده ماندن تلاش کنید. حال باید به کمک دیگران و تجهیزاتی که دراختیار دارید در این دنیا قدم گذاشته و به مقابله با زامبی‌ها بپردازید. شما توانایی ساخت خانه و کمپ‌ را دارید و همچنین می‌توانید وارد کمپ دیگر افراد شوید که تجربه‌ی جالبی برای شما ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های بسیار خوب LifeAfter توانایی شخصی‌سازی بسیار خوب کاراکتر بازی است.

همان‌طور که از عنوان مقاله مشخص است می‌خواهیم به گرافیکی ترین بازی های اندروید بپردازیم. Lifte After در زمینه گرافیک به بهترین شکل ممکن عمل کرده و می‌توان این موضوع را در طراحی خوب و با کیفیت مدل‌ و محیط‌های بازی مشاهده کرد.

گیم‌پلی بازی نیز به‌صورت سوم شخص طراحی شده است و باید به گشت‌و‌گذار در محیط‌های خیابانی و جنگلی به نابودی زامبی‌ها و از همه مهم‌تر جمع آوری آیتم‌های مختلف پرداخت کنید. بطورکلی بازی از نظر گیم‌پلی و محتوا در سطح خوبی قرار دارد و می‌تواند به‌راحتی شما را سرگرم خود کند.

دانلود بازی Life After

دانلود گوگل پلی Google Play


زنده ماندن در بازی ARK: Survival Evolved

۱۰. بازی ARK: Survival Evolved

  • استودیو: Studio Wildcard
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۸

یکی دیگر از بازی‌هایی که بعد از انتشار به موفقیت‌های زیادی در بین گیمرها‌ی دنیا دست پیدا کرد، عنوان ARK: Survival Evolved بود. بعد از انتشار موفقیت آمیز این بازی برای پلتفرم‌ پی‌سی و کنسول‌های خانگی نوبت به عرضه‌ی نسخه موبایل‌ آن رسید ولی به اندازه‌ی نسخه‌ی اصلی موفق ظاهر نشد. ARK: Survival Evolved شما را در یک جزیره‌ی اسرار آمیز قرار می‌دهد که پرشده از دایناسورهای عظیم جثته و دیگر حیواناتی که باید آن‌ها را شکار یا رام کردن به نفع خود از آن‌ها بهره ببرید. همچنین با داشتن اسلحه‌های مختلف این کار جذابیت می‌کند.

گرافیک کارشده در ARK: Survival Evolved به‌عنوان یک اثر موبایلی در سطح خوبی قرار دارد و این موضوع در نحوه نورپردازی، طراحی مدل و محیط‌های چشم نواز بازی به خوبی قابل مشاهده است. با وجود این موارد می‌توان بازی را در فهرست بهترین بازی های گرافیکی اندروید قرار داد.

در گیم‌پلی اول شخص بازی باید به‌صورت گروهی یا تک نفره به دل این جزیره رفته و با جمع آوری آیتمو ساخت سلاح برای زنده ماندن تلاش کنید. همچنین بازی حالت بقا نیز دارد و باید با ساخت مقعرهایی در آن‌جا مستقر شوید. زمان‌هایی نیز پیش می‌آید که توده‌ی بسیار زیادی از دایناسورها به سمت شما حمله‌ور می‌شود و اگر خوش شانس باشید می‌توانید در مقابل آن‌ها زنده بمانید.

دانلود بازی ARK: Survival Evolved

دانلود گوگل پلی Google Play


بلک دیزرت موبایل صحنه نبرد آرپی جی

۹. بازی Black Desert Mobile

  • استودیو: PEARL ABYSS
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۸

عناوین نقش آفرینی یکی از محبوب‌ترین سبک‌های بازی است اکثر گیمرها را با سلیقه‌های مختلف به سمت خود جذب می‌کند. استودیو‌های بازی‌سازی موبایل مختلف نیز با دانستن این موضع آثار مختلفی برای این پلتفرم توسعه می‌دهند. یکی از بازی نقش آفرینی بسیار موفق موبایل Black Desert Mobile است. اثری که در حدود دو سال زمان برای ساخت آن صرف شده است. داستان بازی از جایی آغاز می‌شود که در جایی نامشخص بهوش می‌آید و متوجه روح سایه که همواره همراهتان است می‌شوید. حال باید یک ماجراجویی بسیار جذاب که پر شده از کاراکترهای مختلفی که می‌توانید با آن‌ها ارتباط قرار کنید و همینطور مبارزه با موجودات عظیم الجثه را تجربه کنید.

تیم سازنده بازی با دقت فراوان گرافیک Black Desert Mobile به بهترین شکل ممکن طراحی کرده‌اند این موضوع در طراحی چهره کاراکترها، هیولا‌های بازی و محیط متنوع کاملا به چشم می‌آید. نورپردازی و سایه زنی محیط‌های بازی نیز به همین شکل رعایت شده‌اند. با تفاسیر می‌تواند در فهرست گرافیکی ترین بازی های اندروید جای گیرد.

گیم‌پلی بازی مانند بیشتر آثار نقش‌آفرینی پر از المان‌های مختلف است که می‌تواند برای مدت زمان طولانی به‌راحتی شما را سرگرم خود کند. شخصی‌سازی کاراکتر اصلی جزئیات زیادی را در خود دارد و می‌توانید به دلخواه آن طراحی کنید. همچنین، می‌توانید سلاح‌های و بطورکلی موارد مختلفی را ارتقا دهید تا در مبارزات کار آسان‌تری را داشته باشید.

دانلود بازی Black Desert Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی فاینال فانتزی روی موبایل

۸. بازی FINAL FANTASY XV POCKET EDITION

  • استودیو: SQUARE ENIX CO
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۸

پس از انتشار موفقیت آمیز بازی FINAL FANTASY XV نسخه‌ای کوچک شده‌ای با همان داستان اصلی تحت عنوان FINAL FANTASY XV POCKET EDITION برای اندروید معرفی شد. از جایی که تم غمناک و تاریک بازی اصلی و در این نسخه به اصطلاح کوچک شده با کاراکتر‌های به‌شدت بامزه و گاهی خند‌ه‌دار طرف هستیم که به نوبه‌ی خود محتوای بازی را جذاب می‌کند. داستان بازی همان‌چیزی است که در نسخه‌ اصلی است با این تفاوت که برخی از مراحل اصلی و فرعی بازی کمی تغییراتی را داشته است. اگر شما نسخه‌ی اصلی بازی را تجربه کرده باشید قطعا از ویژگی‌های جذاب این نسخه نیز لذت زیادی را خواهید برد و به یک تجربه جذاب برای شما تبدیل می‌شود.

FINAL FANTASY XV از نظر کیفیت گرافیک بصری یک عنوان بسیار حرفه‌ای است. این موضوع در نسخه‌ی کوچک شده‌ی بازی با وجود اینکه از نظری فنی متفاوت هستند نیز صدق می‌کند درواقع مدل‌های بازی کارتونی و چیزی شبیه مدل‌های پولیگانی هستند. همچین، طراحی محیط بازی، کاراکترها و نورپردازی به دقت سایر موارد بازی است. با این توضیحات بدون تردید می‌توان آن در فهرست بهترین بازی گرافیکی اندروید قرار داد.

گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و طی هر مرحله با نمایان شدن نشان‌گر در پایین صفحه باید مشخص کنید که کاراکتر شما به کدام سمت حرکت کند. در صحنه‌های مبارزاتی نیز با با کلیک روی دشمن کاراکتر شما به سمت آن حمله و آن را نابود می‌کند. گاهی نیز باید در صحنه‌های مبارزه با دکمه‌هایی ضربات دشمن را جاخالی دهید.

دانلود بازی FINAL FANTASY XV POCKET EDITION

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی گرافیکی Dead by Daylight Mobile

۷. بازی Dead by Daylight Mobile

  • استودیو: Behaviour Interactive
  • مناسب سنین: +۱۸
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۲۰

یکی دیگر از بازی‌هایی که پس از انتشار موفق خود روی کنسول‌های و پی‌سی سر از موبایل‌ها در آورد، بازی Dead by Daylight است. تصور کنید با دوستان خود برای تفریح به یک مکان دور افتاده می‌روید ولی پس از مدتی متوجه اشتباه بزرگ خود می‌شوید. حال شما باید از دست یک قاتل زنجیره‌ای که برای قتل عام شما و دوستان لحظه شماری می‌کند، فرار کنید. بازی Dead by Daylight Mobile دقیقا به همین شکل پیش می‌رود؛ شما باید با کمک دوستان خود موتورهای برق را روشن و با بازشدن دروازه از آن مکان فرار کنید. البته که تنها نیستید و یک قاتل زنجیره پا به پای شما قدم می‌زند و باید به هر روشی از آن دوری کنید. بازی به‌صورت آنلاین است و شما می‌توانید در رقابت‌ها در نقش قاتل یا بازمانده قرار بگیرید.

گرافیک کارشده در Dead by Daylight Mobile نیز در سطح بسیار خوبی به‌عنوان یک اثر موبایلی قرار دارد. همان‌طور که قطعا می‌دانید نورپردازی در یک اثر ترسناک یک فاکتور بسیار مهم و حیاتی است که تیم سازنده به خوبی توانسته آن را طراحی کند. همچنین طراحی مدل‌ها و محیط بازی نیز بسیار جذاب به نظر می‌رسند. با این تفاسیر آن را به‌عنوان یکی از بهترین بازی گرافیکی اندروید 2020 عنوان کرد.

گیم‌پلی در نقش بازمانده و قاتل کمی با یکدیگر متفاوت هستند. شما در نقش بازمانده با همکاری دوستان خود باید درکنار موتورهای برق رفته و با حل یک پازل ساده آن را روشن کنید. البته باید مراقب تله‌ها قاتل و خود قاتل نیز باشید. در مقابل نقش قاتل ساده‌تر باید با گذاشتن تله یا گرفتن مستقیم بازمانده آن‌ها را بکشید. البته بازمانده‌های دیگر می‌تواند آن را نجات دهند. بطورکلی بازی از حیث گیم‌پلی بسیار سرگرم کننده و جذاب طراحی شده است.

دانلود بازی Dead by Daylight Mobile

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Pascal's Wager

۶. بازی Pascal's Wager

  • استودیو: TipsWorks
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۴ دلار
  • سال انتشار:۲۰۲۰

اگر سری بازی Dark Souls را می‌شناسید قطعا آوازه بسیار سخت بودن آن را شنیده‌اید. بطوریکی در طول بازی هیچ رحمی وجود ندارد و با یک اشتباه هرچند ساده کل دستاورده‌های شما تا جایی بازی خودش ذخیره می‌کند از دست می‌رود. بازی‌های زیادی می‌خواستند و با الگو بردای یاحتی کپی از این سری در موبایل گیمرهایی را به سمت خود جذب کنند و تعداد بسیار کمی توانسته به این درجه برسند. حال در جدیدترین این بازی‌ها که می‌توان آن را بهترین آن‌ها نیز عنوان کرد بازی Pascal's Wager ساخته استودیوی TipsWorks است. داستان بازی روایتی عجیبی را تعریف می‌کند. در طول بازی متوجه می‌شوید طی یک اتفاق خورشید به اعماق اقیانوس می‌رود و همه جا را مه و تاریکی فرا می‌گیرد. حال شما با کاراکترهای بازی به دل این تارکی رفته و با موجودات عجیب و غریب بسیار مبارزه کنید و از همه مهم‌تر پی به ماجرای داستان ببرید.

گرافیک بصری بازی بسیار شبیه به آثاری مانند سری Dark souls و Bloodborne ولی در مقیاس کوچک‌تر که برای یک بازی اندرویدی بسیار جذاب و چشم‌نواز است. نورپردازی‌های محیط بازی و همچنین طراحی محیط‌های تاریک و غمناک آن حس اصلی بازی را به مخاطب منتقل می‌کند.

گیم‌پلی بازی به‌صورت سوم شخص است و نشان‌هایی که در دو طرف صفحه قرار دارد باید کاراکتر خود را کنترل و با دیگر دکمه‌های به مبارزه یا کارهای دیگر مشغول شوید. در طول بازی چهار شخصیت قابل بازی وجود دارد و می‌توانید با انتخاب هرکدام بازی را آغاز کنید. هریک از شخصیت‌های درخت مهارت منحصر به‌فردی دارند و می‌توانید بسته سلیقه خود انتخاب کنید.

دانلود بازی Pascal's Wager

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی White Night سیاه و سفید

۵. بازی White Night

  • استودیو: OSome Studio
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار:۲۰۱۵

بازی‌های ترسناک جزو سبک‌های پر طرفدار صنعت بازی‌های ویدیویی هستند و استودیوهای بازی‌سازی مختلف با ساخت آثار متنوع سعی در جذب طرفداران این سبک دارند. یکی از بازی‌های ترسناکی که پس عرضه موفق روی پی‌سی و کنسول‌های خانگی برای موبایل نیز منتشر شد عنوان White Night است. بازی مانند بیشتر آثار ترسناک روایتی کلیشه‌ای را دارد و شما در نقش مردی پس از اینکه در جاده تصادف می‌کند به اجبار وارد یک عمارت بزرگ و ترسناک می‌شوید. بازی درست از جایی آغاز می‌شود که شما از خودرو به زحمت بیرون آمده و باید به حالت آهسته راه خود را پیدا کنید که درنهایت به همان عمارت بزرگ می‌رسید.

موردی که آن در فهرست گرافیکی ترین بازی های اندروید قرار می‌دهد گرافیک جذاب و هماهنگ با محیط بازی است. بطوریکی گرافیک سیاه و سفید بازی نقطه قوت آن به حساب می‌آید، استفاده از این سبک گرافیکی حس ترس و تنهایی را به خوبی به گیمر منتقل می‌کند. نورپردازی بازی به واسطه چوب کبریت‌هایی که در طول بازی به‌دست می‌آورید آن را جذاب‌تر از قبل نیز می‌کند.

گیم‌پلی بازی به‌صورت اشاره و کلیک است و شما می‌توانید با انتخاب قسمت‌های مختلف محیط کاراکتر خود را کنترل و همینطور با کلیک روی آیتم‌ها با آن‌ها ارتباط برقرار کنید. اصلی‌ترین المان بازی چوب کبریت‌هایی است که در خانه به‌دست می‌آورید که در روند کلی بازی تاثیر مستقیمی را می‌گذارد. همچنین، وجود هیولا‌ها در قسمت‌های مختلف خانه کار گشتن در خانه و بررسی دست‌نوشته‌ها را سخت‌تر می‌کند.

دانلود بازی White Night

دانلود گوگل پلی Google Play


PUBG MOBILE

۴. بازی PUBG MOBILE

  • استودیو: PUBG Corporation
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار:۲۰۱۸

اولین بازی‌ای که در قالب یک بازی ویدیویی سبک بتل رویال را مطرح کرد عنوان PUBG بود. نسخه‌ی پی‌سی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و سیلی از گیمرهای سرتاسر دنیا را به سمت خود جذب کرد. پس از موفقیت‌هایی که نسخه‌ی پی‌سی به همراه داشت PUBG Corporation با همکاری شرکت Tencent در سال ۲۰۱۸ نسخه‌ای مختص موبایل‌ هوشمند تحت عنوان PUBG MOBILE معرفی و منتشر کرده‌اند. نسخه‌ی موبایل با حفظ‌های همه‌ی ویژگی نسخه پی‌سی اعم از نقشه‌ها، تعداد پلیرها و یگر موارد توجه گیمرها موبایل را به سمت خود جلب کرد. در این بازی باید به‌صورت تک نفره یا گروهی با جمع آوری سلاح و کشتن دیگران خود را به‌عنوان تنها کسانی که زنده می‌ماند تلاش کنید. نقشه‌ در طول بازی کوچک و کوچک‌تر می‌شود و این یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های بازی است.

گرافیک بازی در حد اندازه‌ی نسخه پی‌سی نیست ولی به‌عنوان یک اثر موبایلی سطح بسیار بالایی قرار دارد. محیط‌های پویا همراه‌با مدل‌های با کیفیت و داشتن آب و هوای پویا همگی کمک می‌کنند تا آن به‌عنوان یکی از بهترین بازی های گرافیکی اندروید بشناسیم.

گیم‌پلی بازی به دو صورت اول شخص و سوم شخص قابل تغییر است و می‌توانید در طول بازی آن را تغییر دهید. در ابتدای هر بازی هیچ سلاحی ندارید و باید با جمع آوری آیتم‌ها از خانه یا جنازه دیگران برای سلاح پیدا کنید. PUBG MOBILE یک جنگ واقعی را به تصویر می‌کشد ومانند رقیب خود یعنی Fortnite خبری از ساخت‌های فانتزی نیست. یکی از مهم‌ترین فاکتورهای بازی کارگروهی در مسابقات تیمی است که کمک زیادی در برنده شدن، می‌کند.

دانلود بازی PUBG MOBIL

دانلود گوگل پلی Google Play


نبرد سامورایی با شوالیه در بازی شدو فایت ۳

۳. بازی Shadow Fight 3

  • استودیو: Nekki
  • مناسب سنین: +۱۲
  • قیمت: رایگان

بازی‌های سبک مبارزه‌ای متعددی برای اندروید در گوگل‌پلی منتشر می‌شوند و هرکدام ویژگی‌ها و نواقص خاص خود را دارند و تعداد بسیار محدودی مانند بازی Mortal Kombat که در همین فهرست نیز به اشاره شد به موفقیت‌های خوبی رسیده‌اند. یکی از بهترین بازی‌های سبک مبارزه‌ای اندروید که به موفقیت‌های بسیار زیادی نیز رسید عنوان Shadow Fight 3 بود. در این بازی شما کنترل یک جنگجوی تازه‌کار را برعهده دارید و باید با ورود به هرمنطقه با مبارزانی که هرکدام ویژگی خاص دارند به رقابت بپردازید و در آخرین مبارزه هر منطقه با یک باس فایت بسیار قدرتمند مبارزه کنید. بی رحم بودن یکی از ویژگی‌های اصلی بازی است و باید دقت بسیاری در نبردهای خود داشته باشید. البته می‌توانید با کسب امتیاز مهارت و همینطور تجهیزات مبارزه‌ای خود را افزایش دهید.

بازی به‌صورت دو بعدی است و با این وجود طراحی هنری بسیار چشم نواز و گیرایی دارد و از هر مسابقه لذت زیادی را خواهید برد. طراحی تمام سیاه کاراکترهای بازی به هیچ عنوان لطمه‌ای به آن نمی‌زند بلکه جلوی خاصی را در پس منظره‌های مسابقه‌های ایجاد می‌کند.

با آیکون‌های سمت چپ نمایشگر می‌توانید کاراکتر خود را به طرفین کنترل کنید و با نشان‌های سمت مقابل ضربات و همینطور فن‌های مختلفی بزنید. از جایی به بعد بدون ارتقا و خرید تجهیزات عملا نمی‌توانید در مقابل رقبا شانسی داشته باشید. درواقع بدون ارتقا فقط و فقط با یک ضربه رقابت را واگذار می‌کنید.

دانلود بازی Shadow Fight 3

دانلود گوگل پلی Google Play


تفنگ M4 در بازی Modern Combat Versus

۲. بازی Modern Combat Versus

  • استودیو: Gameloft
  • مناسب سنین: +۱۶
  • قیمت: رایگان
  • سال انتشار: ۲۰۱۷

شرکت گیم‌لافت به غیر از سری بازی‌های Asphalt بازی شوتر اول شخصی به نام Modern Combat را دارد که یکی از بهترین شوترهای موبایلی نیز به شمار می‌آید. نسخه‌های متعددی از این سریع به انتشار رسیده و هرکدام با پیشرفت‌هایی نیز همراه بوده است. در آخرین نسخه از این بازی تحت عنوان Modern Combat Versus وارد رقابت‌های آنلاین و گروهی مهیج می‌شوید. در این بازی برخلاف نسخه‌های پیشین که به‌صورت تک نفره باید مراحل را پیش می‌بردید حال باید به‌صورت ‌تیمی مراحل پشت سر بگذارید. شما می‌توانید در نقش مامورین مختلف که هرکدام مهارت منحصربه‌فردی دارند بازی کنید که جذابیت آن را بیشتر از قبل می‌کند.

تقریبا همه‌ی گیمرهای موبایل می‌داند شرکت گیم‌لافت به خوبی از پس طراحی با کیفیت گرافیک بازی برمی‌آید. در Modern Combat Versus به همین شکل است و با یک گرافیک به‌شدت جذاب و چشم‌نواز طرف هستیم. از نورپردازی و طراحی محیط گرفته تا مدل‌ سازی دقیق و جالب کارکترهای که همه به تبدیل شدن به یکی از بهترین بازی گرافیکی اندروید کمک کرده‌اند.

گیم‌پلی بازی مانند سایر قسمت‌های بازی به‌صورت اول شخص است و باید استفاده نشانگر‌های سمت چپ کاراکتر را کنترل و با المان‌های سمت مقابل از مهارت‌های خود استفاده کنید. همان‌طور که اشاره شد بازی بر پایه چنده نفره است که با دوستان خود می‌توانید تجربه جذابی را داشته باشید.

دانلود بازی Modern Combat Versus

دانلود گوگل پلی Google Play


بازی Gris با چشم انداز درخت زندگی

۱. بازی Gris

  • استودیو: Nomada Studio
  • مناسب سنین: +۷
  • قیمت: ۵ دلار
  • سال انتشار: ۲۰۲۰

در آخرین بازی که در این مقاله به آن می‌پردازیم فارغ از بحث داستان و نحوی گیم‌پلی با یک اثر هنری طرف هستیم. بازی از همان ابتدا هنر خود را به رخ می‌کشد و تاجایی که نام سازنده‌های بازی در مقابل چشمانتان قرار می‌گیرد، ادامه دارد. بازی Gris را می‌توان یک نمونه بی‌نظیر از منظر هنری در این نسل شناخت که لحظه به لحظه همراه گیمر شگفت زده می‌کند. در Gris شما نقش دختری را بر عهده دارید که درگیر مسائل احساسی در خود است. در بازی هیچ‌گونه دیالوگی را نخواهید شنید ولی این باعث نمی‌شود که روایتی را شاهد نباشید و درواقع باید خودتان داستان آن را متوجه بشوید. در طی روایت بازی شاهد نمادهای بسیار زیادی هستید که هرکدام تفسیر مخصوص به خود را دارند که درکنار موسیقی بی‌نظیر آن جلوی دیگری می‌‌‌‌گیرد.

همان‌طور که اشاره شد Gris بدور از بازی‌هایی با گرافیک‌های عظیم سعی دارد با ایجاد یک فضای هنری چشمان گیمر را به خود خیره کند و این کار را بدون هیچ اغراقی به بهترین شکل ممکن ایجاد کرده است. طراحی بی‌نظیر دو بعدی بازی، رنگ بندی اصولی محیط و همچنین انمیشین‌هایی که در کات سین‌ها و همینطور روند اصلی بازی به چشم می‌آیند همگی در خدمت گرافیک بصری و هنری آن هستند و بدون تردیدی آن را می‌توان جز بهترین بازی های گرافیکی اندروید عنوان کرد.

گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و در مجموع به حرکت در آوردن کاراکتر به دو طرف و پرش آن ختم می‌شود. کاراکتر بازی دارای یک شنل قرمز است که یکی از المان مهم در طول Gris به حساب می‌آید. به‌عنوان مثال، در بخش‌هایی از بازی شنل مانند یک جسم سخت و گاهی نیز نرم عمل می‌کند که بتوانید در آب به سرعت شنا کنید. معماهای درون بازی نیز ساده هستند و فقط با کمی دقت می‌توانید به سرعت آن‌ها را حل کنید.

دانلود بازی Gris

دانلود گوگل پلی Google Play

گرافیک یک بازی شاید جزو اولین ملاک‌های انتخاب اثر برای مخاطب باشد. درواقع هرچقدر گیم‌پلی و دیگر موارد عالی به‌نظر برسند ولی گرافیک جذابیت لازم را نداشته باشد خیلی زود گیمرها از بازی دور می‌شوند. هر بازی با توجه باساختار خود می‌تواند گرافیک خاص خود را داشته باشد که مخاطب تا آخرین لحظه میخکوب آن باشد. آثاری مثل Gris که با خلق دنیایی مینیمال در پس بازی دو بعدی گیمر را غرق در دنیای خود می‌کند یا بازی White Night که با تم سیاه و سفید خود ما را در دل تاریکی‌های یک عمارت متروکه می‌کند. طراحان بازی مخصوصا تیم‌های مستقل با شوق و ذوقی که بیشتر اوقات دارند آثار خوب و با گرافیک جذاب را خلق می‌کنند که شاید برخی عناوین جایشان در فهرست بالا خالی باشد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه بهترین بازی های اندروید آشنا شوید.

نظر شما در رابطه با فهرست بهترین بازی های گرافیکی اندروید چیست؟ اگر بازی اندرویدی با گرافیک خوبی را می‌شناید آن را در بخش دیدگاه با دیگران به اشتراک بگذارید.


بازی فورتنایت

پرسش‌های متداول

  • بهترین بازی های گرافیکی اندروید کدام هستند؟

    بازی های اندروید در سال‌های اخیر از لحاظ گرافیک پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. شما همینطور می‌توانید بازی Diablo immortal را دانلود کنید که گوشی‌های پرچم‌دار را حسابی به چالش می‌کشد.

  • آیا بازی‌های موبایل تنظیمات گرافیکی دارند؟

    بله تمام بازی‌های موبایل تنظیمات گرافیکی دارند، فرضا در بازی لایف افتر می‌توانید گرافیک بازی را واقع‌گرایانه کنید و گرافیکی در حد کنسول داشته باشید. برخی گوشی‌های نیز از تنظیمات HDR پشتیبانی می‌کنند. با فعال کردن این تنظیمات رنگ‌های زیباتری را مشاهده‌ خواهید کرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده