نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

Watch Dogs Legion روی ایکس باکس سری ایکس از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند

طی مراسم شب گذشته یوبیسافت تحت عنوان Ubisoft Forward فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس، به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Watch Dogs Legion از قابلیت Smart Delivery پشتیبانی می‌کند.

طبق وعده قبلی، شب گذشته از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه یوبیسافت رویداد مخصوص خود تحت عنوان Ubisoft Forward را برگزار کرد؛ رویدادی که از پیش از شروع آن پیش‌بینی‌های زیادی درخصوص نمایش‌های احتمالی آن زده شده بود که کم‌وبیش شاهد حضور بیشتر آنها نیز بودیم.

اگر با زومجی همراه بوده باشید، احتمالا اطلاع دارید که یکی از بازی‌هایی که در این مراسم، یوبیسافت با نمایش تریلر نسبتا طولانی تمرکز زیادی روی آن داشت، بازی Watch Dogs Legion بود. اثری که طبق اعلام رسمی قرار است در تاریخ هشت آبان ماه (۲۹ اکتبر) برای پی سی، گوگل استیدیا و کنسول‌های نسل هشتم و در آینده نیز برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس روانه بازار شود.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، یکی از مواردی که هیجان مراسم یوبیسافت فوروارد را زیاد کرده بود، حضور فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس در این مراسم بود. اسپنسر با حضور خود به‌صورت رسمی تایید کرد که بازی Watch Dogs Legion از قابلیت Smart Delivery روی کنسول ایکس باکس سری ایکس پشتیبانی می‌کند.

فعلا تا این لحظه براساس گفته‌های اسپنسر این بازی قرار است از قابلیت ری تریسینگ در نسل بعد بهره گیرد، اما احتمالا در هفته‌‌های آینده شاهد اخبار بیشتری در این خصوص خواهیم بود.

اگر با مفهوم Smart Delivery آشنایی ندارید، قابلیتی است که به خریداران کنسول نسل بعد مایکروسافت اجازه می‌دهد در صورت پشتیبانی بازی موردنظر از این ویژگی، با خریداری نسخه‌ی ایکس باکس وان بازی به‌صورت رایگان به نسخه‌ی ایکس باکس سری ایکس آن‌ نیز دسترسی داشته باشند.

اگر شما هم نمایش‌های بازی Watch Dogs Legion را مشاهده کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده