نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

فروش Animal Crossing: New Horizons در آمریکا از سری ماریو و زلدا گذشت

باتوحه به آمار ارایه شده توسط موسسه NPD، در ماه گذشته Animal Crossing: New Horizons پرفروش‌ترین بازی در کشور آمریکا بوده است.

آخرین نسخه از مجموعه جذاب و پرطرفدار Animal Crossing یک فروردین ماه با نام Animal Crossing: New Horizons به‌صورت انحصاری برای کاربران کنسول نینتندو سوییچ دردسترس قرار گرفت. اثری که توانست موفق ظاهر شده و در این روزهای قرنطیه افراد زیادی را سرگرم خود کند.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، طبق گزارش منتشر شده توسط موسسه NPD، بازی Animal Crossing: New Horizons در کشور امریکا تنها در ماه گذشته توانست رکورد فروش این مجموعه را بشکند. نکته جالب و قابل توجه این است که New Horizons پس از گذشت یک ماه از زمان عرضه خود، پس از Super Smash Bros. Ultimate و بازی Super Smash Bros. Brawl که در سال ۲۰۰۸ برای کنسول Wii روانه بازار شد،‌ در جایگاه سوم فروش در بین بازی‌های نینتندو در امریکا قرار گرفت. البته عملکرد Animal Crossing: New Horizons در سال جاری در مقایسه با سایر آثار منتشر شده نیز فوق‌العاده بوده و پس از Call of Duty: Modern Warfare جایگاه دوم پرفروش‌ترین بازی را نیز به خود اختصاص داده است.

این موفقیت باورنکردنی برای این سری باعث شده انیمال کراسینگ نیز هم‌ردیف مجموعه‌های بزرگ شرکت نینتندو ازجمله ماریو، زلدا و Smash Bros قرار گیرد. اگر از طرفداران قدیمی و سرسخت سری Animal Crossing باشید، اطلاع دارید که اولین نسخه آن ابتدا در سال ۲۰۰۱ در ژاپن و پس از گذشت یک سال برای کنسول گیم کیوب در امریکا منتشر گردید.

به‌نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی در موفقیت فراوان New Horizons انتشار آن روی سوییچ بوده است؛ کنسولی که پس از عرضه در سال ۲۰۱۷، همواره به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌های گیمرها به‌حساب می‌آید. یکی دیگر از مسائلی که کمک زیادی به دیده‌شدن این نسخه از بازی کرده، قضیه ویروس کرونا و قرنطینه شدن اجباری مردم است. در این شرایط اثری که بتواند حس آرامش و همدلی را به مردم القا کند، قطعا جایگاه ویژه‌ای بین مردم پیدا خواهد کرد و Animal Crossing: New Horizons یک مثال عالی برای اثبات این ادعا است.

حال باید منتظر ماند و دید New Horizons چه زمانی می‌تواند از فروش نسخه قبلی این مجموعه یعنی Animal Crossing: New Leaf با فروش ۱۲.۴۵ میلیون نسخه عبور کند؟ لطفا شما نیز نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این خصوص را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده