نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

برایان جی اسمیت به بازیگران فیلم The Matrix 4 پیوست

برایان جی اسمیت، بازیگر سریال Sense8 برای نقش‌آفرینی در فیلم The Matrix 4 انتخاب شد.

ظاهراً گسترش فهرست بازیگران فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) حتی در زمان فیلمبرداری آن هم متوقف نمی‌شود؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که برایان جی اسمیت، بازیگر سریال علمی-تخیلی Sense8 با امضای قراردادی به بازیگران این فیلم پُرسروصدا اضافه شده است تا باری دیگر با لانا واچوفسکی همکاری کند. واچوفسکی علاوه‌بر کارگردانی، در کنار الکساندر همن و دیوید میچل فیلمنامه‌ی فیلم ماتریکس ۴ را به رشته‌ی تحریر درمی‌آورد. جان تول، فیلمبردار برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم‌های Legends of the Fall (افسانه‌های خزان) و Braveheart (شجاع‌دل)، فیلمبرداری این دنباله‌ی مورد انتظار را پس از بیل پوپ، فیلمبردار سه‌گانه‌ی ماتریکس انجام می‌دهد. فیلم «ماتریکس ۴» برای اکران در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۲۱ مِه ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است. در این فیلم شاهد بازگشت کیانو ریوز، کری-ان ماس و جیدا پینکت اسمیت برای ایفای نقش‌های نئو، ترینیتی و نیوبی خواهیم بود. همچنین پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، توبی انوومر و یحیی عبدالمتین دوم که براساس شایعات نقش مورفئوسِ جوان را ایفا می‌کند، از جمله بازیگران تازه‌ی فیلم هستند. علاوه‌بر این، احتمالاً لمبرت ویلسون برای ایفای نقش مروینجین به فیلم The Matrix 4 بازمی‌گردد.

برایان جی اسمیت / Brian J. Smith

جزئیاتی از داستان قسمت چهارم این فیلم لایواکشن در دست نیست و باتوجه‌به پایان فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) نمی‌توان به‌سادگی درباره‌ی آن سخن گفت. فیلم The Matrix (ماتریکس) اولین قسمت از مجموعه‌ی ماتریکس به‌حساب می‌آید که در سال ۱۹۹۹ روی پرده سینما رفت و پس از آن شاهد اکران فیلم‌ The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و فیلم The Matrix Revolutions در سال ۲۰۰۳ بودیم. مجموعه‌ی ماتریکس در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد در سراسر جهان فروش داشته است و فیلم «انقلاب‌های ماتریکس» اولین اثری بود که به‌شکل کاملاً همزمان در کشورهای بزرگ به اکران درآمد.

برایان جی اسمیت در سریال‌هایی نظیر World on Fire (جهان در آتش)، Quantico (کوانتیکو)، Defiance (دفاینس)، Person of Interest (مظنون)، The Good Wife (همسر خوب)، Warehouse 13 (انبار ۱۳)، Gossip Girl (دختر سخن‌چین) و Sense8 نقش‌آفرینی کرده است. فیلم «ماتریکس ۴» دومین همکاری لانا واچوفسکی و اسمیت پس از سریال «حسی» به‌حساب می‌آید. سریال Sense8 که توسط واچوفسکی‌ها و جی. مایکل استرازینسکی ساخته شده است، داستان هشت غریبه از نقاط مختلف دنیا را روایت می‌کند که ناگهان از طریق ارتباط ذهنی به هم مرتبط می‌شوند و باید برای زنده‌ ماندن از دست کسانی که آن‌ها را تهدیدی برای نظم جهانی می‌دانند، تلاش کنند.  


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده