// چهار شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

قلم نوری نینتندو سوییچ معرفی شد

نینتندو به‌تازگی قلم نوری رسمی نینتندو سوییچ را معرفی کرده است و در فروشگاه بریتانیا نینتندو با قیمت هفت پوند برای فروش قرار داده است.

در زمان عرضه Super Mario Maker 2، یک نسخه لیمیتد ادیشن برای بازی درنظر گرفته شده بود که دارای قلم نوری مخصوصی بود تا کاربران به‌راحتی بتوانند مراحل مدنظر خود را بسازند. از طرفی این قلم نوری به‌صورت جداگانه به‌فروش نمی‌رسید. با عرضه بازی Dr Kawashima's Brain Training، نیاز به قلم نوری بیش‌ازپیش حس شد تا کاربران بتوانند در کم‌ترین زمان ممکن و به‌سادگی، سوال‌های درنظر گرفته شده را جواب دهند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، شرکت نینتندو قلم نوری رسمی را طراحی کرده است که کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند آن‌ را خریداری و از آن‌ استفاده کنند. محصولات نینتندو که کاربران از آن‌ها استفاده بسیاری می‌کنند، معمولا قیمت مناسبی دارد، اما قلم نوری ذکر شده، با کم‌ترین هزینه ممکن در دسترس کاربران قرار داده شده است. علاقه‌مندان می‌توانند این قلم نوری را هم‌اکنون از فروشگاه بریتانیا نینتندو با قیمت هفت پوند خریداری کنند. 

در ادامه اعلام شده که این قلم نوری جایگزینی برای سایر قلم‌ نوری‌های غیر رسمی داخل بازار است و کاربران در بازی‌هایی نظیر بازی Super Mario Maker 2، بازی Dr Kawashima's Brain Training و همچنین بازی Splatoon 2 می‌توانند استفاده کنند. 

قلم نوری نینتندو سوییچ

قلم نوری نینتندو سوییچ


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده