نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

پریانکا چوپرا به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه شد

پریاناکا چوپرا، بازیگر هندی که این روزها مورد توجه تهیه‌کنندگان قرار گرفته، جدیدترین بازیگری است که به فهرست بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه می‌شود.

ماه شهریور امسال بود که پس از یک انتظار طولانی، سرانجام شرکت برادران وارنر ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد و علاوه‌بر بازگشت بخشی از بازیگران سه‌گانه اصلی، در این فیلم شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز هستیم که روند اضافه شدن بازیگران فیلم نیز ادامه دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به فیلم The Matrix 4 (ماتریکس 4) اضافه شده‌اند. پریانکا چوپرا، بازیگر محبوب سینمای بالیوود، رسما به جمع بازیگران این فیلم اکشن و علمی تخیلی اضافه شده است. چوپرا طی این سال‌ها در آثاری چون فیلم A Kid Like Jake (کودکی مانند جیک)، فیلم Baywatch (بی‌واچ)، سریال Quantico (کوانتیکو) و فیلم Isn't It Romanti (آیا این عاشقانه نیست)، به‌ایفای نقش پرداخته و اخیرا به سریال Citadel (سیتادل) اضافه شده است.

فیلم  The Matrix Revolutions

چوپرا اخیرا در فیلم The White Tiger (ببر سفید) و فیلم We Can Be Heroes ( ما می‌توانیم قهرمانان باشیم) نقش‌آفرینی کرده که این دو فیلم قرار است در طول سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شوند. او همچنین قرار است در فیلم Cowboy Ninja Viking (کابوی نینجا وایکینگ) نیز بازی کند که وضعیت این فیلم نیز در حال حاضر روشن نیست. علاوه‌بر چوپرا، طی هفته گذشته اراندیرا ایبارا با سابقه بازی در سریال Sense8، به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 اضافه شد و همچنین گفته می‌شود که ممکن است شاهد بازگشت لمبرت ویلسون، بازیگر نقش مروینجین در قسمت چهارم فیلم The Matrix نیز باشیم.

پیش از این شاهد حضور ویلسون در فیلم The Matrix Reloaded (بارگذاری مجدد ماتریکس) و فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) بودیم. علاوه‌بر بازیگران گفته شده، کیانو ریوز در نقش نئو، کری-ان ماس در نقش ترینیتی، جیدا پینکت اسمیت در نقش نیوبی، یحیی عبدل متین دوم، نیل پاتریک هریس، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، توبی آنوومیر و مکس ریملت، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Matrix 4 تایید و اعلام شده است. همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم ماتریکس را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری قسمت جدید فیلم The Matrix از اوایل سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. 

فیلم The Matrix 4 برای اکران در تاریخ ۲۱ می ۲۰۲۱ (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده