نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۷

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی Rise of The Ghosts بازی Rage 2 در دسترس قرار گرفت

هم‌زمان با انتشار بسته الحاقی Rise of The Ghosts بازی Rage 2، تریلر زمان عرضه‌ی آن منتشر شده که در آن با پیشینه دسته‌ی اشباح بیشتر آشنا می‌شویم.

چندی پیش کمپانی بتسدا و استودیو id Software، ناشر و سازنده‌ی بازی Rage 2 از انتشار یک محتوای داستانی جدید برای بازی نام‌برده تحت عنوان Rise of The Ghosts خبر داد. حالا و درجریان آخرین اخبار بازی و به‌مناسبت انتشار این محتوای جانبی پروپیمان، تریلر زمان عرضه‌ی آن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

بسته‌ی الحاقی Rise of The Ghosts یا «خیزش اشباح» قرار است یک شهر جدید، یک محتوای داستانی چند ساعته و تعداد زیادی سلاح‌ تروتازه را در دسترس بازیکنان قرار بدهد. تریلری که در ادامه‌ی مطلب آن را تماشا خواهیم کرد نیز قرار است به‌گروه «اشباح» بپردازد و آن‌ها را بیشتر از قبل به‌گیمرها معرفی کند؛ چرا که این دسته از دشمنان در بازی Rage 1 نیز به‌گیمرها معرفی شده بودند. این گروه از مزدورها که فقط نابود کردن و دزدی را می‌توان از آن‌ها انتظار داشت، در بخشی از تاریخ به‌کل ناپدید شدند و افکار عمومی را به‌سمتی بردند که آن‌ها از بین رفته‌اند؛ درصورتی که آن‌ها کارشان تمام نشده بود و در این بسته‌ی الحاقی، دوباره نام خود را مطرح می‌کنند. حال این وظیفه‌ی ما است که با کمک یاران‌مان یک بار برای همیشه از شر این گروه مزدور خلاص شویم.

بازی Rage 2 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۶.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجا‌م‌شده در زومجی چنین می‌خوانیم:

Rage 2 اثری با پتانسیل‌های خوب است که در سطحی‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن اجرا شده‌اند. با اینکه هسته اصلی گان‌پلی اثر واقعا جذاب و هیجان‌انگیز است، ضعف شدید در زمینه محتوا از تنوع پایین دشمنان و باس‌ها گرفته تا تکراری شدن روند ماموریت‌های به‌ظاهر فرعی ولی اجباری بازی و همینطور ضعف اثر در خلق یک دنیای جهان‌باز پویا و با‌کیفیت، باعث می‌شوند تا ریح ۲ در بهترین حالت صرفا یک بازی چندساعته و یک بار مصرف باشد و هرگز به چیزی فراتر از این، تبدیل نشود. هرچند که هنوز هم نمی‌توان گان‌پلی دیوانه‌وار بازی و کیفیت خوب آن را نادیده گرفت.

Rage 2 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان،‌ پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به‌این تریلر مهیج جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده