نویسنده: روزبه حسینی
// پنجشنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

نسخه ریمستر بازی Xenoblade Chronicles برای نینتندو سوییچ معرفی شد

بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition به عنوان ریمستری از نسخه‌ی همین بازی روی کنسول Wii، برای سوییچ معرفی شد.

 طبق آخرین اخبار بازی، شرکت نینتندو و استودیوی Monolith Software از بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition رونمایی کردند. این بازی در جریان آخرین برنامه‌ی نینتندو دایرکت معرفی شد و همچنین قرار است تا در سال ۲۰۲۰ برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شود. شما می‌توانید تریلر معرفی این بازی را در انتهای مطلب مشاهده کنید.

اولین بازی از سری Xenoblade یکی از بهترین JRPGهای زمان خود و از بهترین بازی‌های کنسول Wii بود. این بازی پیش از این نیز یکبار برای کنسول 3DS منتشر شده است اما این اولین بار است که نسخه‌ی ریمستر شده‌ی آن به صورت Full HD در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. پسوند Definitive Edition با خود ویژگی‌های جدید بسیاری را همراه خواهد داشت که البته فعلا از آن‌ها اطلاعاتی منتشر نشده است. یکی از مواردی که طرفداران منتظر آن هستند، اضافه شدن منطقه‌ی Left Shoulder است که در بازی اصلی به صورت معمولی در دسترس نبود.

Xenoblade Chronicles یکی از بهترین بازی‌های جهان باز JRPG است؛ به طوری که فرمول آن به ستون سری تبدیل شد و با بازی‌های Xenoblade Chronicles X/Cross در کنسول Wii U به اوج رسید. اگر بازی Xenoblade Chronicles X نیز روی سوییچ ریمستر شود باعث خوشحالی طرفداران می‌شود چرا که با شکست کنسول Wii U خیلی از افراد نتوانستند این بازی را تجربه کنند و ریمستر آن شانس دوباره‌ای به این بازی برای دیده شدن می‌دهد. حتی با توجه به موفقیت بازی Xenoblade Chronicles، اینکه این بازی زودتر از نسخه‌ی Cross برای کنسول جدید نینتندو منتشر خواهد شد شگفتی زیادی را به همراه داشت؛ چرا که نینتندو بسیاری از بازی‌های Wii U را روی سوییچ پورت کرده است و جای خالی Xenoblade Chronicles X/Cross بسیار حس می‌شود. در هر صورت، بازی Xenoblade Chronicles یک بازی بسیار شگفت انگیز است و کسانی که کنسول سوییچ را در اختیار دارند نباید آن را از دست بدهند.

اگر شما نیز این بازی را تجربه کرده‌اید، لطفا تجربه‌ی خود را از آن با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Dual Shockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده