// سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۹

تریلر کامل Godfall فاش شد

به‌دنبال انتشار ویدیویی هفت ثانیه‌ای از تریلر سال ۲۰۱۹ بازی Godfall، حال نسخه کامل این تریلر فاش شده است.

امروز صبح، یکی از کاربران سایت ردیت ویدیویی را منتشر کرد که هفت ثانیه بیشتر نبود و بخش‌های بسیار کوتاهی را از گیم‌پلی بازی Godfall نمایش می‌داد. ظاهرا این ویدیو که در داخل استودیو سازنده ضبط شده بود، مربوط به تریلری در سال ۲۰۱۹ می‌شد که پخش نشده بود. 

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، ویدیو داخلی استودیو کانترپلی گیمز (CounterPlay Games)، سازنده بازی گادفال، به‌صورت کامل در سایت ردیت فاش شده است. در جریان تریلر فاش شده از بازی Godfall، کاربران می‌توانند نگاهی به سیستم مبارزات و نبردها داشته باشند. ساختار Godfall تاحدی بازیکن را یاد بازی‌های سولزبورن و هک اند اسلش می‌اندازد و هر کاراکتر مهارت و ویژگی‌های مخصوص‌به خود را دارد. مورد بعد این است که تریلر فاش شده، یک تریلر داخلی برای اعضای استودیو بوده است که نگاهی به بازی ساخته شده خود بیندازند.

ازاین‌رو نسخه نهایی به احتمال زیاد با این تریلر تفاوت‌های بسیار زیادی خواهد داشت، اما مخاطب را تاحدی با جهان بازی آشنا می‌کند. کاربران زومجی در ادامه می‌توانند تریلر منتشر شده از بازی Godfall را در زومجی تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بازی گادفال برای پی سی و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده