نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۰

تریلر بسته الحاقی Ancient Gods بازی Doom Eternal در گیمزکام ۲۰۲۰

در جریان رویداد ONL گیمزکام سال ۲۰۲۰ اولین تریلر از بسته الحاقی داستان‌محور بازی Doom Eternal منتشر شد.

افتتاحیه‌ی گیمزکام سال ۲۰۲۰ در جریان مراسمی موسوم به Opening Night Live آغاز شده و دقیقا مثل رویکردی که این برنامه در سال ۲۰۱۹ از خود به‌نمایش گذاشت، در جریان آن شاهد رونمایی از تریلرهای جدید بازی‌های مهم و پرطرفدار هستیم.

همان‌طور که چندی پیش در جریان آخرین اخبار بازی مطلع شدیم، جدیدترین بسته‌ی الحاقی بازی Doom Eternal با نام Ancient Gods به‌زودی در دسترس گیمرها قرار خواهد گرفت و تیم سازنده‌ی بازی از نمایش این اکسپنشن داستان‌محور در افتتاحیه‌ی گیمزکام خبر داده بود. همان‌طور که ایدسافتور وعده‌اش را داد، طی برگزاری مراسم ONL این تریلر جدید نمایش داده شد. در این تریلر، دووم‌اسلیر را می‌بینیم که به یک سرزمین تازه، تاریک و مخوف رفته و دوباره با دار و دسته‌ی Maykrها باید پنجه در پنجه شود.

دشمنانی که در این تریلر می‌بینیم، اکثرا همان موجودات آشنایی هستند که پیش‌تر هم در دووم ایترنال با آن‌ها مبارزه کرده بودیم. در این تریلر هیولاهایی مثل «پینکی» یا «مورادر» را می‌بینیم که به‌دست «دووم‌گای» به خاک و خون کشیده می‌شوند. نمایش حضور هم‌زمان ۲ مورادر در پایان تریلر، خبر از یک نبرد سنگین و شدیدا چالشی می‌دهد. این بسته‌ی الحاقی که Ancient Gods Part 1 نام دارد و به‌نظر یک ماجرای دنباله‌دار خواهد بود، در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر) راهی ایکس‌باکس وان، پی سی و پلی‌استیشن 4 خواهد شد. در ادامه توجه شما را به تریلر معرفی این محتوای داستانی جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده