نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۹

بازی Quantum Error با انتشار تریلری به عنوان اولین بازی ترسناک پلی استیشن 5 معرفی شد

بازی Quantum Error اولین بازی ترسناک تایید شده برای پلی استیشن 5 است.

کم کم و با نزدیک شدن به زمان عرضه پلی استیشن 5، کنسول جدید شرکت سونی، شرکت‌های مختلف با سرعت بیشتری در حال معرفی بازی‌های خود برای این کنسول مورد انتظار هستند. حال طبق آخرین اخبار بازی، اولین بازی ترسناک پلی‌استیشن 5 با نام Quantum Error با انتشار تریلری معرفی شد. این بازی که توسط استودیو TeamKill Media ساخته می‌شود به ادعای سازندگان شوتری اول شخص با اتمسفری ترسناک دارد. ادعایی که با توجه به تریلر منتشر شده کاملا درست به‌نظر می‌رسد. این بازی نیز در کنار بازی‌های Godfall و WRC 9 به جمع بازی‌های تایید شده برای پلی‌استیشن 5 می‌پیوندد. 

این‌که بازی چه زمانی منتشر می‌شود چندان مشخص نیست اما با توجه به این‌که سازندگان از انتشار بازی برای پلی‌ استیشن 4 در کنار پلی‌استیشن 5 خبر داده‌اند و به نوعی Quantum Error یک بازی میان نسلی به حساب می‌آید، احتمال می‌رود که بازی در اوایل عرضه کنسول نسل بعدی منتشر شود. 

تریلر منتشر شده اطلاعات چندانی را به ما نمی‌دهد اما با توجه به شاتگانی که در آن وجود داشت، به‌نظر می‌رسد که در این بازی به جای فرار از دست هیولاهای ترسناک، به جنگ آن‌ها خواهیم رفت. شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Quantum Error را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

نظر شما راجع به تایید شدن نخستین بازی ترسناک تایید شده برای کنسول پلی‌استیشن 5 چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده