// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

بررسی بازی Streets of Rage 4 از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی مورد انتظار Streets of Rage 4 امروز عرضه شد و میانگین نمرات آن، خبر از یک بازی Beat 'em Up خوش ساخت می‌دهد.

یکی از سبک‌های فراموش شده در صنعت بازی‌های ویدیویی، سبک Beat 'em Up است که در گذشته بازی‌هایی نظیر Streets of Rage توانسته‌اند کاربران بسیاری را در این سبک سرگرم کنند. با معرفی بازی Streets of Rage 4، کاربران قدیمی و هواداران این سبک حسابی خوشحال شدند، زیرا پس از سال‌ها انتظار مجددا می‌توانستند هدایت کاراکترهای محبوب خود را به‌دست بگیرند. 

از نظر گیم‌پلی، Streets of Rage 4 دقیقا همانند سه‌گانه قبلی است. ساختار ساید اسکرولینگ و Beat 'em Up بازی به‌گونه‌ای طراحی شده که حس‌وحال قدیم را در مخاطب به‌وجود بیاورد. همچنین استودیو Dotemu از جلوه‌های بصری مدرن به‌جای طراحی‌های پیکسلی استفاده کرده است. در این نسخه بازیکنان با اعمال ضربه ویژه و ترکیب آن با ضربات معمولی، بخشی از نوار سلامت خود را از دست می‌دهند. البته در ادامه با اعمال ضربات معمولی می‌توانید آن را بازیابی کنید. همچنین از دیوار و سایر کاربران (اگر به‌صورت آنلاین بازی را تجربه می‌کنید) هم می‌توانید برای گسترش ضربات خود استفاده کنید. 

از نظر داستانی هم بازی ۱۰ سال پس از وقایع نسخه سوم روایت می‌شود؛ جایی‌که ادم هانتر، بلیز فیلدینگ و اکسل استون به‌همراه دو کاراکتر جدید که یکی از آن‌ها شری، دختر ادم هانتر است، وارد ماجراجویی تازه‌ای می‌شوند. بازی Streets of Rage 4 امروز در دسترس کاربران قرار گرفته است و میانگین نمرات آن مدتی پیش در دسترس قرار گرفت که خبر از یک بازی خوش ساخت می‌دهد. در ادامه می‌توانید نظرات بعضی از منتقدین جهان در مورد Streets of Rage 4 را مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Streets of Rage 4

  • سازنده: Dotemu
  • ناشر: Dotemu
  • سبک: Beat 'em Up
  • پلتفرم‌ها: کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و نینتندو سوییچ

بازی Streets of Rage 4

دیستراکتوید: ۹۰ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 یک پیروزی کامل به‌حساب می‌آید. جلوه‌های بصری بازی خیره کننده و ساندترک‌ها عالی هستند و بازی همانند یک رؤیا می‌ماند. Streets of Rage 4 یک اکشن مشت زنی تمام عیار برای هواداران قدیمی و جدید مجموعه است. مدت طولانی گذشت تا نسخه جدیدی از مجموعه Streets of Rage منتشر شود و این بازگشت به سختی می‌تواند بهتر از چیزی باشد که هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است.

ویندوز سنترال: ۸۰ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 به‌خوبی میزبان یک حس نوستالوژی است که با حالت‌های بسیار خوب و شخصیت‌های متمایز و متفاوت ترکیب شده است. 

یواس گیمر: ۸۰ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 دارای المان های موفق Beat 'em Up است. بااینکه بازی دارای مدت زمان کوتاه و کمبود حالت‌های اضافه‌تر است که باعث کم‌رنگ‌تر شدن این موفقیت می‌شود، اما سیستم نبردهای هوشمندانه، شیوه‌های مبارزه‌ای فریبنده، سبب شده تا کاربر سرگرم شود. اگر شاهد بازیابی مجدد سبک Beat 'em Up باشیم، Streets of Rage 4 شروع کننده آن است.   

پی سی گیمر: ۷۶ از ۱۰۰

Streets of Rage 4 دارای نوآوری‌های جدیدی نیست، اما جهان آن آنقدر سرگرم کننده و عمیق است که بتوانید به‌دفعات مختلفی خود را در آن سرگرم کنید. 

آی‌جی‌ان: ۷۰ از ۱۰۰

زمانی‌که حداقل با یکی از دوستان خود Streets of Rage 4 را تجربه می‌کنید، این بازی بهترین تجربه از یک مجموعه کلاسیک را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر هدف تنها ارائه یک Streets of Rage با ظاهر و گرافیکی مدرن باشد، نسخه چهارم در آن موفقیت دست پیدا کرده است، اما وقتی صحبت از مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی می‌شود، Streets of Rage 4 همانند یک بازی محافظه کارانه و وفادار به نسخه‌های قدیمی خود عمل می‌کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده