// جمعه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

باندل Animal Crossing نینتندو سوییچ با تریلری معرفی شد

شرکت نینتندو از کنسول سوییچ با طرح مجموعه Animal Crossing رونمایی کرد که قرار است هم‌زمان با انتشار بازی Animal Crossing: New Horizons، وارد بازار شود.

Animal Crossing را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شرکت Nintendo دانست که قرار است به‌زودی با ورود بازی Animal Crossing: New Horizons به‌روز شود. این بازی قرار است با تمرکز روی زندگی در جزیره، تمامی مواردی را که طرفداران عاشق آن‌ها هستند، در خود داشته باشد. کسانی که قصد دارند کنسول نینتندو سوییچ را برای این بازی تهیه کنند، فرصت مناسبی پیش آمده است که باید از آن استفاده کنند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، شرکت نینتندو از باندل Animal Crossing نینتندو سوییچ رونمایی کرده است که روی داک آن شاهد تصویر سه شخصیت Tom Nook ،Timmy و Tommy هستیم و کنترلرهای آن نیز به رنگ‌های آبی و سبز هستند. کسانی هم که نسخه معمولی سوییچ را در اختیار دارند، اما دوست دارند در حال و هوای این مجموعه شریک شوند، می‌توانند کیف حمل مخصوص و محافظ صفحه‌ نمایش کنسول‌های سوییچ معمولی و Lite را که با طرح Animal Crossing ساخته شده‌اند، تهیه کنند.

نینتندو سوییچ | Animal Crossing

تاریخ انتشار بازی Animal Crossing New Horizons برابر خواهد بود با ۲۰ ماه مارس (یکم فروردین ماه ۱۳۹۹) که قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. کنسول نینتندو سوییچ با طرح این مجموعه نیز قرار است در تاریخ ۱۳ ماه مارس (۲۳ اسفند ماه) در آمریکای شمالی و ۲۰ ماه مارس در سایر کشورها عرضه شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده