// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۱

Rainbow Six Siege احتمالا در آینده Free to Play شود

لیرو اتاناسوف، کارگردان Rainbow Six Siege‌، در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که امکان دارد در آینده شاهد Free to Play شدن این بازی باشیم. 

چهار سال و چند ماه از عرضه بازی Rainbow Six Siege می‌گذرد و همچنان یوبیسافت (Ubisoft) با ارائه محتویات مختلف، بازی خود را تازه و نو نگه داشته است. چندی پیش بود که اعلام شد تعداد بازیکنان ثبت شده برای رینبو سیکس سیج از مرز ۵۵ میلیون کاربر عبور کرده است. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد در آینده شاهد رایگان (Free to Play) شدن بازی خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، وبسایت PCGamesN به‌تازگی مصاحبه‌ای را با لیرو اتاناسوف، کارگردان بازی Rainbow Six Siege، انجام داده است. وی در گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که تیم توسعه‌دهنده بازی، دوست دارد در آینده شاهد رایگان شدن بازی باشد. البته دراین‌میان موانعی وجود دارد که قبل از وارد شدن به مسیر رایگان کردن بازی، باید آن‌ها را از میان بردارند. وی دراین‌باره می‌گوید:

وقتی در مورد تیم توسعه بازی فکر می‌کنم، ما خواهان رایگان شدن آن هستیم. ما می‌خواهیم که بازی در دسترس تمامی بازیکنان قرار بگیرد.

اشاره به موانع سر راه، شامل مواردی مثل کاربران حرفه‌ای بازی می‌شود که با حساب کاربری‌های جدید خود وارد مسابقات رنکد می‌شوند و در میان بازیکنان تازه‌‌وارد قرار می‌گیرند. همچنین لیرو اتاناسوف در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که رایگان شدن بازی، تصمیمی است که به یوبی سافت مربوط می‌شود و نمی‌توانند هم‌اکنون رینبو سیکس سیج را به یک بازی Free to Play تبدیل کنند. اتاناسوف در ادامه صحبت‌های خود افزود:

موردی که برای ما اهمیت بالایی دارد، این است که هرچه زودتر متوجه شویم کدام بازیکنان مهارت بالایی دارند. مشکل فعلی این است که می‌توانید با بازیکنان تازه‌وارد حالت رنکد را تجربه کنید. این در حالی است که احتمال دارد رتبه واقعی شما، دایمند باشد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا با Free to Play شدن بازی موافق هستید؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده