// جمعه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تریلر هنگام عرضه‌ Fallout 76: Wastelanders منتشر شد

بزرگ‌ترین به‌روزرسانی بازی Fallout 76 تا به امروز که Wastelanders نام دارد، در روزهای آتی منتشر می‌شود و هم‌اکنون می‌توانید تریلر هنگام عرضه‌ی آن را تماشا کنید.

شرکت بتسدا (Bethesda)، ناشر بازی Fallout 76، جدیدترین تریلر این بازی را که مربوط‌ به بسته‌ی گسترش دهنده Wastelanders می‌شود، منتشر کرده است. در این تریلر ویژگی‌های این آپدیت بزرگ به تصویر کشیده شده است.

همان‌طور که قبل‌تر اعلام شده بود، به‌روزرسانی Wastelanders که به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، بالاخره NPCها را به بازی اضافی می‌کند؛ یک ویژگی که طرفداران از ابتدای عرضه‌ی بازی خواهان آن بوده‌اند. Wastelanders که بزرگ‌ترین به‌روزرسانی Fallout 76 تا به امروز محسوب می‌شود، در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین) در اختیار بازیکنان پی سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر NPCهای انسان، در این به‌روزرسانی همراهان (Companions) بیشتر، یک سیستم شهرت (Reputation) و یک کوئست اصلی به بازی اضافه می‌شوند.

در همین تاریخ، فال اوت 76 پس از پایان زمان انحصاری در لانچر پی سی بتسدا، بالاخره به استیم هم اضافه می‌شود. این به‌روزرسانی قرار بود که در تاریخ ۷ آوریل منتشر شود؛ اما به خاطر مشکلات مربوط‌ به دورکاری کارکنان بتسدا به خاطر ویروس کرونا، این شرکت تصمیم گرفت که این عرضه را یک هفته به تعویق بیندازد.

بازی Fallout 76 در نوامبر ۲۰۱۸ عرضه شد و از همان لحظه درگیر حواشی بی‌شماری مربوط‌به مسائل گوناگون شد. بااین‌حال، بتسدا به پشتیبانی از بازی ادامه داده و به‌روزرسانی‌های Wild Appalachia و حال بتل رویال Nuclear Winter را به بازی به‌صورت رایگان اضافه کرده تا به تعدادی از شکایات بازیکنان رسیدگی شود. بتسدا همچنین یک سری Raid تیمی چالشی را در اختیار بازیکنان قرار داده بود.

باید دید که به‌روزرسانی بعدی، تا چه حد برای بازیکنان رضایت‌بخش خواهد بود. تریلر Wastelanders را می‌توانید در ادامه تماشا کنید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده