// جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۴۶

بازی Amnesia: Rebirth معرفی شد

بازی Amnesia: Rebirth که دنباله‌ی بازی Amnesia: The Dark Descent خواهد بود، در سال جاری میلادی برای PC و PS4 عرضه می‌شود. 

بازی Amnesia: The Dark Descent در سال ۲۰۱۰ عرضه شد و اثری شگرف بر ژانر بازی‌های ترسناک در سال‌های بعد گذاشت. محبوبیت آن باعث شد که Frictional Games، سازنده‌ی این بازی چندین بسته‌ی الحاقی برای این بازی عرضه کند و هم‌اکنون، نزدیک به یک دهه بعد، دنباله‌ی کامل این بازی با نام Amnesia: Rebirth عرضه خواهد شد. 

Amnesia Rebirth که امروز برای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 4 معرفی شد، پاییز ۲۰۲۰ منتشر می‌شود. توماس گریپ، کارگردان هنری این بازی، آن را یک تجربه‌ی کاملاً جدید و بدون هیچ ترفند تجاری توصیف می‌کند. این بازی یک داستان جدید را روایت می‌کند و در آن شاهد محیطی جدید (صحرایی در الجزایر) و یک شخصیت اصلی جدید به‌نام Tasi Trianon نیز هستیم. بااین‌حال، مکانیک‌های کلاسیک بازی و سبک هنری سری بازی Amnesia در این بازی حفظ می‌شوند و به آن وفادار خواهد بود.

خوشبختانه یا متاسفانه در تریلر چیزهای زیادی از بازی لو نمی‌رود. به نظر می‌رسد که پاییز ۲۰۲۰ زمانی مناسب برای عرضه‌ی این بازی باشد، زیرا بازی‌های ترسناک معمولاً به‌طور ناگهانی عرضه می‌شوند و همه را غافل‌گیر می‌کنند و در این‌جا زمانی برای آماده شدن به بازیکنان داده می‌شود. علاوه‌بر موارد ذکر شده، توماس گریپ همچنین اضافه کرد که این استودیو، برای ترسناک کردن بازی خود، بر ترس‌های ناگهانی (Jump-scare) تکیه نخواهد کرد. 

تریلر معرفی این بازی را می‌توانید در این‌جا تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده