نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

جیمز گان از پایان مراحل فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad خبر داد

جیمز گان با انتشار تصویری از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad خبر داده است.

از ماه مهر امسال بود که مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) رسما آغاز شد و طی این مدت مراحل فیلمبرداری و تولید این اثر مورد انتظار دنیای DC (دی سی) در استودیوی فیلمسازی پاین وود در آتلانتا و بخش‌هایی از آن در کشور پاناما انجام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) رسما به پایان رسیده است. جیمز گان که وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این اثر را بر عهده دارد، با انتشار تصویری در اینستاگرام از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری فیلم The Suicide Squad خبر داده است.

همچنین گان پیامی احساسی را نیز با طرفداران به اشتراک گذاشته که براساس آن، دو هفته قبل از شروع فیلمبرداری فیلم پدر گان فوت کرد و دو هفته پیش از پایان مراحل فیلمبرداری، سگش که سال‌ها با او زندگی کرده، را از دست داده بود. بااین‌حال، گان گفت که این رضایت بخش‌ترین دورانی بوده که در زمان ساخت یک فیلم تجربه کرده است. شما در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از اعضای تیم تولید فیلم در آخرین روز فیلمبرداری را مشاهده کنید:

فیلم The Suicide Squad

مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان، دنیلا ملکیور، فلولا بورگ، ناتان فیلیون، تایکا وایتیتی، مایکل روکر، استیو ایجی، پیتر کاپالدی، استورم رید، پیت دیویدسون، واکین کوسیو، شان گان، جنیفر هالند، میلینگ ان‌جی، خوان دیه‌گو بوتو، آلیس براگا، جولیو رویز و تیناش کجاس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Suicide Squad حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بااین‌حال، در حال حاضر تنها بازگشت رابی در نقش هارلی کویین، کینامن در نقش ریک فلگ، کورتنی در نقش کاپیتان بومرنگ و دیویس در نقش آماندا والر تایید شده، اما نقش دیگر بازیگران قسمت جدید فیلم Suicide Squad تایید و اعلام نشده است.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. پس از پایان و تکمیل این فیلم که احتمالا شامل مراحل فیلمبرداری دوباره نیز خواهد بود، گان قرار است برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) بازگردد که در حال حاضر زمان مشخصی برای آن اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده