نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

نیل پاتریک هریس به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه شد

نیل پاتریک هریس جدیدترین بازیگری است که برای بازی در یک نقش کلیدی به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه شده است.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی، باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. همچنین مدتی پیش یحیی عبدل متین دوم، بازیگر نقش بلک مانتا در فیلم Aquaman (آکوامن)، برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی به‌جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) اضافه شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدید دیگری در این فیلم تایید و اعلام شده است. نیل پاتریک هریس، بازیگر نامزد دریافت ۴ جایزه گلدن گلوب و بازیگر برنده جایزه امی، پس از توافق با شرکت برادران وارنر جدیدترین بازیگری است که به این فیلم اضافه شده، اما اطلاعات زیادی از نقش او منتشر نشده است.

A Series of Unfortunate Events

گفته می‌شود که هریس قرار است نقش کلیدی و مهمی را در فیلم The Matrix 4 بازی کند. اطلاعات زیادی از داستان فیلم The Matrix منتشر نشده و طبق شایعات در این فیلم ممکن است شاهد حضور نسخه جوان‌تر مورفیوس باشیم. که برخی اعتقاد دارند که عبدل متین دوم احتمالا این نقش را بر عهده دارد. همچنین الکساندر همن و دیوید میچل به نوشتن فیلمنامه قسمت چهارم فیلم The Matrix کمک خواهند کرد. مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ که ۲۰ سال پیش می‌شود، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله و یک اسپین‌آف از این مجموعه تولید و منتشر شده است. مجموعه فیلم The Matrix در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. مراحل فیلم‌برداری فیلم The Matrix 4 قرار است از سال ۲۰۲۰ آغاز شود که قابل انتظار این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود.

هریس بیشتر برای بازی در نقش بارنی در سریال How I Met Your Mother (آشنایی با مادر) و کنت اولاف در سریال A Series of Unfortunate Events (مجموعه اتفاقات ناگوار) شناخته شده و در ادامه شاهد نقش آفرینی او در آثاری دو قسمت فیلم The Smurfs (اسمورف‌ها)، فیلم Gone Girl (دختر گم‌شده)، فیلم Downsizing (کوچک‌سازی) و فیلم A Million Ways to Die in the West (یک میلیون راه برای مردن در غرب) بودیم و او اکنون در پشت صحنه فیلم Spinning Gold حضور دارد..


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده