// پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر بسته الحاقی The Bad Seed بازی Dead Cells سلاح و دشمنان جدید را نشان می‌دهد

استودیو Motion Twin تریلری از بسته الحاقی The Bad Seed بازی Dead Cells منتشر کرده است که سلاح‌ها و حریف‌های جدید این بازی را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دو استودیو Motion Twin و Evil Empire تریلری جدید از گیم‌ پلی بسته الحاقی The Bad Seed بازی Dead Cells منتشر کرده‌اند که قرار است در دسترس بازیکنان قرار بگیرد. در این تریلر شاهد اضافه شدن مواردی مانند دو محیط جدید، حریف‌های تازه، تله‌های محیطی و موارد دیگری هستیم که قرار است به این بازی سبک روگ‌لایک اضافه شوند. تاریخ انتشار این DLC برابر است با ۱۱ ماه فوریه (۲۲ بهمن ماه) که پیش‌تر نیز در فروشگاه مایکروسافت مشخص شده بود.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که در تریلر نیز مشاهده می‌کنید، برخی از این سلاح‌های جدید شامل یک داس و شمشیر کاتانا است که می‌توانید از آن‌ها برای نابودی حریفان تازه‌وارد استفاده کنید. ابزارهای جدیدی نیز به‌واسطه‌ی این DLC به بازی اضافه خواهند شد که در این بین می‌توان به بمب دودی اشاره کرد که می‌توانید برای غیب شدن از آن استفاده کنید. بسته الحاقی Dead Cells: The Bad Seed را می‌توانید به قیمت ۴.۹۹ دلار خریداری کنید. قرار است هزینه‌ی فروش این بسته صرف ساخت محتوای بیشتر برای بازی شود و کسانی که علاقه دارند در آینده نیز شاهد این امر باشند، می‌توانند با خرید DLC در آن سهیم شوند. این بازی در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شده است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده