// یکشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۰۰

هر آنچه که از بازی Assassin's Creed Valhalla می‌دانیم

جدیدترین بازی Assassin's Creed شرکت یوبیسافت به‌زودی عرضه می‌شود. در این پرونده‌ی ویدیویی همه‌ی اطلاعات موجود از «والهالا» را مرور خواهیم کرد.

از به پایان رسیدن داستان لیلا حسن در دوران مدرن تا همراه شدن با ایور برای فتح نقاط مختلف نروژ و انگلستان. بازی Assassin's Creed Valhalla که کارهای آغازشده توسط بازی Assassin's Creed: Origins و بازی Assassin's Creed Odyssey از حیث گیم‌پلی را ادامه می‌دهد، قرار است گیمرها را با وایکینگ‌ها همراه کند؛ وایکینگ‌هایی که البته ارتباطاتی هم با The Hidden Ones و The Order of the Ancients یعنی اساسین‌ها و تمپلارهای دوران دور دارند.

از آن‌جایی که شرکت یوبیسافت بازی اساسین کرید والهالا را در تاریخ ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان) روی پلتفرم‌های گوگل Stadia، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس سری اس/ ایکس و در تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۲ آبان) روی پلی استیشن 5 سونی عرضه می‌کند، اکنون زمان مناسبی برای مرور تمام اطلاعات مهم منتشرشده راجع به آن است. در این ویدیو اطلاعات خود راجع به گیم‌پلی، تنظیمات داستانی و حتی تفاوت کلی عملکرد بازی Assassin's Creed Valhalla روی کنسول‌های نسل ۸ و ۹ را مرور می‌کنیم. همراه زومجی باشید و نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده