نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۱

رمدی برای سالگرد ۲۵ سالگی استودیو در ماه آگوست معرفی جدیدی خواهد داشت

این ماه، اتفاقات بزرگی را برای Remedy Entertainment به دنبال داشته و حالا توسعه‌دهندگان Control از انتشار برنامه جدیدی به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی تأسیس این استودیو خبر می‌دهند.

استودیوی رمدی، یکی از سه شرکتی است که در انتشار پروژه‌های جدید Epic Games با آن همکاری می‌کنند. براساس اطلاعات جدیدی که در وبسایت رسمی این استودیو منتشر شده، Remedy تأیید کرده که همکاری آن‌ها با اپیک گیمز دو بازی جدید در یک مجموعه را پوشش داده که یکی از آن‌ها یک بازی مولتی پلتفرم AAA است که فرایند پیش تولید آن از همین الان شروع شده است. بازی دیگری که در این خبر به آن اشاره شده نیز یک پروژه‌ی مقیاس کوچکتر است که روند ساخت آن در آینده آغاز خواهد شد. هردوی این بازی‌ها با استفاده از موتور گرافیکی Northlight رمدی ساخته می‌شوند؛ همان موتور بازی‌سازی که در ساخت Quantum Break و Control مورد استفاده قرار گرفته بود.

استودیوی رمدی خود اعلام کرده که از آن‌جایی که آن‌ها می‌خواهند چیز مهمی را برای رونمایی داشته باشند، احتمالاً برای مدتی قادر به انتشار جزئیات این دو بازی نخواهند بود. لذا از صبر و بردباری طرفداران تا رسیدن زمان مناسب تشکر کرده‌اند. اما از سوی دیگر با وعده‌ی انتشار اطلاعات جدید در آینده‌ای نزدیک، طرفداران را منتظر نگه داشته‌اند. در انتهای این پیام نوشته شده که «در ضمن، امسال ۲۵امین سالگرد تأسیس استودیوی ما است، منتظر انتشار اخبار جدید باشید.»

رمدی به صورت رسمی در ۱۸ آگوست ۱۹۹۵ تأسیس شده است. بنابراین باید انتظار انتشار اطلاعات جدید از سوی رمدی را برای اواخر تابستان امسال داشته باشیم.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده