نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

الیزابت بنکس نقش خانم فریزل را در فیلم The Magic School Bus بازی می‌کند

هنوز کارگردان و سایر بازیگران فیلم سینمایی اتوبوس مدرسه جادویی یا همان سفرهای علمی مشخص نشده‌اند.

به‌تازگی اخباری پیرامون تولید فیلم اتوبوس مدرسه جادویی (The Magic School Bus) منتشر شده و به‌گزارش ددلاین، الیزابت بنکس در این فیلم ایفاگر نقش خانم فریزل (Mr. Frizzle) خواهد بود.

اتوبوس مدرسه جادویی اولین‌بار در قالب مجموعه کتاب‌هایی از سال ۱۹۸۶ کار خود را آغاز کرد و به ماجراهای معلم مرموز و عجیبی به‌نام خانم فریزل می‌پرداخت که با کمک اتوبوس مدرسه‌ی منحصربفرد خود، دانش‌آموزان را به سفرهای جالبی در نقاط مختلف می‌برد و با پدیده‌های علمی آشنا می‌کرد. محبوبیت اتوبوس مدرسه جادویی در سال ۱۹۹۴ به اوج خود رسید، یعنی زمانی‌که سریال انیمیشن آن با صداپیشگی لیلی تاملین در نقش اصلی تولید شد؛ سریالی جذاب که در ایران هم با نام «سفرهای علمی» به محبوبیت بالایی رسید و مخاطبان زیادی داشت.

مدت‌ها بعد در سال ۲۰۱۷ مجموعه انیمیشن جدیدی تحت عنوان اتوبوس مدرسه جادویی دوباره می‌راند (The Magic School Bus Rides Again) از نتفلیکس پخش شد و این‌بار خواهر شخصیت اصلی قبلی با نام فیونا (با صدای کیت مک‌کینن) هدایت اتوبوس را برعهده داشت.

کتاب‌های اتوبوس مدرسه جادویی، نوشته‌ی جوانا کول که با طراحی‌های بروس دگن همراه بودند، اکنون قرار است زمینه‌ساز تولید یک فیلم سینمایی لایو اکشن توسط شرکت یونیورسال پیکچرز شوند. الیزابت بنکس درکنار ایفای نقش خانم فریزل در این فیلم، در تهیه‌ی آن هم سهیم خواهد بود و سایر تهیه‌کنندگان آن عبارت‌اند از کیتلین فریدمن (معاون ارشد شرکت Scholastic که انتشار کتاب‌های این مجموعه را برعهده دارد)، مکس هندلمن (تهیه‌کننده‌ی فیلم Charlie's Angels) و یوله لوکیزی (تهیه‌کننده‌ی انیمیشن نتفلیکس). 

هنوز اطلاعی از کارگردان و سایر بازیگران فیلم نداریم و توضیحی هم در مورد داستان آن ارائه نشده است ولی باتوجه‌به پتانسیل بالایی که در ماجراهای این سری کتاب‌ها وجود دارد، می‌توانیم منتظر اتفاقات جالبی در فیلم باشیم؛ فیلمی که می‌تواند هم مخاطبان جدید از گروه‌های سنی پایین‌تر را جذب خود کند و هم برای دوست‌داران قدیمی این مجموعه تماشایی باشد.


منبع Gizmodo
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده