نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بازی‌های آینده Saber Interactive برای نینتندو سوییچ طرفداران را غافلگیر خواهد کرد

متیو کارچ، مدیرعامل Saber Interactive، در مصاحبه اخیر خود ضمن تاکید روی پتانسیل‌های بالای نینتندو سوییچ، نوید انتشار بازی‌های غافلگیرکنننده‌ای در آینده برای دارندگان این کنسول هیبریدی داد.

نینتندو پس از سال ۲۰۱۷ و عرضه کنسول هیبریدی و جدید خود توانست دوباره توجهات زیادی را به خود جلب کند. نینتندو سوییچ درکنار دارا بودن ویژگی‌های جذاب و نوآورانه خود، با پشتیبانی و حمایت خوب بازی‌سازها و استودیوهای بازی‌سازی نیز همراه بود. همه‌ی این عوامل دست‌به‌دست هم داد تا سوییچ بتواند در این سال‌های اخیر به یکی از موفق‌ترین و پرطرفدارترین کنسول‌های موجود در بازار تبدیل شود.

یکی از فاکتورهای اصلی موفقیت یک کنسول، آثار آن است. خوشبختانه در این مدت سه ساله بازی‌های بزرگ زیادی ازجمله LA Noire و همچنین The Witcher 3: Wild Hunt برای دارندگان نینتندو سوییچ روانه بازار شده‌اند. 

یکی از استودیوهایی که در زمینه پورت کردن بازی‌های بزرگ روی نینتندو سوییچ شهرت دارد، استودیوی امریکایی Saber Interactive است؛ شرکتی که آثار نام‌آشنایی چون Vampyr، ویچر 3 و Call of Cthulhu را در کارنامه کاری خود دارد و همچنین درحال کار روی پورت کردن بازی World War Z برای سوییچ است.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، متیو کارچ، مدیرعامل Saber Interactive، در مصاحبه اخیر خود درکنار صحبت درمورد پتانسیل‌های بسیار زیاد سوییچ، نوید عرضه بازی‌هایی را داد که طرفداران را شگفت‌زده خواهند کرد.

با وجود اینکه حدود سه سال از زمان عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ می‌گذرد، اما کارچ اعتقاد دارد که هنوز هم پتانسل‌های کشف نشده زیادی در این دستگاه وجود دارد.

ما تا امروز بازی‌های زیادی را برای کنسول سوییچ منتشر و در این مسیر موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرده‌ایم. این روند همچنان هم ادامه خواهد داشت و آثار بیشتری روانه بازار می‌شود. اعتقاد ما این است که طرفداران از بازی‌های آینده ما شگفت‌زده و غافلگیر خواهند شد.

حال باید منتظر ماند و دید بازی World War Z که به‌گفته عوامل تولید پورت کردن آن به‌مراتب چالشی‌تر و دشوارتر از ویچر 3 بوده است، چقدر می‌تواند مورد رضایت کاربران سوییچ قرار گیرد؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده