// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Jungle Awakens بازی Minecraft Dungeons مشخص شد

به‌تازگی مشخص شده که بسته الحاقی Jungle Awakens بازی Minecraft Dungeons در تاریخ ۱۱ تیر ماه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در گذشته، استودیو موجانگ (Mojang) بسته الحاقی Jungle Awakens را برای بازی Minecraft Dungeons معرفی کرد. این بسته الحاقی بازیکنان را وارد جنگلی خطرناک می‌کند که در جریان سه مرحله، باید با قدرتی عجیب و مرموز مبارزه کنند. همچنین Jungle Awakens شامل سلاح، زره جنگی و آرتیفکت‌های جدیدی هم می‌شود تا بازیکنان قدرت بیشتری کسب کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو موجانگ اعلام کرده که بسته الحاقی Jungle Awakens بازی Minecraft Dungeons در تاریخ ۱۱ تیر ماه (یک جولای) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه مشخص شده که بازیکنان در بسته الحاقی Jungle Awakens، باید با گروه‌هایی نظیر Leapleaf و Whisperer مقابله کنند تا پس از نابودی قدرت مرموز جنگل خطرناک بازی، پلیدی و تاریکی آن را هم از بین ببرند.

مقاله‌های مرتبط:

آن دسته از افرادی که نسخه هیرو ادیشن بازی ماینکرفت دانجز را خریداری کرده‌‌اند، بسته الحاقی Jungle Awakens را به رایگان کسب خواهند کرد. متاسفانه استودیو موجانگ هنوز اطلاعات خرید این بسته الحاقی به‌صورت جداگانه را منتشر نکرده است. در انتها مشخص شده که درکنار بسته الحاقی ذکر شده، محتویات رایگان دیگری هم عرضه می‌شود که در جریان آن یک سیاه‌چال به نام Lost Temple درکنار آیتم‌ها جدید به بازی اضافه خواهد شد. همچنین تغییراتی هم روی گیم‌پلی اعمال می‌شود تا شاهد تعادل بیشتر بازی باشیم. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده