نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic احتمالا در دست ساخت است

باتوجه‌به اطلاعات موجود در فضای مجازی، به‌نظر می‌رسد که EA به‌ساخت ساخت نسخه‌ی بازسازی Star Wars: Knights of the Old Republic مشغول شده است.

سال جاری، سالی پربار و پرحرارت برای مجموعه‌ی جنگ ستارگان (Starwars) بود و چه در سینما و چه در ویدیو گیم شاهد انتشار آثاری از این سری بودیم که توانستند تمامی توجه‌ها را به‌خود جلب کنند. یکی از این آثار، بازی Starwars Jedi Fallen Order، ساخته‌ی جدید و تحسین‌شده‌ی استودیو ریسپاون (Respawn) بود که بعد از چندین سال انتظار کشیدن، بالاخره یک اثر لایق نام «استاروراز» را در هنر هشتم پدید آورد. «جدای فالن اوردر» اما انگار اولین قدم‌های EA برای احیای آثار تحسین‌شده‌ی جنگ ستارگان در مدیوم گیم بوده چرا که باتوجه‌به‌آخرین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد که این شرکت درحال آماده‌سازی نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است!

بازی Star Wars: Knights of the Old Republic که حدودا ۱۵ سال پیش منتشر شد، نه‌تنها یکی از بهترین بازی‌های سری جنگ ستارگان که یکی از بهترین بازی‌های سبک اکشن/نقش‌آفرینی زمان خودش هم بود و طی این سال‌ها، چه گیمرها و چه منتقدین از اثر مذکور با تحسین‌ها و تمجیدهای خود یاد می‌کردند. طبق اطلاعات منتشر شده در بلاگ Cinelinx به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی ریمیک این بازی در دست ساخت قرار دارد. خبر منتشر شده در وب‌سایت نام‌برده خاطرنشان می‌کند که این نسخه‌ی جدید از مجموعه‌ی Knights of the Old Republic ممکن است صرفا یک بازسازی نباشد و با آوردن عنصرهای اصلی دو قسمت اول از این سری، مثل عنصرهای خط داستانی، به‌یک دنباله برای آن‌ها تبدیل شود. هنوز استودیو سازنده‌ی این بازی جدید مشخص نشده است.

بلاگ Cinelinx در ادامه‌ی شایعه‌ای که خوانیدم و درکنار نسخه‌ی جدید بازی Star Wars: Knights of the Old Republic، به‌ساخته شدن دنباله‌ی Starwars Jedi Fallen Order و ساخته شدن یک بازی از سری جنگ ستارگان برای کنسول نینتندو سوییچ نیز اشاره می‌کند و در کل، گویا الکترونیک آرتز بالاخره می‌داند که چطور باید از این لایسنس Starwars که در اختیار دارد، استفاده کند. هنوز اطلاعات بیشتری از آثار جدید EA پیرامون مجموعه‌ی جنگ ستارگان منتشر نشده و شاید در E3 2020 یا رویداد معرفی پلی‌استیشن 5 که شایعه‌ی برگزاری‌اش را این روزها زیاد می‌شنویم، منتظر رونمایی از این بازی‌ها باشیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده