نویسنده: عارف حسین پور
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۱

اد هریس درباره فصل سوم Westworld: من برای نقش مرد سفیدپوش قرارداد نبستم

اد هریس از فصل سوم Westworld ناراضی است. او اخیرا درباره تغییرات نقش خود در سریال وست‌ورلد اظهارنظر جالبی کرده که در ادامه می‌خوانید.

فصل سوم سریال وست ورلد نه‌تنها طرفداران این مجموعه را به دو دسته موافق و مخالف تقسیم کرد، بلکه ظاهراً باعث ایجاد شکاف بین بازیگران سریال نیز شده است. اد هریس که در سریال Westworld نقش شخصیت ویلیام یا مرد سیاهپوش را بازی می‌کند، اخیراً درباره فصل سوم این سریال نظراتی انتقادی را مطرح کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخشی از اتفاقات قسمت ششم فصل سوم سریال Westworld را برای شما فاش کند!

اد هریس در مصاحبه با وبسایت Vulture درباره اپیزود ششم سریال که با نام Decoherence پخش شد، صحبت کرد. در این اپیزود می‌بینیم که ویلیام در بیمارستان روانی بستری شده و در آنجا دچار توهم می‌شود. هریس گفت که این سکانس تجربه آزار دهنده‌ای را برایش رقم زده است. وقتی از او درباره صحنه‌ای که با شخصیت جوان‌تر ویلیام (با بازی جیمی سیمپسون) درگیر می‌شود سوال شد، اینگونه پاسخ داد:

من تنها نقش یک شخصیت را بازی می‌کنم. من فقط سعی می‌کنم چیزی را که در فیلمنامه آمده است، با تمام قدرت و مهارتم اجرا کنم. درگیر شدن با او (سیمپسون) خیلی جالب بود. جیمی یک پسر خیلی باحال است. جالب بود که این فرصت را به‌دست آوردم تا کمی بیشتر با او کار کنم؛ اگرچه [این سکانس] تا حدودی عجیب و غریب بود.

اما صحبت‌های انتقاد آمیز هریس در ادامه مصاحبه‌اش مطرح شدند. در بخشی از این مصاحبه از او پرسیده شد که نظرش درباره شباهت سکانس‌های مربوط به او در اپیزود ششم این فصل با فیلم A Clockwork Orange چیست؟ او پاسخ داد:

شما کاری را می‌کنید که باید انجامش بدهید. منظورم این است که من برای بازی در نقش مرد سیاهپوش قرارداد امضا کردم، نه برای بازی کردن شخصیت مرد سفیدپوش. بنابراین باید بگویم که این فصل برای من چندان دلچسب و خوشایند نبود.

اد هریس / فصل سوم سریال Westworld

در قسمت دیگری از این مصاحبه، درباره موقعیت تاریکی که ویلیام گرفتارش شده و سخت بودن تجسم این موقعیت از هریس سوال شد که او در پاسخ گفت:

تصورش چندان دشوار نیست. تصور اینکه من واقعاً از انجام این کار لذت می‌برم، دشوارتر است.

اینکه می‌شنویم یک بازیگر از سریالی که یکی از نقش‌های اصلی‌اش را به عهده دارد لذت نمی‌برد، چیز عجیبی است. از سوی دیگر اظهار نظر صریح و بی‌پرده هریس نیز در نوع خود جالب به‌نظر می‌رسد. به وضوح مشخص است که او از تغییر شخصیتی که برای ویلیام رخ داده راضی نیست؛ یک شخصیت خشن و جذاب که در لباس سیاه، به‌طور مرموز به شکار میزبان‌ها می‌پرداخت، حالا به یک روانی شکست خورده تبدیل شده که در چنگ دلورس اسیر است.

همچنین در جای دیگری به اسرار آمیز بودن شخصیت ویلیام و احتمال اینکه او یک میزبان باشد اشاره شد. وقتی از هریس پرسیدند که درباره این موضوع چیزی می‌داند یا نه، او گفت که طراحان سریال یعنی جاناتان نولان و لیزا جوی در این باره چیزی به او نگفته‌اند و او اپیزود به اپیزود از سرنوشت شخصیت خود باخبر می‌شود.

فصل سوم سریال وست ورلد دارای هشت اپیزود است که تاکنون هفت تا از این اپیزودها پخش شده‌اند. علاوه‌بر اد هریس، سایر بازیگران اصلی این سریال ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، جفری رایت و تسا تامپسون هستند. آرون پال نیز به‌عنوان بازیگر جدید به فصل سوم اضافه شده و وینسنت کسل هم نقش منفی اصلی سریال را ایفا می‌کند.

فصل سوم سریال Westworld نمرات خوبی از منتقدان گرفته، اما ظاهراً پیچیدگی بیش از حد داستان که از فصل دوم شروع شده بود، باعث شده تا تعداد مخاطبان این سریال کاهش پیدا کنند. باید ببینیم که در نهایت آیا این سریال می‌تواند مجددا به میزان محبوبیت فصل اول دست پیدا کند یا خیر.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده