نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

سریال The Great برای فصل دوم تمدید شد

پس از استقبال بینندگان و منتقدان از سریال The Great، حال شبکه هولو از تمدید این سریال تحسین شده برای فصل دوم و بازگشت ال فانینگ خبر داده است.

ماه اردیبهشت امسال بود که سریال The Great (کبیر) از شبکه هولو (Hulu) منتشر شد و توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال کمدی درام برای فصل دوم تمدید شده است. شبکه هولو از تمدید سریال The Great برای فصل دوم خبر داد و اعلام کرد که فصل دوم سریال کبیر قرار است مانند فصل اول در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شد. همچنین Hulu از استقبال گسترده بینندگان از فصل اول این سریال خبر داده است. بااین‌حال، مانند بسیاری از دیگر آثار این شبکه، هولو از دادن اطلاعات بیشتری در مورد تعداد بینندگان سریال The Great خودداری کرده است.

سریال The Great داستان به قدرت رسیدن کاترین کبیر را دنبال می‌کند که او طولانی‌ترین حاکم زن در تاریخ روسیه نیز بوده است. اتفاقات این سریال خیالی و داستانی است و کارتین را در دوره جوانی نشان می‌دهد که با پتر سوم روسیه (ترکیب شده با پتر دوم) ازدواج می‌کند و تمرکز سریال روی برنامه وی برای قتل شوهر بدطینت و خطرناکش است. تونی مک‌نامارا، نویسنده فیلم The Favourite (سوگلی)، وظیفه ساخت سریال The Great را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم نیز باز خواهد گشت.

ال فانینگ در نقش کاترین کبیر، نیکلاس هولت در نقش پتر سوم روسیه، فیبی فاکس در نقش ماریال، ساشا دوان در نقش ارلُف، چریتی ویکفیلد در نقش جورجینا دیمُفا، گویلیم لی در نقش گریگور دیّمف، آدام گادلی در نقش اسقف اعظم «آرچی»، داگلاس هاج در نقش ژنرال ولمنف، بلیندا برومیلو در نقش خاله الیزابت، ریچارد پایروس در نقش کنت راسکنیکُف، بایو گباداموسی در نقش آرکادی و سباستین ده سوزا در نقش لئو وروانسکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Great حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده