نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۵۹

جعبه گشایی سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا

با زومجی همراه باشید تا به جعبه‌گشایی گلکسی اس ۲۰ اولترا، پرچمدار حال حاضر گوشی‌های سامسونگ بپردازیم. 

سامسونگ چندی پیش در جریان رویداد آنپکد، رسما گوشی‌های سامسونگ سری گلکسی اس ۲۰ خودش را معرفی کرد که در این بین، گلکسی اس ۲۰ اولترا با داشتن بهترین مشخصات در بین محصولات، پرچمدار اصلی حال حاضر سامسونگ است. این گوشی با داشتن ۴ لنز در قسمت پشتی خود و همچنین قابلیت‌هایی مثل فیلم‌برداری 8K، در زمینه دوربین عملکرد بسیار خوبی دارد و جدا از آن، این گوشی از یکی از دو پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ یا اکسینوس ۹۹۰ قدرت می‌گیرد.

مقاله‌های مرتبط:

قدرتمندترین نسخه‌ی گلکسی اس ۲۰ اولترا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی خواهد داشت؛ درحالی‌که می‌توان آن را با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز سفارش داد و همین موارد باعث می‌شوند تا گلکسی اس ۲۰ اولترا در زمینه اجرای بازی‌ها و سایر پردازش‌ها هم عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. 

حال در جدید‌ترین قسمت از جعبه‌گشایی‌های زومجی، به سراغ سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا رفته‌ایم تا باهم محتویات داخلِ جعبه آن را مرور کنیم و همینطور نگاهی کلی به اجرای بازی‌ها و سایر کاربری‌ها روی آن داشته باشیم. در ادامه می‌توانید ویدیو جعبه‌گشایی این محصول را تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات | تماشا از یوتیوب

برای اطلاع از قیمت موبایل و خرید گلکسی اس ۲۰، گوشی اس ۲۰ پلاس سامسونگ و اس ۲۰ اولترا و همچنین مقایسه‌ی آن با دیگر پرچمداران به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده