// چهار شنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

بازی Grounded به سرویس Xbox Game Preview اضافه خواهد شد

بازی Grounded قرار است در ماه جولای علاوه‌بر دسترسی Early Access در استیم، به سرویس Xbox Game Preview هم اضافه شود؛ البته برای کسانی که عضو Xbox Game Pass هستند.

امروز پس از مدت‌ها بازی Grounded که در سبک بقا ساخته شده است، در استریم Inside Xbox نمایش داده شد. پس از موفقیت‌هایی که بازی The Outer Worlds توانست برای شرکت آبسیدین اینترتینمنت کسب کند، سهام این شرکت بالا رفت. حالا نوبت به یک بازی کاملا متفاوت از سوی این استودیو رسیده است که ظاهرا از آثاری مانند فیلم Honey, I Shrunk the Kids الهام‌گیری کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از مواردی که در این استریم به آن اشاره شد این است که اگر شما عضو سرویس ایکس باکس گیم پس باشید، می‌توانید این بازی را زودتر تجربه کنید. البته این دسترسی در سرویس Xbox Game Preview انجام می‌گیرد که به‌نوعی شبیه به قابلیت Early Access استیم است. اعضای ایکس باکس گیم پس و کاربران استیم می‌توانند در تاریخ ۲۸ ماه جولای (۷ مرداد ماه) این بازی را تجربه کنند. همچنین تریلر جدیدی هم از بازی Grounded منتشر شده است که می‌توانید در زیر تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در بازی Grounded شما و نهایتا سه نفر از دوستانتان در اندازه مورچه وارد دنیای بازی می‌شوید. اگرچه تریلر بالا روی بخش داستانی بازی تمرکز دارد، اما حالت همکاری چندنفره یا Co-Op آن حال و هوای خاص خود را دارد. شرکت Obsidian Entertainment با اجرای بازی در حالت Early Access قصد دارد بازخوردهای کاربران را دریافت کند تا روند توسعه آن بهتر انجام بگیرد و بخش چندنفره تا جای ممکن خوب ساخته شود.

دیدن این‌که استودیویی به خوبی آبسیدین وارد سبکی از بازی شده است که تقریبا بی‌سابقه است، بسیار خوب به‌نظر می‌رسد. اگرچه ممکن است پیش‌تر در بازی‌های دیگر شاهد وجود هیولاهایی به‌شکل مورچه یا عنکبوت‌های غول‌پیکر بوده باشیم، اما در Grounded شما از اندازه یک انسان به اندازه یک مورچه می‌رسید که این امر خود باعث افزایش هیجان بازی و تازه بودن آن می‌شود. هچنین و همان‌طور که در پایان تریلر مشاهده می‌کنید، سازه‌های عجیب و غریب و پیشرفته‌ای دیده می‌شود که می‌تواند بازی را مرموز‌تر از قبل کند.

بازی Grounded قرار است برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود، اما هنوز تاریخ عرضه نسخه رسمی این بازی اعلام نشده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده