نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۳

اینتر میلان و آث میلان با لایسنس کامل در فیفا ۲۱ حضور دارند

دو باشگاه محبوب شهر میلان ایتالیا، قرار است با لایسنس کامل در بازی فیفا ۲۱ حضور داشته باشند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

چندی پیش بود که خبر پایان همکاری شرکت کونامی با دو باشگاه اینتر میلان و آث میلان را در زومجی خواندید. به لطف این همکاری، در سال‌های گذشته این دو باشگاه محبوب شهر میلان با جزییات کاملی در سری PES شبیه‌سازی می‌شدند که البته این لایسنس، حالت انحصاری نداشت و باشگاه‌ها با اسم و لوگوی رسمی در فیفا هم حضور داشتند. حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، مشخص شده که این دو باشگاه قرارداد همکاری با الکترونیک آرتز امضا کرده‌اند و با لایسنس کامل در فیفا ۲۱ حضور خواهند داشت. 

به گفته EA، قرارداد همکاری با این باشگاه‌ها چند ساله است. همچنین تریلر‌هایی با محوریت این دو تیم هم منتشر شده است که در ادامه می‌توانید تریلر مربوط به آث میلان را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

طبیعی است که در پی این همکاری، در فیفا ۲۱ دو باشگاه شهر میلان با جزییات کاملی حضور خواهند داشت. درست است که ورزشگاه خانگی آن‌ها یعنی سن سیرو در سال‌های گذشته هم در بازی وجود داشت، ولی امسال جو آن بیش از پیش شبیه به واقعیت خواهد بود و مواردی مثل صدای تماشاگران دو تیم یا ظاهر ورزشگاه در بازی آن‌ها، کامل شبیه‌سازی خواهند شد. همچنین در همین نسخه قبلی بازی یعنی فیفا ۲۰، بسیاری از بازیکنان این دو تیم با چهره‌های غیرواقعی حضور داشتند که طبیعتا به‌لطف لایسنس جدید، امسال دیگر شاهد این مساله نخواهیم بود و می‌توان انتظار اسکن دقیق چهره بازیکنان دو تیم را داشت. در ادامه هم تریلر مربوط به اینتر میلان قابل تماشا است:

دانلود ویدیو از آپارات

درست است که خبر لایسنس کامل دو باشگاه شهر میلان اتفاق خوبی برای طرفداران آن‌ها در بازی FIFA 21 است، ولی از طرف دیگر امروز اعلام شد که قراداد همکاری بین EA و باشگاه رُم ایتالیا به پایان رسیده است و به همین دلیل امسال، این باشگاه با اسم Roma FC در بازی حضور خواهد داشت. 

بازی FIFA 21، قرار است در تاریخ ۱۸ مهر (۹ اکتبر) رسما برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ منتشر شود. همچنین طبق اعلام الکترونیک آرتز، فردا (۱۴ مرداد) تریلر گیم‌پلی بازی هم منتشر خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده