// پنجشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۳

تاریخ عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی Super Mario 3D World مشخص شد

به مناسب ۳۵ سالگی مجموعه بازی ماریو، بازی Super Mario 3D World در فوریه‌ی سال ۲۰۲۱ میلادی با یک بسته‌ی الحاقی جدید که Bowser's Fury نام دارد، روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

بازی Super Mario 3D World که یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی عرضه‌شده روی پلتفرم شکست‌خورده‌ی Wii U به حساب می‌آید، بالاخره برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نینتندو در یک رویداد دیجیتالی شوکه‌کننده برای طرفداران که به مناسبت ۳۵ سالگی مجموعه ماریو منتشر شد، خبر از عرضه‌ی چندین و چند «ماریو» روی کنسول نینتندو سوییچ در طی ۷ ماه آتی را داد. یکی از آثار مورد بحث هم بازی Super Mario 3D World است که ۱۲ فوریه ۲۰۲۱ (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) روی سوییچ عرضه می‌شود. البته شرکت ژاپنی اعلام کرد که باتوجه‌به شرایط خاص پیش‌آمده برای جهان توسط ویروس کرونا/کووید 19 ممکن است تاریخ عرضه‌ی بازی عقب بیافتد.

دانلود ویدیو از آپارات

اما این بازی با فقط کیفیت بیشتر به سوییچ نمی‌آید و شامل محتواهای تازه‌ای نسبت به نسخه‌ی اصلی می‌شود. این‌جا با یک حالت کو-آپ آنلاین روبه‌رو هستیم که احتمالا ساعات زیادی بازیکنان را سرگرم می‌کند. تازه بسته‌ی الحاقی Bowser’s Fury هم شامل مراحلی تازه می‌شود که در نسخه‌ی اصلی وجود نداشتند. پس باید پذیرفت که نینتندو می‌خواهد نسخه‌ی سوییچ بازی Super Mario 3D World را به‌عنوان بهترین و کامل‌ترین نسخه‌ی موجود از این اثر به بازار بفرستد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده