نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۰

سریال Fallout توسط خالقان وست ورلد برای آمازون در دست ساخت است

مجموعه محبوب Fallout قرار است به دنیای تلویزیون بیاید و آمازون با همکاری خالقان سریال Westworld در حال ساخت یک سریال لایو اکشن براساس آن است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریالی لایو اکشن براساس مجموعه محبوب Fallout (فال‌اوت) در دست ساخت است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، بتسدا در همکاری با شبکه آمازون در حال ساخت این سریال است که Kilter Films وظیفه تولید و آمازون وظیفه انتشار سریال Fallout را بر عهده خواهند داشت. جاناتان نولان و لیزا جوی، خالقان و سازندگان سریال Westworld (وست ورلد) در حال کار روی سریال فال اوت هستند و آن‌ها تعهد ویژه‌ای برای تولید این سریال دارند. نولان و جوی به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این پروژه حضور خواهند داشت، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله کارگردان، بازیگران یا تاریخ انتشار سریال Fallout در دسترس نیست.

همچنین در حال حاضر هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه سریال Fallout اقتباس مستقیمی از یکی از نسخه‌های بازی باشد، نیز وجود ندارد، اما هم‌اکنون سازندگان سریال از لحن خشن با لحظه‌های طنز طعنه‌آمیز و یک بی-مووی هسته‌ای خیالی و فانتزی صحبت می‌کنند. همچنین در سریال Fallout قرار است شاهد دنیای خشن و بیابانی ویستلند نیز باشیم که درواقع نقطه مخالف آرمان‌شهرهای نسل قبل بشر است که ازطریق انرژی هسته‌ای در دنیای بهتری زندگی می‌کردند و حالا به یک ویرانه تبدیل شده است. نولان پیش از این سابقه ساخت سریال Person of Interest (فرد تحت نظر) را نیز در کارنامه خود داشته است. 

جاناتان نولان و لیزا جوی

همچنین لیزا جوی نیز کارگردانی فیلم Reminiscence (خاطره‌پردازی) را بر عهده دارد. تاد هاوارد که قرار است به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Fallout حضور داشته باشد، در بیانیه منتشر شده گفت: «در طول یک دهه گذشته ما راه‌های بسیاری را برای ساخت اقتباس از Fallout بررسی کرده بودیم، اما از همان لحظه‌ای که من چند سال پیش با جاناتان و لیزا برای اولین‌بار صحبت کردم، مشخص بود که آن‌ها و تیم Kilter افراد درستی برای انجام این کار هستند. ما طرفدار کار آن‌ها هستیم و برای کار با آن‌ها و آمازون استودیو بسیار هیجان زده هستم.»

مجموعه بازی Fallout برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۷ معرفی شد که در آن زمان Interplay Entertainment وظیفه ساخت این بازی را بر عهده داشت. در ادامه بتسدا حق ساخت مجموعه بازی فال‌اوت را خریداری و در سال ۲۰۰۸ بازی Fallout 3 را منتشر کرد که عرضه این بازی با موفقیت زیادی نیز همراه شد. در ادامه بازی Fallout New Vegas توسط آبسیدین اینترتینمنت منتشر شد و در نسل فعلی نیز شاهد انتشار بازی Fallout 4 و در ادامه بازی Fallout 76 که اسپین‌آف آنلاین مجموعه است، بودیم.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده