نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

تریلر جدیدی از Trackmania Remake منتشر شد؛ انتشار بازی عقب افتاد

شرکت یوبیسافت اعلام کرد که طرفداران برای تجربه‌ی بازی Trackmania Remake باید کمی بیشتر صبر کنند.

چندی پیش و در طی فینال بزرگ مسابقات Trackmania، استودیو Nadeo شرکت یوبیسافت (Ubisoft) اعلام کرد که در آن‌ها در حال کار روی نسخه‌ی ریمیک بازی کلاسیک Trackmania Nations هستند که در سال ۲۰۰۶ به بازار عرضه شد و طرفداران زیادی را توانست به خود جذب کند. این بازی انحصاری پی سی در ابتدا قرار بود تا در تاریخ ۱۵ اردیبهشت در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد اما توسعه‌ی بازی مانند بسیاری از بازی‌های دیگر به دلیل گسترش ویروس کرونا، با مشکل مواجه شد و به همین دلیل استودیو Ubisoft Nadeo تصمیم گرفت تا عرضه‌ی بازی را تقریبا دو ماه به تعویق بی‌اندازد. حال طبق آخرین اخبار بازی، طرفداران می‌توانند تا منتظر عرضه‌ی بازی Trackmania Remake در تاریخ ۱۱ تیر (۱ جولای) باشند. البته خبر خوش برای طرفداران این است که یوبیسافت تریلری جدید را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است که به‌خوبی می‌تواند این بازی مسابقه ای را به مخاطبان القا کند. تریلر جدید این بازی را می‌توانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید. 

بدیهی است که تاخیر خوردن بازی، برای طرفداران آن چندان خوش‌آیند نیست اما در هر صورت با توجه به شرایط حاکم بر دنیا و تاثیری که ویروس کرونا بر صنعت بازی‌های ویدیویی گذاشته است، این موضوع کاملا قابل درک است. البته اینکه یوبیسافت تاریخ عرضه‌ی دقیقی را برای بازی خود اعلام کرده همچنان باعث خرسندی است چرا که بسیاری از بازی‌های تاخیر خورده به‌خاطر این دوران، تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارند و طرفداران نمی‌دانند که باید تا چه زمانی برای تجربه‌ی بازی مورد انتظار خود، صبر کنند. 

همچنین سازندگان اعلام کرده‌اند که پس از عرضه‌ی بازی نیز تا مدت زیادی به پشتیبانی از بازی ادامه‌ خواهند داد و محتوای بسیاری را برای اضافه کردن به بازی پس از زمان عرضه‌ی آن برای سرگرم‌ نگه داشتن طرفداران در دست توسعه دارند. با توجه به دورکار شدن اعضای استودیو Ubisoft Nadeo، ممکن است این سوال پیش آید که آیا آن‌ها می‌توانند به همه‌ی برنامه‌های مورد نظر خود برسند و هر محتوایی را که پیش از این برای بازی در نظر گرفته بودند، برای آن منتشر کنند؟ این موضوع فعلا چندان مشخصی نیست و زمان به آن پاسخ خواهد داد. از طرفی نیز ممکن است که این دورکاری و تاخیری که در عرضه‌ی بازی صورت گرفته است، باعث شود تا سازندگان فرصت بیشتری را برای توسعه‌ی بازی خود داشته باشند. 

بازی Trackmania Remake در تاریخ ۱۱ تیر برای پی‌سی از طریق فروشگاه اپیک و فروشگاه Uplay در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در پایاین شما می‌توانید تریلر منتشر شده از گیم‌پلی این بازی را مشاهده کرده و نظرات خود را در مورد این بازی با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده