// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۴۶

بسته الحاقی Aftermath بازی Mortal Kombat 11 به‌ صورت رسمی معرفی شد

چندی پیش استودیو ندررلم بسته الحاقی داستانی بازی Mortal Kombat 11 با نام Aftermath را با قیمت ۴۰ دلار معرفی کرد. 

دیروز بود که حساب کاربری برزیل پلی استیشن ویدیوی کوتاهی را منتشر کرده بود که خبر از بسته الحاقی جدید و داستانی بازی Mortal Kombat 11 می‌داد. به‌نظر می‌رسید که این بسته الحاقی، Aftermath باشد که از گذشته شایعاتی حول آن منتشر شده بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش حساب کاربری توییتر Mortal Kombat 11 با انتشار یک تریلر بسته الحاقی Aftermath را به‌صورت رسمی معرفی کرد. در ادامه مشخص شده است که افترمث ۴۰ دلار قیمت دارد و در تاریخ ۶ خرداد ماه (۲۶ مِی) به‌صورت دیجیتالی در اختیار کاربران تمامی پلتفرم‌های بازی قرار داده می‌شود. از نظر داستانی، بازی دقیقا از جایی شروع می‌شود که مورتال کامبت 11 تمام شد و سه کاراکتر جدید هم در این بسته الحاقی به کاربران معرفی می‌شوند.

دو عدد از این کاراکترها، جزو شخصیت‌های قدیمی و محبوب مجموعه مورتال کامبت به‌حساب می‌آیند، اما یکی از آن‌ها یک کاراکتر مهمان و محبوب است. به‌نظر می‌رسد در بخش داستانی کاراکترها با سفر در زمان با یکدیگر متحد می‌شوند تا تاریخ را تغییر دهند. شیوا و فوجین، دو کاراکتر قدیمی مجموعه مورتال کامبت هستند که در بسته الحاقی Afetermath شاهد بازگشت آن‌ها خواهیم بود. این دو کاراکتر برای اولین‌بار در نسخه‌های سوم و چهارم به کاربران معرفی شدند. همچنین روبوکاپ هم کاراکتر مهمانی است که در بسته الحاقی ذکر شده حضور دارد. بااینکه بخش‌هایی از گیم‌پلی شیوا و فوجین به‌نمایش گذاشته شد، اما امیدواریم در آینده گیم‌پلی روبوکاپ هم نمایش داده شود. 

تماشای تریلر Aftermath در یوتیوب

از دیگر شخصیت‌های Aftermath هم می‌توان‌به ریدن، شنگ سونگ و سیندل اشاره کرد. در ادامه مشخص شده است که استودیو ندررلم (NetherRealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، مزیت‌هایی هم برای پیش‌خرید این بسته الحاقی درنظر گرفته است. بازیکنان با پیش‌خرید افترمث یک پک اسکین برای کاراکترهای اسکورپیون، ساب-زیرو و فراست کسب می‌کنند. همچنین می‌توانید باندل کامبت پک اول و Aftermath را هم با قیمت ۵۰ دلار خریداری کنید. در انتها اعلام شده است که یک آپدیت رایگان هم همزمان با افترمث برای بازی عرضه می‌شود که شامل محتویات جدیدی به بازی است. 

در جریان آپدیت رایگان مورتال کامبت 11 شاهد محتویاتی نظیر بازگشتن محیط‌های مسابقه محبوب بازیکنان نظیر Dead Pool و Soul Chamber هستیم. همچنین Stage Fatalities هم به بازی اضافه می‌شود. بازیکنان با کمک گرفتن از المان‌های داخل محیط می‌توانند روی حریف خود Fatality اعمال کنند. آخرین محتوای به‌روزرسانی رایگان MK11 هم Friendship نام دارد. بازیکنان به‌جای اعمال فیتلیتی، می‌توانند با یک حرکت  دوستانه به استقبال حریف بروند.

Mortal Kombat 11


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده