// جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

رکورد جهانی اسپیدران The Legend of Zelda: Ocarina of Time شکسته شد

به‌تازگی مشخص شده است که کاربر Lozoots توانسته است با تمام کردن Zelda: Ocarina of Time در کمتر از ۱۰ دقیقه، رکورد جهانی اسپیدران این بازی را از آن خود کند.

The Legend of Zelda: Ocarina of Time را می‌توان یکی از بهترین نسخه‌های عرضه شده از مجموعه The Legend of Zelda دانست که تعداد زیادی از کاربران آن را بهترین نسخه مجموعه هم خطاب می‌کنند. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که اسپیدرانرهای متعددی جذب آن شده‌اند و تابه‌امروز رکوردهای مختلفی برای تمام کردن آن به ثبت رسیده است. از طرفی اسپیدران کردن بازی‌ها در شاخه‌های مختلفی انجام می‌شود که معروف‌ترین آن‌ها 100% و Any% هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، یکی از اسپیدرانرهای بازی‌های ویدیویی به نام Lozoots توانسته است بازی The Legend of Zelda: Ocarina of Time را در کمتر از ۱۰ دقیقه به پایان برساند. وی در شاخه Any% این بازی را تمام کرده است. در این شاخه از اسپیدران، نحوه جمع‌آوری و کامل کردن بازی مهم نیست، بلکه باید در کمترین زمان ممکن آن را به پایان برساند. اسپیدرانرهای حرفه‌ای سعی می‌کنند با یادگیری راه‌های مختلف بخش‌های اعظمی از بازی را در کمترین زمان ممکن رد کنند.

نکته‌ی جالب این است که رکورد جهانی The Legend of Zelda: Ocarian of Time که درگذشته در اختیار توری آماندسن قرار داشت، ۱۶ دقیقه و ۵۸ ثانیه بود. حال Lozoots توانسته است در مدت زمان ۹ دقیقه و ۵۷ ثانیه بازی را تمام کند. درواقع او در یک روز قبل از ثبت رکورد فعلی خود، توانسته بود رکورد جهانی بازی را با ۹ دقیقه و ۵۹ ثانیه بشکند، اما در ادامه توانست رکورد بهتری را برای خود ثبت کند. برای رسیدن به این مدت زمان، Lozoots از تکنیک‌ها و روش‌های مختلفی استفاده کرده که در ویدیو می‌توانید ببینید.

ازاین‌رو کاربران زومجی با مشاهده‌ی ویدیو زیر، می‌توانند نحوه تمام کردن بازی و شکست رکورد جهانی اسپیدران The Legend of Zelda: Ocarina of Time را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده