// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر جدید Humankind تغییرات زمین بازی را نشان می‌دهد

شرکت Amplitude Studios تریلری جدید از بازی استراتژی Humankind منتشر کرده است که در آن شاهد تغییرات زمین بازی هستیم.

بازی Humankind به‌عنوان یک بازی استراتژی در سبک 4X در حال حاضر تحسین‌کننده به‌نظر می‌رسد. این بازی که توسط شرکت Amplitude Studios در حال ساخت است و شرکت سگا نیز آن را منتشر خواهد کرد، بازیکن را در محیطی قرار می‌دهد که می‌توانند کوچک‌ترین موارد امپراطوری خود را نیز مدیریت کنند. یکی دیگر از ساخته‌های این استودیو بازی Endless Space 2 است که موارد ذکر شده به‌وضوح در آن دیده می‌شوند. در کل بازی‌هایی که این استودیو می‌سازد اگرچه کمی سخت و پیچیده به‌نظر می‌رسند، اما هنگامی که به آن‌ها مسلط شوید قطعا از آن‌ها لذت خواهید برد. حالا تصور کنید استودیویی که این‌چنین بازی‌هایی را می‌سازد، در حال ساخت اثری است که قرار است با بازی Civilization VI رقابت کند!

اگرچه بازی Humankind مدت‌ها است که در دست ساخت قرار دارد، اما استودیو Amplitude خبرهای زیادی در راستای روند توسعه‌ی آن منتشر نکرده است. اما حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، این استودیو تریلری جدید از بازی منتشر کرده است که علاوه‌بر توضیحاتی جدید در مورد آن، تغییرات زمین یا Terrain بازی را نیز که یکی از مهم‌ترین بخش‌های سبک 4X است به‌تصویر می‌کشد. می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

در اولین نگاه زمین این بازی شبیه به زمین موجود در مجموعه بازی Civilization است، اما در حقیقت تفاوت‌های زیادی بین آن‌ها وجود دارد. اولین مورد این‌که محدوده‌های ساخت و ساز یا همان Tile هیچ‌گونه منابعی را مانند غذا ارائه نمی‌دهند. همچنین یک ارتباط مستقیم بین اکتشافات شما و زمینی که در آن قرار دارید وجود دارد؛ به‌طوری که اگر در یک دره مشغول به جست‌وجو باشید، محدوده دید شما یا همان Line of Sight محدود می‌شود. این در حالی است که در زمین‌های مرتفع از میدان دید بهتری بهره‌مند هستید. یکی دیگر از تاثیرات زمین روی نیروهای شما و مبارزه‌های آنان است. به‌عنوان مثال در زمین‌های آبی که نیروهای Melee (نیروهایی که از نزدیک با دشمن درگیر می‌شوند، مانند شمشیر زن) نمی‌توانند وارد شوند، نیروهای Ranged (نیروهایی که از دور ضربه می‌زنند. مانند کما‌ن‌دار) می‌توانند به‌خوبی عمل کنند و از دور دشمن را مورد هدف قرار بدهند. زمین‌های مرتفع نیز برای این نیروها یک امتیاز تلقی می‌شوند. اگر بتوانید با استفاده از نیروهایتان به نیروهای کسی که در زمین‌های پست یا low قرار دارد حمله کنید، امتیاز اضافی دریافت خواهید کرد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی از بازی در ابهام قرار دارد که با نزدیک‌تر شدن به زمان انتشار، از آن‌ها آگاه خواهیم شد. بازی استراتژی Humankind در سال جاری میلادی به‌صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده