نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

سرویس آنلاین نینتندو سوییچ را به‌مدت یک هفته به‌صورت رایگان تجربه کنید

نینتندو روز گذشته در تازه‌ترین اقدام خود برای افرادی که تاکنون جزو مشترکین سرویس آنلاین نینتندو نبوده‌اند، این امکان را فراهم کرد که به‌مدت یک هفته به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند.

نینتندو پس از سال ۲۰۱۷ و عرضه کنسول نینتندو سوییج توانست موفقیت زیادی را کسب کند و سهم قابل توجهی از بازار جهانی را به دستگاه خود اختصاص دهد. ژاپنی‌ها نیز مانند سایر شرکت‌ها، فروشگاه و سرویس آنلاینی جهت ارایه خدمات به کاربران خود تدارک دیدند. به‌دلیل قیمت مناسب و خدمات متنوعی که به مشترکین خود ارایه می‌دهد، سرویس آنلاین نینتندو سوییچ مورد رضایت و محبوبیت کاربران این کنسول هیبریدی نینتندو قرار گرفت.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، باتوجه به نگرانی از شیوع ویروس کرونا و به‌واسطه آن به قرنطینه سپری شدن روزهای مردم در سراسر جهان، نینتندو پیشنهاد جذابی را برای افرادی که تاکنون عضو سرویس آنلاین نینتندو سوییچ نبوده‌اند، ارایه داده است. با استناد به پست منتشر شده در حساب رسمی توییتر نینتندو، این افراد می‌توانند به‌مدت یک هفته به‌صورت رایگان عضو سرویس آنلاین شده و از امکانات آن استفاده کنند. نکته قابل توجه این است که حتی در‌ صورتی که در گذشته از نسخه رایگان و محدود این سرویس استفداه کرده باشید، بازهم می‌توانید از این پیشنهاد جدید بهره‌مند شوید.

همان‌طور که احتمالا در جریان هستید، هدف اصلی سرویس‌های آنلاین شرکت‌های فعال ازجمله سونی و مایکروسافت، امکان تجربه بازی به‌صورت آنلاین با دوستان و آشنایان خود است؛ اما نینتندو علاوه‌بر اینکه این فرصت را برای مشترکین خود فراهم کرده، به‌صورت مرتب آرشیو آثار کلاسیک کنسول‌های SNES و همچنین NES را برای این سرویس و نینتندو سوییچ به‌روزرسانی و بزرگتر می‌کند. از آثار برجسته این مجموعه می‌توان به The Legend of Zelda: A Link to the Past، بازی Ninja Gaiden و همچنین Super Metroid اشاره کرد.

پس به‌نظر می‌رسد اگر به هر دلیلی تا امروز فرصت تجربه این سرویس را نداشته‌اید، اکنون بهترین زمان استفداه از آن فرا رسیده است. لطفا نظرات خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده