نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸

مایکل ماندو ایفاگر نقش واس در Far Cry 3 از احتمال بازگشت این شخصیت می‌گوید

شاید به‌زودی یک‌بار دیگر شخصیت واس را در دنیای فارکرای ملاقات کنیم.

بازی فارکرای 3 (Far Cry 3) با عرضه در سال ۲۰۱۲ به یکی از آثار زیبای شرکت یوبیسافت (Ubisoft) تبدیل شد؛ بازی‌ای که در کنار کیفیت بالای خود در بخش‌های مختلف، یکی از جذاب‌ترین شخصیت‌های منفی بازی‌های ویدیویی را هم به مخاطبان معرفی کرد، یعنی شخصیت واس (Vaas) که از همان اولین تریلر بازی طرفداران زیادی به‌دست آورد. به‌تازگی شاهد صحبت‌هایی از طرف مایکل ماندو، صداگذار و بازیگر این نقش بوده‌ایم که باعث شده است حرف و حدیث‌هایی در مورد بازگشت او شکل بگیرد.

مایکل ماندو علاوه‌بر صداگذاری واس در فارکرای 3 و انجام عملیات موشن‌کپچر این شخصیت درون بازی، در مینی‌سریال The Far Cry Experience هم به‌جای او بازی کرده بود. با وجود گذشت حدود هشت سال از زمان انتشار فارکرای 3، شخصیت واس همچنان محبوبیت بالایی بین طرفداران این مجموعه دارد و به‌همین دلیل وقتی که مایکل ماندو در حال پاسخ‌گویی به سؤالات طرفداران در ردیت بود، سؤالی هم در مورد واس از او پرسیده شد که با چنین پاسخی همراه بود:

شخصیت واس روح حیوانی من محسوب می‌شود (منظور ارتباط تنگاتنگ این شخصیت با مایکل ماندو است). از آنجایی که در شکل‌گیری واس نقش زیادی داشته‌ام، او برایم همواره شخصیت عزیزی خواهد بود و هنوز هم خیلی‌ها من را به‌عنوان واس می‌شناسند. همچنان علاقه‌ی مردم به این شخصیت را حس می‌کنم و از آن خوشحال می‌شوم. کسی چه می‌داند، شاید خیلی زود یک‌بار دیگر به ایفای این نقش بپردازم.

این اظهارنظر عجیب باعث شده است بحث‌هایی در این زمینه شکل بگیرد و هرچند یوبیسافت صحبتی در این زمینه نکرده است، ولی احتمال دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی پروژه‌ای مرتبط با این بازی باشیم یا پروژه‌ای که توسط طرفداران فارکرای در دست تولید باشد.

در هر حال باید صبر کرد و دید منظور ماندو از این صحبت‌ها چیست؛ بازیگری که در سریال بهتره با ساول تماس بگیری (Better Call Saul) هم به ایفای نقش پرداخته و او را در سکانسی کوتاه از فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) هم در نقش اسکورپیون دیدیم.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده