نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۹

مذاکره جیدا پینکت اسمیت برای بازگشت در فیلم The Matrix 4

جیدا پینکت اسمیت، بازیگر نقش نیوبی، در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازگشت در فیلم The Matrix 4 است.

اواخر ماه گذشته بود که شرکت برادران وارنر رسما ساخت قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) را تایید و اعلام کرد که در این فیلم قرار است شاهد بازگشت کیانو ریوز در نقش نئو و کری-ان ماس در نقش ترینیتی، باشیم و همچنین لانا واچوفسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد. همچنین یحیی عبدل متین دوم و نیل پاتریک هریس، نیز دو بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فیلم The Matrix 4 (ماتریکس ۴) اضافه شده‌اند، اما اطلاعاتی از نقش این دو بازیگر منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است در قسمت جدید فیلم ماتریکس بازگردد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، جیدا پینکت اسمیت، بازیگر نقش نیوبی، سومین بازیگر سه‌گانه فیلم The Matrix است که در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازگشت در قسمت جدید این مجموعه اکشن است.

پیش از این شخصیت کاپیتان نیوبی در دو فیلم The Matrix Reloaded (ماتریکس: بارگذاری مجدد) و فیلم The Matrix Revolutions (انقلاب‌های ماتریکس) حضور داشت و همچنین شاهد حضور این شخصیت در بازی Enter the Matrix و بازی The Matrix Online نیز بودیم. علاوه‌بر حضور در دو قسمت از فیلم ماتریکس، اسمیت طی این سال‌ها در آثاری چون فیلم Angel Has Fallen (انجل سقوط کرده است)، فیلم Girls Trip (سفر دختران)، فیلم Bad Moms (مادرهای بد) و سریال Gotham (گاتهام) نیز به ایفای نقش پرداخته است. اطلاعات زیادی از داستان فیلم The Matrix منتشر نشده و طبق شایعات در این فیلم ممکن است شاهد حضور نسخه جوان‌تر مورفیوس باشیم. 

مجموعه فیلم The Matrix توسط لانا و لیلی واچوفسکی خلق و اولین قسمت آن در سال ۱۹۹۹ که ۲۰ سال پیش می‌شود، منتشر شد. به‌دنبال قسمت اول، دو دنباله و یک اسپین‌آف از این مجموعه تولید و منتشر شده است. مجموعه فیلم The Matrix در مجموع بیش از ۱.۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. مراحل فیلم‌برداری فیلم The Matrix 4 قرار است از سال ۲۰۲۰ آغاز شود که قابل انتظار این فیلم در سال ۲۰۲۱ اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده