نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

بازی F1 2020 به‌همراه بخش دو نفره اسپلیت اسکرین معرفی شد

استودیوی کدمسترز، سازنده و ناشر سری مسابقات فرمول یک، با انتشار تریلری از نسخه جدید این مجموعه به‌نام F1 2020 معرفی کرد. این نسخه از حالت Splitscreen نیز پشتیبانی می‌کند.

طرفداران مسابقات جذاب و هیجان‌انگیز فرومل یک، همانند عادت هر ساله خود بی‌صبرانه منتظر تجربه جدیدترین نسخه شبیه‌ساز این سبک از بازی‌های ویدیویی هستند. مجموعه‌ای که استودیوی Codemasters علاوه‌بر اینکه سازنده آن است، وظیفه انتشار بازی را نیز برعهده دارد و توانسته سال‌به‌سال اثری قابل احترام برای علاقه‌مندان به این ورزش را روانه بازار کند.

حال باتوجه به جدیدترین اخبار بازی، خبر خوش برای طرفداران شبیه‌ساز ریسینگ فرمول یک این است که دقایقی پیش استودیوی کدمسترز در حساب رسمی توییتر خود با انتشار تریلری سیزدهمین نسخه این مجموعه قدیمی تحت عنوان F1 2020 را معرفی کرد. باتوجه به جزییات و اطلاعات ارایه شده، امسال تیم سازنده تفاوت‌های زیادی در بازی خود تدارک دیده است؛ از جمله جذاب‌ترین تغییرات اعمال شده در F1 2020 را می‌توان افزودن حالت MyTeam و همچنین قابلیت دو نفره اسپلیت اسکرین یا Split-Screen دانست.

در حالت جدید MyTeam، علاقه‌مندان می‌توانند تیم فرمول یک شخصی و موردنظر خود را ساخته و با حریفان واقعی در سراسر جهان به رقابت بپردازند. البته علاوه‌بر این باید توجه داشته باشید که استودیوی کدمسترز دو پیست جدید هانوی در ویتنام و پیست پارک زندورت در هلند را نیز به بازی خود اضافه کرده است. در ادامه شما را به تماشای تریلر کوتاه اما جذاب بازی F1 2020 دعوت می‌کنم.

دانلود ویدیو از آپارات

یکی دیگر از قابلیت‌های که تیم سازنده امسال در نظر گرفته، قابلیت تغییر در تنظیمات بازی است؛ به این صورت که افراد می‌توانند با  تغییر گزینه‌های موجود، درجه سختی بازی را نسبت به توانایی خود تغییر دهند.

برای کسانی‌ که معمولا عادت دارند بازی را با دوستان و آشنایان خود انجام می‌دهند، خبر حوشحال‌کننده این است که در نسخه امسال بازی، قابلیت Split-Screen اضافه شده است تا تجربه این قشر از گیمرها بیش‌ازپیش جذاب‌تر شود. البته هنوز به‌صورت رسمی مشخص نشده است که کدام یک از حالت‌های چندنفره بازی از این ویژگی پشتیبانی می‌کند.

تیم سازنده قرار است بازی F1 2020 را در دو نسخه Seventy Edition و Michael Schumacher Deluxe در تاریخ بیست تیر (۱۰ ژوئیه) برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، پی سی و البته گوگل استیدیا روانه بازار کند. برای آشنایی با تفاوت‌های این دو نسخه می‌توانید اطلاعات درج شده در وبسایت رسمی بازی را مطالعه کنید.

اگر شما هم از طرفداران مسابقات فرمول یک هستید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود از بازی F1 2020 را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده