نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

بازی Rogue Company به عنوان جدیدترین پروژه Hi-Rez Studios معرفی شد

Rogue Company، بازی جدید استودیوی HI-Rez یک بازی چندنفره با قابلیت کراس پلی است.

Hi-Rez Studios سال‌های گذشته با بازی‌های SMITE و Paladins: Champoins of the Realm توانسته است تا نام خود را میان هواداران بازی‌های چند نفره سر زبان بیندازد. در طی نینتندو دایرکت اخیر و طبق جدیدترین اخبار بازی، این استودیو از بازی جدید خود به نام Rogue Company رونمایی کرد. این بازی که یک IP جدید است در واقع اثری چند نفره، سوم شخص و شوتر تیم محور است که در سال ۲۰۲۰ برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

Hi-Rez Studios برای همکاری به سراغ First Watch Games رفته است و از قرار معلوم برنامه‌های زیادی برای جدیدترین اثر خود دارد. طبق اعلام سازندگان، بازی Rogue Company در تمامی کنسول‌ها نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه را هدف گرفته است و از روز انتشار خود از ویژگی کراس پلی بهره می‌برد. کریس لارسن، رییس استودیوی Hi-Rez، درباره‌ی علت قرارگیری این ویژگی در بازی اینطور بیان می‌کند:

ما معتقدیم که همه‌ی بازیکنان باید از طریق هیجان بازی ما، با یکدیگر ارتباط داشته باشند. از اولین روز، ما Rogue Company را یک بازی چندنفره با قابلیت کراس پلی در نظر گرفته بودیم. ما می‌خواهیم که تمامی بازیکنان بتوانند با دوستان خود، فارغ از هر کنسولی که در اختیار دارند، به تجربه بازی ما بپردازند.

این بازی از قانون معروف «سندیکا مزدوران حرفه‌ای» پیروی می‌کند. به این معنی که در Rogue Company می‌توان بازیکنان مورد علاقه‌ی خود را انتخاب کرد و به انجام مسابقات مختلف PvP پرداخت. با این که این اثر در زمان انتشار نیز ار محتوای مناسبی بهره خواهد برد، با این حال Hi-Rez Studios و First Watch Games برنامه‌های زیادی برای انتشار محتوای پس از عرضه‌ی بازی خود دارند. بنابر اعلام اسکات زیر، کارگردان نوآوری بازی، تیم سازنده قرار است تا حالت‌های جدید، سلاح‌ها، رویداد‌های درون بازی و مزدوران جدیدی را به بازی پس از عرضه اضافه کند.

کاملا مشخص است که Hi-Rez Studios امید زیادی به بازی جدید خود دارد و تلاش زیادی را برای هر چه بهتر کردن آن انجام داده است. با این حال، تا زمان عرضه‌ی بازی باید منتظر ماند و دید که آیا بازی در حد وعده‌های سازندگان ظاهر خواهد شد یا نه.

Rogue Company در سال ۲۰۲۰ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد و شما می‌توانید اولین تصاویر منتشر شده از این بازی را در انتهای مطلب و تریلر معرفی این بازی را نیز از طریق این لینک مشاهده کنید و نظرات خود را راجع به این بازی با ما در میان بگذارید.

Rogue Company

Rogue Company


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده