نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

ویدیوی جدید از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم The Matrix 4 منتشر شد

به‌تازگی ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم The Matrix 4 منتشر شده که در آن شاهد پرش بدلکاران از یک ساختمان هستیم.

از اواسط این ماه بود که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4) در شهر سن فرانسیسکو رسما آغاز شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از پشت صحنه فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن مورد انتظار منتشر شده است. در ویدیو جدید از پشت صحنه فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) شاهد حضور شخصیت نئو و احتمالا ترینیتی هستیم که در حال پرش از یک ساختمان احتمالا به سمت ساختمان مقابل هستند که قابل انتظار است این صحنه توسط بدلکاران انجام شده باشد. براساس ویدیو منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که این صحنه چندبار فیلم‌برداری شده تا صحنه مورد نظر کارگردان گرفته شود. این نکته نیز قابل ذکر است که در این صحنه شخصیت زن که احتمالا ترینیتی است، پس از پرش نئو را روی هوا نگه‌ می‌دارد و به سمت بالا حرکت می‌کنند. بااین‌حال، احتمال اینکه این شخصیت زن، شخصیت جدید نیز باشد وجود دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، لمبرت ویلسون در نقش مروینجین، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، پریانکا چوپرا، توبی آنوومیر، اراندیرا ایبارا، اندرو کالدول و مکس ریملت، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Matrix 4 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده دارد.

فیلم The Matrix 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله و یک اسپین‌آف از این مجموعه تولید و منتشر شده است. مجموعه فیلم The Matrix در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده