// سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۵

وودز، هادسون و میسون در بخش کمپین Call of Duty: Black Ops Cold War حضور خواهند داشت

وبسایت COD Tracker به‌تازگی اطلاعات جدیدی را از COD: Warzone به‌دست آورده است که خبر از حضور میسون، وودز و هادسون در بازی COD: Black Ops Cold War می‌دهد.

اکتیویژن (Activision)، ناشر مجموعه کالاف دیوتی، مدت‌ها است که به‌واسطه‌ی آپدیت‌های مختلف برای بازی Call of Duty: Warzone، اطلاعات متفاوتی را از نسخه بعدی Call of Duty در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ازاین‌رو در جریان جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای این بازی بتل رویال، شاهد پیدا شدن اطلاعات جدیدی از بخش کمپین Call of Duty: Black Ops Cold War هستیم. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت COD Tracker با ردیابی و جمع‌آوری این اطلاعات متوجه توضیحات کامل بخش کمپین Call of Duty: Black Ops Cold War شده است که ظاهرا این بازی فردا پس از معرفی رسمی، برای پیش‌فروش قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین مورد این است که ظاهرا Call of Duty: Black Ops Cold War در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی روایت می‌شود یک دنباله برای نسخه اول Black Ops به حساب می‌آید. همچنین شاهد بازگشت کاراکترهای هادسون، وودز و میسون به بخش داستانی بازی هستیم. 

کاراکترهای قدیمی درکنار کاراکترهای جدید وظیفه دارند تا جاسوسی به نام پرسیس را ردیابی کنند؛ شخصی‌که به‌دنبال برهم زدن تعادل قدرت و تغییر سرنوشت است. ازاین‌رو شاهد داستانی هستیم که در شرق برلین، ویتنام، ترکیه و سازمان KGB روایت می‌شود. درکنار تمامی موارد ذکر شده، توضیحات منتشر شده از بازی Call of Duty: Black Ops Cold War، به بازگشت حالت زامبی و یک بخش چندنفره درخور نسل بعد اشاره می‌کند. همچنین تمامی سلاح‌های به کار گرفته شده در بازی هم با حال‌وهوای دوران جنگ سرد است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده