// دوشنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۲

شایعه: به‌زودی رویداد جدید نینتندو دایرکت برگزار می‌شود

جف گراب در جدیدترین قسمت از پادکست گیمزبیت مدعی شده روز جمعه هفت شهریور ماه، قسمت جدید نینتندو دایرکت پخش می‌شود.

«چه زمانی قسمت جدید نینتندو دایرکت برگزار می‌شود؟» سوالی است که تابه‌امروز بارها در فضای مجازی توسط کاربران پرسیده شده است. نینتندو چند ماهی است که نینتندو دایرکت جدیدی برگزار نکرده و بیشتر به سمت برگزار کردن مینی دایرکت، Indie World و همچنین رویدادهایی با محوریت بازی‌های مشخصی نظیر Pokemon رفته است. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد نیازی نیست بازیکنان برای جدیدترین قسمت از نینتندو دایرکت زمان زیادی را منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جف گراب در جدیدترین قسمت از پادکست GamesBeat Decides اعلام کرده روز جمعه هفت شهریور ماه (۲۸ اوت) جدیدترین قسمت از نینتندو دایرکت پخش می‌شود. همچنین او در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که امکان دارد شاهد یک نینتندو دایرکت کامل و کلی نباشیم و همانند قبل، نینتندو آن را با محوریت یک بازی مشخص یا همکاری با سایر سازنده‌ها برگزار کند. این‌ در حالی است که جف گراب مدعی شده بدون درنظر گرفتن نینتندو دایرکت روز جمعه، یک نینتندو دایرکت بزرگ و کامل با محوریت بازی‌های فرست پارتی نینتندو تا قبل از اواسط سپتامبر (تا انتهای هفته سوم شهریور ماه) برگزار می‌شود. 

نینتندو در حال آماده‌سازی یک جلسه با سرمایه‌گذاران است و آن‌ها می‌خواهند اطلاعات بیشتری را حول تاریخ عرضه و بازی‌های جدید انحصاری نینتندو کسب کنند. همچنین جف گراب افزوده است که قبل از تایید شدن این جلسه با سرمایه‌گذاران، وی از گوشه‌وکنار شنیده بود که تا قبل از اواسط سپتامبر، یک نینتندو دایرکت کامل و بزرگ برگزار خواهد شد.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که نینتندو چه مواردی را برای کاربران خود تدارک دیده است و با نزدیک شدن به روز جمعه، احتمالا اخبار بیشتری حول این موضوع منتشر شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ در زیر هم می‌توانید پادکست GamesBeat Decides را از یوتیوب تماشا کنید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده