// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر ژاپنی Ghost of Tsushima به وقایع حماسی داستان بازی اشاره می‌کند

یک تریلر کوتاه ۲۰ ثانیه‌‌ای از بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است که به داستان بازی می‌پردازد.

مدت زمان زیادی تا انتشار بازی Ghost of Tsushima، جدیدترین محصول استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) باقی ‌نمانده است و بخش ژاپنی پلی‌استیشن امروز یک تریلر کوتاه از این بازی منتشر کرده است.

مدت زمان تریلر منتشر شده بسیار کوتاه و به مدت ۲۰ ثانیه است اما حتی با وجود کوتاهی، این تریلر کاملاً حماسی بوده و بخش‌های کوتاهی از داستان بازی را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید این تریلر جدید منتشر شده را تماشا کنید. در میان تصاویر، متنی ژاپنی نشان داده می‌شود که بیان می‌کند با حمله‌ی امپراتوری مغول به ژاپن، یک مرد، شرافت سامورایی‌اش را برای رویارویی با مغول‌ها زیر پا می‌گذارد و در پایان تریلر به کلمات جهان باز، درام تاریخی، اکشن و ماجراجویی اشاره می‌شود.

بازی گوست آو سوشیما در تاریخ ۲۷ تیر به‌صورت انحصاری راهی پلی ‌استیشن 4 خواهد شد و تیم ساکرپانچ به‌تازگی اتمام مراحل تولید بازی و به اصطلاح گلد شدن آن را رسما اعلام کرده است که این به این معنا است که بازی تاخیری نخواهد داشت. این بازی برای اولین‌بار در جریان هفته‌ی بازی پاریس سال ۲۰۱۷ میلادی، به‌صورت رسمی معرفی شد و به‌تازگی نیز دو ویدیو با تمرکز بر سیستم مبارزات بازی Ghost of Tsushima منتشر شده است. اگر با داستان بازی ناآشنا هستید می‌توانید در ادامه خلاصه‌ی رسمی این بازی را مطالعه کنید.

در اواخر قرن سیزدهم، امپراتوری مغول طی حملات خود برای فتح شرق، کشورهای مختلفی را نابود کرده‌ است. جزیره سوشیما تنها چیزی است که بین سرزمین اصلی ژاپن و ناوگان مهاجم مغول مستقر به رهبری ژنرال بی رحمانه و حیله‌گر خوتون خان قرار دارد. پس از آتش گرفتن این جزیره در اثر موج اول حمله‌ی مغول‌ها، جین ساکای جنگجویی سامورایی، یکی از آخرین اعضای بازمانده از قبیله‌ی خود، در اثر این حمله زنده می‌ماند. او مصمم است كه هر كاری را به هر قیمتی برای محافظت از مردم خود و پس گرفتن خانه‌اش انجام دهد. او باید سنت‌هایی که او را به‌عنوان یک جنگجو شکل داده‌اند، کنار گذاشته تا مسیر جدیدی به نام مسیر شبح را در پی گیرد و برای آزادی سوشیما بجنگد.

طبق اعلامیه رسانه‌های معتبر، نقدهای بازی در تاریخ ۲۴ تیر یعنی روز سه‌شنبه، راس ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران در دسترس عموم گیمرها قرار خواهند گرفت.

دانلود از آپارات


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده