نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۶

GTA 5 رسما روی فروشگاه اپیک رایگان شد

پس از شایعه‌های مختلف، بازی GTA V رسما به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه اپیک برای پی‌سی در دسترس قرار گرفت.

طی روز‌های گذشته، شایعه‌های مختلفی از احتمال انتشار GTA 5 برای پی‌سی به‌صورت رایگان ازطریق فروشگاه اپیک به‌گوش می‌رسید و حتی امروز صبح حساب توییتر این فروشگاه برای دقایقی این خبر را فاش کرد که البته این توییت پس از مدت کوتاهی پاک شد. بااین‌حال درنهایت خبر رسمی رایگان شدن GTA V روی فروشگاه اپیک دقایقی پیش منتشر شد و کاربران، از همین الان می‌توانند نسبت به دانلود این بازی اقدام کنند. 

GTA 5 از امروز تا زمان انتشار بازی رایگان بعدی فروشگاه اپیک در تاریخ ۱ خرداد در دسترس است و افرادی که در این مدت بازی را به جمع بازی‌های خودشان اضافه کنند، می‌توانند برای همیشه آن را داشته باشند. نسخه رایگان بازی، امکان دسترسی به بخش تک‌نفره بازی که داستان آن بین سه شخصیت مختلف جریان دارد و همینطور قسمت هیجان‌انگیز آنلاین بازی یعنی GTA Online را فراهم می‌کند.

همچنین اگر قبلا GTA V را روی پلتفرم دیگری تجربه کرده‌اید، یکی از مزیت‌های داشتن نسخه پی‌سی آن امکان استفاده از ماد‌های بسیار زیاد و حتی عجیبی است که برای آن در دسترس هستند. پس اگر می‌خواهید GTA V را رایگان روی پی‌سی داشته باشید، تا ۱ خرداد برای این منظور اقدام کنید. 

نظر شما در مورد رایگان شدن این بازی چیست؟


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده